AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Spør for ei venninne, siden hennes mann kun kommer i misjonær. For hver gang de har sex og han skal komme hiver han henne ned i misjonær og kjører på. Er dette virkelig normalt? At noen menn bare kommer i en stilling? Anonymkode: 9eb5d...b3a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Nei:) kun opplevd med en, men han var omskjært og hadde nedsatt følsomhet pga det. Så han kom kun viss jeg ridde han eller sugde han Anonymkode: 725c1...2b1
Frkego Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Kan det ikke være at han ønsker den kontakten som misjonær gir i det han skal komme?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Det er nok mer vanlig hos kvinner enn hos menn, siden stimuleringen er litt mer komplisert der. Jeg (kvinne) kommer ikke i alle stillinger, men får multiorgasmer i de stillingene jeg kommer i. Mannen får ikke multiorgasmer, men kan til gjengjeld komme i alle stillinger. Sikker på at mannen til venninnen din ikke bare foretrekker å komme i misjonær, f.eks fordi han liker å være den som dominerer i den situasjonen? Anonymkode: b3f4b...43f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Nei. Han kommer uansett. Anonymkode: d0eff...01a
Kipling Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Vil anta at det er psykologisk, at han liker å se henne i øynene når han kommer i henne, ville overrasket meg om det var at han ikke klarer å komme i andre posisjoner
Even Tuell Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Jeg kan komme i stort sett de fleste stillinger så lenge man unngår krampe, og jeg har aldri hørt om problemet. Men jeg tror absolutt det kan forekomme. Menn og peniser er ikke ensformede maskiner. Noen menn kommer ikke ved samleie, noen kommer ikke ved oralsex.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Jeg kommer og lettest i misjonær. Skal jeg komme i doggy feks. må jeg gjerne knulle hardt Anonymkode: 0a628...4be 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 Nei han kommer uansett men han (og jeg forsåvidt) foretrekker å avslutte bakfra men det er ikke sånn at det MÅ være sånn. Vi bruker mange stillinger. Anonymkode: f01a6...43e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Anonymkode: 171b3...5b6 Hvilken stilling da? Og hvorfor kommer du kun i en stilling? Venninnen min vurderer å gå fra mannen pga han bare kommer i kun en stilling og det er kjedelig. Anonymkode: 9eb5d...b3a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 Har venninnen din spurt mannen om hvorfor? Anonymkode: 1794f...99d 1
feliek54 Skrevet 8. august 2023 #13 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 19.20): Spør for ei venninne, siden hennes mann kun kommer i misjonær. For hver gang de har sex og han skal komme hiver han henne ned i misjonær og kjører på. Er dette virkelig normalt? At noen menn bare kommer i en stilling? Anonymkode: 9eb5d...b3a Jeg mener det ikke er det men det er kanskje den letteste måte å komme for mannen, Ha kontrollen. Viktig å snakke om det. I det minste prøve andre stillinger.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #14 Skrevet 8. august 2023 «Å komme» mens jeg står er bare å glemme. Funker ikke. Foretrekker misjonær. Om hun syntes det blir kjedelig, så er hun fri til å gå videre. Drive å bytte rundt på stillinger gidder jeg sjeldent. Anonymkode: 58f9d...5b2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #15 Skrevet 8. august 2023 Min mann kom tidligere i alle stillinger, men jeg merker at han med årene har større utfordringer med det. Han kommer lettest når han ligger bak meg på siden. Anonymkode: 2984f...2b5
Topper og daler Skrevet 8. august 2023 #16 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 19.20): Spør for ei venninne, siden hennes mann kun kommer i misjonær. For hver gang de har sex og han skal komme hiver han henne ned i misjonær og kjører på. Er dette virkelig normalt? At noen menn bare kommer i en stilling? Anonymkode: 9eb5d...b3a Noen menn gjør sikkert det. De fleste tror jeg nok kan variere. Er swingers og har derfor sett det meste. I slike settinger kommer menn på alle mulige slags måter. Uavhengig av det, vil jeg si at ingen skal «hive» noen uten at det er avtalt og avklart. Det er viktigere her enn hvordan han kommer. 1
Topper og daler Skrevet 8. august 2023 #17 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 23.58): Hvilken stilling da? Og hvorfor kommer du kun i en stilling? Venninnen min vurderer å gå fra mannen pga han bare kommer i kun en stilling og det er kjedelig. Anonymkode: 9eb5d...b3a Kan hun ikke snakke med ham om det?
Janek Skrevet 8. august 2023 #18 Skrevet 8. august 2023 Må jo være perfekt! Hekke i alle retninger og når alle er fornøyd er det bare å gå over på misjonær 😍
Topper og daler Skrevet 8. august 2023 #19 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 20.24): Jeg kommer og lettest i misjonær. Skal jeg komme i doggy feks. må jeg gjerne knulle hardt Anonymkode: 0a628...4be Jeg har det motsatt. Jeg elsker bakfra, og hvis kvinnen oppfordrer meg til å gjøre det hardt og fort, så gjør jeg selvsagt det. Men jeg kan ikke komme når jeg durer i vei slik. Opplever da at følsomheten er nedsatt. Tempo må skrus ned og det må heller ikke være for hardt om jeg skal komme. Også menn er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå