Gå til innhold

Alle vil ha svær rumpe jeg vil nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å ta BBL. Effekten ser bra ut. Vil det se fint ut med slik rumpe? Eller merker folk at den er unaturlig? Jeg har  mindre rumpe enn det til vanlig. Men tenker noe sånt. Hva kommer menn til å tenke?

IMG_4226.jpeg

Anonymkode: 3ac64...363

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne ser det meget merkelig ut.

Anonymkode: c52f3...9d4

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort?

Anonymkode: 4d1bf...37d

Gjest Elooon
Skrevet

Falsk rumpe er sjeldent fint og ja det er lett å se forskjell på falsk og ekte. Ekte og trente rumper er flott.
Min egen rumpe er også trent og flott. Jeg elsker rumpa mi. 

Skrevet

Ser ut som du går med bleie. 

• Liker 5
Skrevet

BBL ser uten unntak ut som man går med en stor, full bleie på seg. Ekstremt uattraktivt. Heller en helt flat men naturlig rumpe, enn en sånn oppblåst klumpedeise.

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

BBL ser uten unntak ut som man går med en stor, full bleie på seg. Ekstremt uattraktivt. Heller en helt flat men naturlig rumpe, enn en sånn oppblåst klumpedeise.

Enig, det ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 88cc2...73f

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet

Håper du ikke gjør det mot deg selv. Det ser unaturlig ut og kan få alvorlige komplikasjoner. Fint er det heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser jo helt unaturlig ut. Og så vil man jo angre når det ikke lenger er på moten😆

Anonymkode: f79aa...dc4

• Nyttig 1
Skrevet

Skal det forestille rumpeballer? Ser ut som svære kneskåler..

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill, ikke ta BBL. 

Det er ikke menn som ønsker slikt, dette er kroppspress iscenesatt av kommersielle aktører som får kvinner til å pushe dette på hverandre. Gjerne unge, usikre jenter. Akkurat som silikon og fillers. Og så er det menn som får skylda for at kvinner gjør det.

Æresord. Ikke ødelegg ræven med slik tull. 

Herregud jeg klarer ikke disse kroppspress-trendene til kvinner mer. Hva er det som skjer?! 

• Liker 11
Skrevet

Fy faen, det ser tåpelig ut:hoho:

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Vurderer å ta BBL. Effekten ser bra ut. Vil det se fint ut med slik rumpe? Eller merker folk at den er unaturlig? Jeg har  mindre rumpe enn det til vanlig. Men tenker noe sånt. Hva kommer menn til å tenke?

IMG_4226.jpeg

Ser fint ut det der🤩

Anonymkode: 1c9c1...a3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

IMG_4226.jpeg

Det du har lagt ved bilde av er ikke utført BBL på. Men heller cupping. BBL gir et helt annet resultat 😊

Anonymkode: 48cf2...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Stygt med stor rumpe.

Anonymkode: 44c5d...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trente rumper er fine, og til trente rumper hører det også trente bein. Det ser direkte latterlig ut med slappe, tynne, utrente lår med to oppblåste ballonger på toppen.

Anonymkode: 794ab...01d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det så litt kunstig ut. Hva er det du har gjort🤔😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 11.00):

Stygt med stor rumpe.

Anonymkode: 44c5d...511

Du om det.  Noen har stor rumpe fra naturen. Det er liksom ikke noe man kan noe for. Jeg har stor rumpe uansett hvor tynn eller tykk jeg er. Jeg har svai i ryggen og store hofter. Det er over 40 cm forskjell mellom midjen og hoftene. Så ja da får man en figur hvor selv en liten rumpe står seg ut. Jeg synes ikke det var særlig morsomt da jeg var yngre, å ha smal midje og brede hofter og svai rygg og rumpe. Når Kate Moss og Claudia Schiffer var den alle ville se ut som. Og ja jeg fikk en del stygge kommentarer på figuren min, selv om jeg var slank. Man er vel født som man er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...