AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Jeg har 2 søsken som sliter med psykiatri og rus, og en far i fengsel. Jeg har fortalt det til veldig få, svarer veldig unnvikende om noen spør om familie. Det kan ofte bli litt rart. Det er ikke det at jeg synes det er vanskelig å snakke om. Men jeg er rett og slett usikker på hva man vil tenke om det/meg. Jeg er i full jobb og vet jeg oppleves som ressurssterk. Litt redd for om folk vil bli skeptiske til meg, enten ved å tenke at jeg lyver eller at man kan lure på om det «er noe» med meg også siden nesten alle andre (unntatt mamma) har noe…. Ville du tenkt noe? Og i såfall hva? Anonymkode: 0d208...911
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 at du er psykisk sterk som takler det Anonymkode: 5d9b8...0cd 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Ville ikke tenk noe om deg fordi søsken og far sliter. Det har ingen betydning. Anonymkode: cad61...3bd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 At du er et eget individ og ikke dømt deg. Har selv far og et søsken som har psykiatriske diagnoser og det har ingenting med meg å gjøre. Om noe, ville jeg ha tenkt at du sannsynligvis er et tålmodig menneske som måtte modnes tidligere. Anonymkode: 6cdb2...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Ingenting spesielt helt ærlig Jeg bryr meg om hvem du er, hva du står for og hvordan du er mot meg og andre. Jeg er ikke venn eller kollega med din familie. Anonymkode: 22b9c...e0a
Gjest Elooon Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Ikke noe. Tenker ikke noe om folk, da sier jeg det til de. Ville ikke vært skeptisk til deg i det hele tatt. Jeg driver ikke å dømmer folk.
Ulrikke Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Jeg hadde tenkt at du hadde hatt unødvendig mange kjipe erfaringer i livet ditt, og hadde vært glad for at du tilsynelatende hadde det fint allikevel. Dømmer aldri folk ut fra deres familier eller venner, det er hvem de er som person selv som er viktig!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Jeg hadde ikke tenkt så mye over det. Ville kanskje tenkt at det er synd du ikke har en stor sammensveiset familie siden det er det jeg er vant med, men mange mangler dette uten at det er noe med familiemedlemmene i det hele tatt. Anonymkode: f01f0...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå