Gå til innhold

Damer, dating og kroppskontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner i dating som vil gå rolig frem, som er forsiktige av dere, hvor lang tid tar det før dere er mer komfortabel med nærhet og kroppskontakt?

Anonymkode: 0ea06...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg føler meg trygg på at det blir et forhold.. Jeg klarer ikke å ha uforpliktende sex. Det blir bare feil for meg. Jeg får lett litt noia hvis snakk om sex begynner tidlig i bli-kjent-fasen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som "forsiktig av meg" bare fordi jeg ikke ligger på de første datene. 

For meg er det viktig å bli kjent med mannen jeg dater før jeg går i noe mer intim retning enn kyssing. Sex uten connection er helt uinteressant for meg. 

Det handler med andre ord ikke om hvor lang tid, men hvordan tiden brukes. Om jeg ikke får følelsen av at han er interessert i å bli kjent med meg, så blir det ikke sex uansett hvor lang tid det går. Men det er heller ikke så enkelt som at jo før han overbeviser meg om at han er intrressert i å bli kjent med meg, dess raskere får han ligge. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymkvinneViken skrev (1 time siden):

Når jeg føler meg trygg på at det blir et forhold.. Jeg klarer ikke å ha uforpliktende sex. Det blir bare feil for meg. Jeg får lett litt noia hvis snakk om sex begynner tidlig i bli-kjent-fasen. 

Tekopp1 skrev (57 minutter siden):

Jeg ser ikke på meg selv som "forsiktig av meg" bare fordi jeg ikke ligger på de første datene. 

For meg er det viktig å bli kjent med mannen jeg dater før jeg går i noe mer intim retning enn kyssing. Sex uten connection er helt uinteressant for meg. 

Det handler med andre ord ikke om hvor lang tid, men hvordan tiden brukes. Om jeg ikke får følelsen av at han er interessert i å bli kjent med meg, så blir det ikke sex uansett hvor lang tid det går. Men det er heller ikke så enkelt som at jo før han overbeviser meg om at han er intrressert i å bli kjent med meg, dess raskere får han ligge. 

ts her, jeg skjønner. En må bare ta tiden til hjelp og bli bedre kjent emosjonelt? Så vil det vel løsne gradvis 

• Nyttig 1
Skrevet

Det var ulikt for meg da jeg datet. Som vedkommende over sier var det ikke en spesiell tid som var avgjørende, men hvordan tiden ble brukt, og hvor fort jeg følte meg trygg og komfortabel til intim kontakt varierte derfor veldig. Jeg var klar når jeg var klar. Det har tatt både lang tid og relativt kort tid. Kort tid for meg iallefall. 😄

AnonymBruker
Skrevet

"men hvordan tiden ble brukt", kan dere utdype det litt? 

Skrevet

Du må tenke at du vil bli kjent med HENNE, ikke trusene hennes. Vær nysgjerrig på henne, finn ut hva hun liker, finn ut hvem hun er på de forskjellige arenaene i livet sitt, bli kjent med henne i "3D" på en måte, ikke i bare én dimensjon (som dating-settingen). Plukk opp på ting hun har fortalt deg eller vist deg, vær gentleman (minimum kom presist til avtalene, åpne dører for henne og dropp sexprat hvis hun ikke helt tydelig vil det selv), og finn ut hvordan du kan gjøre hennes tilværelse bedre. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...