AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Jeg lurer på om jeg skal skrive master om festing! Haha det høres kanskje sært ut, men det er relevant for studiet mitt. Jeg har alltid blitt fascinert over HVA det er som gjør at en fest blir døll vs gøy. Hva tenker dere? Hva avgjør om en fest blir vellykket? Anonymkode: 6afe4...bdb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Jeg vet iallfall den verste festen jeg var på, og det var i går kveld. De hadde leid inn dj som spilte ekstremt høy og elendig musikk, og han stod plassert én meter fra der hvor folk satt inne på et kombinert kjøkken/stue. Vi måtte rope til hverandre og det var slitsomt å føre en samtale. Ble ikke kjent med én eneste ny person, fordi musikkvolumet var ekstremt høyt.😖 Anonymkode: 6c057...1ca
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på om jeg skal skrive master om festing! Haha det høres kanskje sært ut, men det er relevant for studiet mitt. Jeg har alltid blitt fascinert over HVA det er som gjør at en fest blir døll vs gøy. Hva tenker dere? Hva avgjør om en fest blir vellykket? Anonymkode: 6afe4...bdb Tror ikke det er en spesiell ting, men heller en samling av masse små ting. Som: fint vær, dagsform, tid i livet og alder, musikk, og hvem man snakker med/hva som skjer der, hvilke relasjon man har til de på festen, hvor høy promille osv. Det som er en dårlig fest for en som har drukket litt i overkant og spyr, kan være livets beste for en annen som får sitt første kyss av den de er forelsket i. Anonymkode: 6163f...64d
Trolltunge Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 En kamerat av meg lager alltid verdens beste fester. Tror en vesentlig ting er at han alltid samler mange veldig ulike typer mennesker. Det eneste til felles er gjerne at han "samler på" mennesker som våger å gi litt av seg selv. Det er kanskje ikke så mange introverte mennesker på hans fester, eller så er det en såpass løssluppen stemning at det iallefall ikke merkes. Han gjør alltid litt innsats for å lage et gøy lokale også, gjerne med litt overraskende dekorasjoner. Så er det bestandig litt leker og underholdning, men ikke for mye og for lenge, og som vert er han rundt overalt med smil og positivitet og sørger for at alle skal trives. Hans egenskaper som vert, fra de svært ulike typer mennesker han inviterer til stemningen han skaper er nok ganske vesentlig.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om jeg skal skrive master om festing! Haha det høres kanskje sært ut, men det er relevant for studiet mitt. Jeg har alltid blitt fascinert over HVA det er som gjør at en fest blir døll vs gøy. Hva tenker dere? Hva avgjør om en fest blir vellykket? Anonymkode: 6afe4...bdb Jeg har ikke noe "den beste festen." Men jeg har den perioden hvor fest var gøy pga den gjengen vi alltid var. Det var en gjeng på 10, noen ganger 15 stk som alltid var samla hos han som hadde enebolig. Det var et trygt sted å være, ingenting vondt skjedde og alle passet på hverandre. "Det som skjer på fest, blir på fest" holdningen var fantastisk. Vi holdt på slik i ca 2 år, alderen var fra 23 år til 40 år, felles interesser, ingen ble utelatt, ingen drama, ingen baksnakking. Anonymkode: 45690...081
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Det er selvsagt hvem som er på festen som bestemmer om den blir bra. Anonymkode: 14a99...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå