AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg hater - Vi tar en kamp av gangen - tro kan flytte fjell! - Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær - vi må snakke om elefanten i rommet! - livet er som en reise - jeg begynner å bli for gammel for dette - patriarkatet - Anonymkode: f96f9...0ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Typiske jobbklisjeer Tenke utenfor boksen Være fremme i skoa Være fremoverlent Skape synergieffekter Være proaktiv Jeg så faktisk nylig en en video med en som hadde skrevet søknad til college i USA og skrevet at han likte å tenke innenfor boksen. De slengte søknaden hans til side med en gang. Men nå om dagen er det jo den som tør å skrive noe sånt, som faktisk tenker annerledes og nytt. Litt som om man tør å skrive at man er innadvendt eller introvert. Anonymkode: f6d8a...678 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Fins flere fisker i havet. Dump han og finn deg en snill og god mann.. .akkurat som det er bare å gå ut døra å finne en... bra noen evner å se ting så enkelt .. det skal de ha. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Enig i alle jobbklisjeene ja. Kjenner jeg har det veldig opp i halsen! Men ellers: Man ligger som man reder, og Det som ikke tar livet av deg gjør deg sterkere. Det er stort sett bullshit. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hater - Vi tar en kamp av gangen - tro kan flytte fjell! - Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær - vi må snakke om elefanten i rommet! - livet er som en reise - jeg begynner å bli for gammel for dette - patriarkatet - Anonymkode: f96f9...0ee Hmm.. " det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær" er noe jeg bruker å si. Noen bruker nemlig all verdens unnskyldninger for å ikke gå ut. Jeg går alltid ut og gjør som planlagt, uansett vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 Der finnes hundrevis. Vi er enige om å være uenige Kan ikke annet enn å klage Et tungt skudd Nedfallsfrukt Spise kirsebær med de store 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typiske jobbklisjeer Tenke utenfor boksen Være fremme i skoa Være fremoverlent Skape synergieffekter Være proaktiv Jeg så faktisk nylig en en video med en som hadde skrevet søknad til college i USA og skrevet at han likte å tenke innenfor boksen. De slengte søknaden hans til side med en gang. Men nå om dagen er det jo den som tør å skrive noe sånt, som faktisk tenker annerledes og nytt. Litt som om man tør å skrive at man er innadvendt eller introvert. Anonymkode: f6d8a...678 Plunder og heft kan jeg legge til. Den får meg til å gulpe litt. Anonymkode: 08505...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typiske jobbklisjeer Tenke utenfor boksen Være fremme i skoa Være fremoverlent Skape synergieffekter Være proaktiv Anonymkode: f6d8a...678 Ja fy faen... 🤢 I tillegg hater jeg "tap og vinn med samme sinn". Uøæhghh!!! Anonymkode: 2d43b...cf5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Typiske jobbklisjeer Tenke utenfor boksen Være fremme i skoa Være fremoverlent Skape synergieffekter Være proaktiv Jeg så faktisk nylig en en video med en som hadde skrevet søknad til college i USA og skrevet at han likte å tenke innenfor boksen. De slengte søknaden hans til side med en gang. Men nå om dagen er det jo den som tør å skrive noe sånt, som faktisk tenker annerledes og nytt. Litt som om man tør å skrive at man er innadvendt eller introvert. Anonymkode: f6d8a...678 Flat struktur og disruptiv er også ting som går igjen i jobbannonnser. Anonymkode: 70225...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 6. august 2023 #10 Del Skrevet 6. august 2023 I de tusen hjem kudos godtfolk automagisk jeg har en date med sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 Løsning - i sånn typisk IKEA-kontekst. "Hva synes du om denne kjøkkenløsningen?" "Vi har tenkt til å ha åpen løsning mellom kjøkkenet og stua." Oh my god. Det høres bare så teit ut. Hvordan klarte dette ordet å snike seg inn i denne sammenhengen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Del Skrevet 7. august 2023 Mangfold. Anonymkode: c56f2...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #13 Del Skrevet 7. august 2023 Kaste under bussen Godt i glasset Misforstå meg rett Organisk mulighetsrom Tematikk og problematikk (istedenfor tema og problem) Anonymkode: dc49a...88a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Del Skrevet 7. august 2023 «Man lever bare én gang» Uttrykket brukes for unnskylde dumme avgjørelser. Det burde brukes motsatt; ta kloke valg siden du bare lever én gang. Anonymkode: 8bc47...56e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #15 Del Skrevet 7. august 2023 Det må jo være lov å kose seg Det er jul/påske/bursdag/Halloween bare én gang i året. Anonymkode: dc49a...88a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #16 Del Skrevet 7. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Misforstå meg rett Anonymkode: dc49a...88a Enig. Det skal selvsagt være "Forstå meg rett". Det er jo det eneste som gir mening. Anonymkode: 70225...050 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Del Skrevet 7. august 2023 "vi har ingen å miste" Anonymkode: 784ef...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Del Skrevet 7. august 2023 Kommer på bare en. Det førsye man blir blind på er øynene. Hadde jeg fått en kr hver gang jeg har hørt den, så hadde jeg vært milionær. Ble sagt av kunder som spurte etter samme tingen, som sto rett foran nesa deres. Vurderte å flytte det, slik at jeg slapp å høre den frasen flere ganger Anonymkode: 7da9e...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Det skal selvsagt være "Forstå meg rett". Det er jo det eneste som gir mening. Anonymkode: 70225...050 Nemlig! «Misforstå meg rett» var litt morsomt en gang i forrige årtusen Anonymkode: dc49a...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. august 2023 #20 Del Skrevet 7. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Flat struktur og disruptiv er også ting som går igjen i jobbannonnser. Anonymkode: 70225...050 Fremoverlent, konkurransedyktig, spennende, utadvendt, sulten er også ord jeg har sett. Sååå lei av «utadvendt» >_< 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå