Gå til innhold

Farts-/laserkontroll – blir man stoppet rett etterpå eller får man tilsendt i posten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ble tatt, men er ikke helt sikker for politimann så ikke i da jeg kom kjørende 🤔

Ble ikke stoppet. Kommer det da noe i posten? 

Anonymkode: 1d26b...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble stoppet like etter der de målte. 

Anonymkode: 6fede...e3d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjørte ikke som et svin, var 30-sone og bare meg på veien, men jeg kjørte over og slapp opp pedalen da jeg så politimannen. 

Anonymkode: 1d26b...3c6

AnonymBruker
Skrevet

De stopper deg. Du må vise førerkortet når du stoppes slik at de vet hvem de bøtelegger, og at du har lov til å kjøre bil.

Blir det tatt bilde i fotoboks sender de bilde i posten, da må du bevis at det ikke er deg for å unngå bot ( fks lånt bort bilen)!

Anonymkode: 8a2d9...c1e

AnonymBruker
Skrevet

Du blir stoppet, og ble du ikke stoppet får du ingen bot. Rett og slett.

Fotobokser er annerledes, da de tar bilde av sjåfør. 

Anonymkode: d7fe0...c0d

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

De nye laserne som kom i år (2024) tar video og det hele. Er det slutt på tiden der man ble stoppet i etterkant tro? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/her-er-politiets-nye-superverktoy/16415734/

Ble fotografert i dag, og tror jeg kjørte litt fort. Etterpå så jeg etter politi lenger bort i veien som sto klare for å vinke folk inn, men så ingen. Så lurer på om de har slutta å stoppe folk etterpå, og heller sender regning rett i posten på grunn av den nye laseren som tar video.

Anonymkode: 68761...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...