AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Hei. Samlivsbrudd, vondt for den eller begge. Må bo sammen en stund fordi situasjon ikke tillatter noe annet. Er det ok å gå videre med en ny? Ons, date, mer? Hva tenker du? Anonymkode: f3000...490
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Den ene eller begge* Anonymkode: f3000...490
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Jeg ville ikke gjort det, synes det hadde vært veldig respektløst mot henne Anonymkode: a4281...b99 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Jeg tenker nei. Da går man fort videre. Jeg tenker det er tiden man skal bruke på seg selv. Først Finn seg selv. Så kan man finne noen andre. Anonymkode: 767e9...9fc 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Nei, så lenge man ikke er enig om at det er greit. Anonymkode: fdde2...488
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Nei. Teknisk sett innafor, men i praksis vil dette bare såre noen - som igjen fører til fare for dårlige samarbeid… La dette bero den korte stunden til dere har flyttet, utav hensyn og respekt. Anonymkode: 7feee...9f5 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 På generell basis, så tenker jeg nei. Selv om det er slutt, så kan det være vondt å se den andre gå videre. Spesielt så fort, hva er hastverket.. Ikke bare hopp fra en seng til en annen, stopp opp litt og finn deg sjæl heller, hvem du er som singel. Anonymkode: 54d17...8d3 4
ESFP Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Nei.For hvem vil ha en som fremdeles bor med eksen? Kun en med dårlig selvfølelse og desperasjon etter et forhold. En med selvrespekt ønsker ikke å være noens rebound og sutteklut fordi de ikke takler å være alene en stund. Så det blir potensielt mye drama etter hvert. Er det barn involvert så sier jeg dobbelt nei. De trenger tid til å omstille seg og sørge. De trenger ikke at foreldrene fokuserer på sine egne intense følelser og kåtskap, og forsømmer barnas følelser. 8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ville ikke gjort det, synes det hadde vært veldig respektløst mot henne Anonymkode: a4281...b99 Henne..? Anonymkode: 55677...8bd
Bumoa Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 (endret) . Endret 18. september 2023 av Bumoa
Gjest theTitanic Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. Samlivsbrudd, vondt for den eller begge. Må bo sammen en stund fordi situasjon ikke tillatter noe annet. Er det ok å gå videre med en ny? Ons, date, mer? Hva tenker du? Anonymkode: f3000...490 Nei, men mindre den du bor med ikke får vite noe av deg eller noen annen. Man bør respektere at den andre kan finne det sårt at du går videre samtidig som at dere bor sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 Jeg gjorde det, men eksmannen visste om at jeg hadde møtt en ny. Sett i ettertid ser jeg jo at det er respektløst, jeg burde selvsagt gjort det slutt med eksmann og flyttet ut FØR jeg gikk inn i et nytt forhold. Men var snakk om bare to uker før jeg flyttet ut, hadde allerede møtt han. Selv om ting er veldig svart hvit så er det jo sjeldent det i praksis. Anonymkode: abe7e...d01
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei. Samlivsbrudd, vondt for den eller begge. Må bo sammen en stund fordi situasjon ikke tillatter noe annet. Er det ok å gå videre med en ny? Ons, date, mer? Hva tenker du? Anonymkode: f3000...490 Fikk baby sammen, 6 mnd senere begynner vi å pusse opp hus som han eide. Når det hadde stått ferdig i 3 mnd ble jeg dumpet ut av det blå og fikk beskjed om å komme meg ut fort. Han var ufin og frekk konstant, jeg var langt nede med 9 mnd gammel baby så jeg begynte å chatte med en ny. Jeg brukte 6 uker på å finne meg ny bolig. Flyttelasset måtte jeg ta helt alene. Så første dagen jeg hadde barnefri så var jeg på date med flørten. Holdt kontakt over tlf de 6 ukene jeg lette etter bolig. Jeg var ikke klar for et nytt forhold og han fyren hadde det på samme måte. Det ble en dating periode på 4 mnd så var det ikke mer. Men der og da så hjalp det på det vonde jeg sto i. Jeg tenker at det spørs helt på deres situasjon rundt bruddet. Anonymkode: 5dabb...221 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Skrevet 6. august 2023 Man venter til man bor alene. Grenser til hvor travelt man har det. Anonymkode: d35a4...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #15 Skrevet 6. august 2023 Nei. Så asshole trenger man virkelig ikke være mot noen bare fordi kjærligheten tok slutt. Det brenner ingen steder. Hold deg for deg selv til du har egen bolig. Anonymkode: 0c24d...ad7 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 Nei, stygt brudd her. Vondt og vanskelig for begge. Kunne ikke falt meg inn å date andre mens jeg bodde i huset. Så respektløs går det bare ikke an å være. Dessuten tror jeg det kan føre til enda styggere brudd og dårligere samarbeid i ettertid. Anonymkode: 61246...514 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 Er det slutt, kan man date andre. Anonymkode: 0af7a...20a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker nei. Da går man fort videre. Jeg tenker det er tiden man skal bruke på seg selv. Først Finn seg selv. Så kan man finne noen andre. Anonymkode: 767e9...9fc Hvis noen går fra meg er det ikke opp til dem hvor fort jeg går videre eller på hvilke måter. Anonymkode: 0af7a...20a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, så lenge man ikke er enig om at det er greit. Anonymkode: fdde2...488 Det er jo slutt så man trenger ingen tillatelse. Anonymkode: b0385...564 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, så lenge man ikke er enig om at det er greit. Anonymkode: fdde2...488 Det eneste eksen har noe med er hvorvidt man tar med folk hjem til felles bolig. Man står ellers fritt til å flørte, date, ligge med eller bli kjæreste med noen når man er singel. Anonymkode: 0af7a...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå