AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Noen som aner hva dette er for noe? Det startet for 5-6 uker siden, som en liten prikk i midten der på en måte. Så har det begynt å bre seg utover slik som på bildene. Det klør ikke, er ikke tørre partier, men litt ujevn overflate. Anonymkode: 4a96d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 ringorm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Det ser ut som tidlig stadium av ringorm. Det er en relativt harmløs soppinfeksjon, men som må behandles for å forsvinne. Vanlig behandling er Lamisil krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Hm, ja kanskje? Synes liksom ikke det lignet helt da jeg googlet det. Men får spørre fastlegen da, tenker jeg. Tusen takk for svar Anonymkode: 4a96d...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Liten update. Det er visst borrelia utslett 🤔 Tok antistoff prøve og den ble positiv. Så da blir det antibiotika i 2 uker. Anonymkode: 4a96d...5d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 Det var ikke et typisk borrelia-utslett, så du hadde flaks at du ble testet for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg syns og det kunne minne om borelia men ville ikje stresse deg siden jeg ikke er lege eller noe. Anonymkode: a5fa8...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå