Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen nå kjenner jeg at jeg er noe jævelig forbanna. La ut noen bukser på appen TISE før helgen. Har fått masse meldinger på disse men ingen vil kjøpe?! Hva faen? Folk bare "hvor høy er du?", "hvordan sitter denne?", "er materiale mykt?", "er den lang i beina, "er den gjennomsiktig?" OSV OSV OSV. Altså bare mas, må jo kaste bort masse tid på å chatte med disse folkene. Herregud er da virkelig ikke verdt å selge noe brukt når det skal være så inn i helvete mye styr, hvorfor holder folk på sånn??

Anonymkode: 09d24...563

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke! Opplever det samme her. Der syns jeg facebook marked er bedre, men det blir ofte 5+ forespørsler fra svindlere før det kommer noen ordentlig. 

Anonymkode: 9a926...242

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har skrevet noe om hva slags stoff det er, beinlengde osv, så er jo folk nødt til å spørre.

Anonymkode: 41f67...e27

• Liker 21
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når du ikke utfyller annonsen din. Slike spørsmål er ganske relevant når man skal kjøpe bukser, eller klær generelt.

Anonymkode: 382d5...1ce

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Andre bruker pengene sine på en vare, da ønsker en selvfølgelig å vite litt om hvordan og hva en kan forvente seg av varen. Det er ikke som i butikken hvor en kan både prøve plagget på, eller en har refusjons muligheter med merkelapper med informasjon etc. Ønsker en  informasjon blir en nødt til å spørre eller du får lage en litt bedre annonse i utgangspunktet. Forbrukere er bevist på slike ting som f.eks hva tøyet er laget av, det er helt innenfor synes jeg.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ønsker å vite hva man kjøper?

Jeg skulle kjøpe en stol en gang. Hadde kjøpt feil en gang før så denne gangen ville jeg ha riktig type. Stilte tre-fire spørsmål, hvorpå selger svarer frekt med å si at hun var ikke interessert i alt pratet. Helt greit. Jeg kjøpte samme stolen av noen andre. Men pga ekstrautstyr måtte jeg være sikker på modell.

Så det kan jo være greit å svare på spørsmål hvis man ønsker å selge noe.

Anonymkode: 3fc69...2a6

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange salg på Tise. 

Det virker som om du ikke har beskrevet varen du selger godt nok. 

Anonymkode: b37e9...c3c

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånn er det på Finn også.

Er det noen skader? Nei

Er du sikker på at det ikke er noen skader? Ja

Fungerer glidelåsen? Ja

Hvor mange ganger har den vært brukt? 20-30

Ok, henter i dag for 3 kroner og en promp.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg? Jeg spør alltid flere spørsmål før jeg eventuelt kjøper noe. Som regel undersøker jeg flere produkter samtidig, og vurderer disse opp mot hverandre. Dette gjelder spesielt klær. Så ja, jeg har stilt mange spørsmål uten å kjøpe noe. Det kommer jeg til å fortsette med! 

Anonymkode: 54e81...3f4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er helt normalt å stille spørsmål før man kjøper et plagg, men særlig dersom det ikke er beskrevet godt nok. 

Anonymkode: e690e...bc3

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at du ikke får solgt er åpenbart fordi du ikke skjønner hva som skal stå i annonsen for å selge, og høyst sannsynlig også fordi du priser deg for høyt. Folk tar ikke avgjørelsen på å kjøpe om de er usikre, og pris er faktor nr 1.

Anonymkode: 2c145...181

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har solgt masse på tise. Min erfaring er at priser man seg riktig (lavt) så selger alt, men er prisen høyere så stilles det mer spørsmål (antagelig fordi det er viktigere å ikke kaste bort pengene da man ikke har returrett). 

Anonymkode: 45e38...820

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det beste som finnes er annonser av typen "stor klespakke til salgs, dame str M" og så er det ett bilde, og det er av en søppelsekk som formodentlig inneholder klær.

:tommelopp:

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Fy faen nå kjenner jeg at jeg er noe jævelig forbanna. La ut noen bukser på appen TISE før helgen. Har fått masse meldinger på disse men ingen vil kjøpe?! Hva faen? Folk bare "hvor høy er du?", "hvordan sitter denne?", "er materiale mykt?", "er den lang i beina, "er den gjennomsiktig?" OSV OSV OSV. Altså bare mas, må jo kaste bort masse tid på å chatte med disse folkene. Herregud er da virkelig ikke verdt å selge noe brukt når det skal være så inn i helvete mye styr, hvorfor holder folk på sånn??

Anonymkode: 09d24...563

Da må du skrive mer informasjon i annonsen din da så folk slipper å spørre?

Anonymkode: 82abc...cec

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må være mer kreative med annonsene selvsagt :) Denne dama har skjønt det. Her blir det nok salg!

image.png

Anonymkode: cb557...b77

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg skriver alltid hvilket stoff plagget har, og plaggmål. Og tre bilder.  Jeg får solgt på Tise uten spesielt mye spørsmål. 

Endret av Boetica
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For min egen del bruker jeg ikke Tise fordi tjenesten har et veldig teit navn for skandinaviske brukere.

Anonymkode: c54be...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Alt går unna på finn er min erfaring.De krever heller ingenting av summen fra salget. 

Anonymkode: 02d59...7d1

• Liker 1
Gjest takinova
Skrevet

Du er nok en slik selgertype som tror du gjør kjøperne en tjeneste ved å la dem kjøpe dine brukte ting usett. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alt går unna på finn er min erfaring.De krever heller ingenting av summen fra salget. 

Anonymkode: 02d59...7d1

Jo det gjør finn hvis man bruker fiks ferdig, på samme måte som med Tise sin løsning

Anonymkode: 82abc...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...