AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Noen som har vært borti det? Jeg har en på 1,5 som kjeder seg når de er mange inne på det lille området, spør alltid om å få få ut, men de er ikke ute i all slags vær da de har barn som ikke kan gå der. Er det virkelig vanlig at småbarn koser seg inne på lite areal med de samme lekene dag ut og dag inn i flere timer? Barnet er enda for lite til å leke med andre barn på den måte store barn gjør det. Anonymkode: 786b2...731
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Det er sånn det er å ha barn i barnehage ja. Barnet lærer seg å tilpasse seg andre og andres behov. Gruppa går før individet. Anonymkode: 49e18...eff 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Noen som har vært borti det? Jeg har en på 1,5 som kjeder seg når de er mange inne på det lille området, spør alltid om å få få ut, men de er ikke ute i all slags vær da de har barn som ikke kan gå der. Er det virkelig vanlig at småbarn koser seg inne på lite areal med de samme lekene dag ut og dag inn i flere timer? Barnet er enda for lite til å leke med andre barn på den måte store barn gjør det. Anonymkode: 786b2...731 Tror at barnet har veldig godt av å få lande på det lille området. Mange barn vil bare viderer og videre, vil ha flere leker, vil ditt og datt, og alt de trenger er å få lande med en ting om gangen uten å jage mot neste ting. Anonymkode: affc1...878 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Min har ikke startet ennå men kan se for meg at hun kjeder seg om de bare er inne og det bare er frilek på eget initiativ. Hun er 1,5. Hun vil ut hver dag (og vi går ut). Litt rart at de ikke går ut minst 1 gang om dagen selv om noen ikke kan gå.. Anonymkode: 7e0b6...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå