AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #41 Del Skrevet 9. august 2023 "Les en god bok". Åja takk for at dere påpeker at den bør være god... Samme med folk som sier "jeg liker å sitte hjemme å slappe av med en god bok". HVORFOR skal det på død og liv komme frem at boka er god. For at det skal høres koselig ut?! Anonymkode: 44e8c...f92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #42 Del Skrevet 9. august 2023 On 8/7/2023 at 10:26 AM, AnonymBruker said: Litt morsomt når offentlige etater søker folk som tenker utenfor boksen. Så får du jobben og oppdager at kronargumentet deres er «sånn har vi alltid gjort det» og du blir et problem fordi du stiller spørsmål ved arbeidsmetodene 🙃 Det er ofte de samme etatene som skryter av «stor takhøyde». Anonymkode: dc49a...88a Er du meg? Hehe. Lyse, trivelige lokaler har de gjerne også, kode for åpent landskap. Anonymkode: f6d8a...678 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 9. august 2023 #43 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Les en god bok". Åja takk for at dere påpeker at den bør være god... Samme med folk som sier "jeg liker å sitte hjemme å slappe av med en god bok". HVORFOR skal det på død og liv komme frem at boka er god. For at det skal høres koselig ut?! Anonymkode: 44e8c...f92 Haha, ja. Jeg blir like irritert over «serveres med godt brød» og «En god kopp te». 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. august 2023 #44 Del Skrevet 9. august 2023 "Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det" Eh nei. Hvordan du har det avgjør mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #45 Del Skrevet 9. august 2023 "Livet er best ute". Nei. Det er en grunn til at de fleste bor i hus/leilighet. Anonymkode: 1db31...b07 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 9. august 2023 #46 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 9.21): Organisk mulighetsrom Anonymkode: dc49a...88a Jeg klarer faktisk ikke å forstå hva «organisk mulighetsrom» prøver å si meg i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #47 Del Skrevet 10. august 2023 11 hours ago, Kalikalinka said: Jeg klarer faktisk ikke å forstå hva «organisk mulighetsrom» prøver å si meg i det hele tatt. Det betyr "har ikke noe konkret å komme med, så bruker fine ord i håp om at ingen forstår det er tull". Anonymkode: f6d8a...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 13. august 2023 #48 Del Skrevet 13. august 2023 Legger meg flat/legger oss flate irriterer meg mest av nyere, tomme fraser. Ellers de gode gamle finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær og som man reder, ligger man, men disse har vel vært forslitte floskler i minst 50 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #49 Del Skrevet 15. august 2023 On 8/7/2023 at 10:33 AM, Senatus said: 1) Uttrykk som pulveriserer ansvar man får klekkelig betalt for: "Vi tar lærdom av.." "Vi skal gjennomgå rutinene.." "Kan ikke kommentere enkeltsaker.." 2) Alle former for Valla-unnskyldninger: "Dersom du oppfattet at... så beklager vi det" Enig. – Jeg tenker at når mediene mener det er grunn til å reise habilitetsspørsmål er det en fin anledning til å fortelle hvordan vi jobber for å ivareta vår troverdighet. Vi følger både debatter og kritikk rundt partiet tett og gjør løpende evalueringer. Vi er avhengig av tillit hos velgerne. Skulle noe vise seg å ikke være på stell vil vi selvsagt gjøre justeringer. Anonymkode: 70225...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå