AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Hei, Komplett Bank byttet navn til Morrow Bank i April, og skulle sende ut nye kort... Men jeg har ikke fått mitt nye kort enda? På sidene står det: Ser du kortinformasjon om et nytt Morrow Bank kort her, uten å ha mottatt kortet fysisk? Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen noen uker. Problemet er at jeg har ventet lenge, i mange måneder faktisk. Det gamle kortet virker, så det er ikke et problem, men det nye har jo utløpsdato i Mai??! betyr det at kortet er på avveie eller er det faktisk bare så trege i å sende det ut? Det har jo gått evt. 2 mnder siden de produserte kortet. Må si at jeg føler meg litt skeptisk til dette her. Jeg har ikke sett noen mistenkelige transaksjoner enda da. Noen andre som har fått sitt nye kredittkort? Anonymkode: 05d57...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei, Komplett Bank byttet navn til Morrow Bank i April, og skulle sende ut nye kort... Men jeg har ikke fått mitt nye kort enda? På sidene står det: Ser du kortinformasjon om et nytt Morrow Bank kort her, uten å ha mottatt kortet fysisk? Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen noen uker. Problemet er at jeg har ventet lenge, i mange måneder faktisk. Det gamle kortet virker, så det er ikke et problem, men det nye har jo utløpsdato i Mai??! betyr det at kortet er på avveie eller er det faktisk bare så trege i å sende det ut? Det har jo gått evt. 2 mnder siden de produserte kortet. Må si at jeg føler meg litt skeptisk til dette her. Jeg har ikke sett noen mistenkelige transaksjoner enda da. Noen andre som har fått sitt nye kredittkort? Anonymkode: 05d57...131 Jeg opplever det samme som deg. Jeg har heller ikke fått nytt kort. Anonymkode: fffa6...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Samme her. Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 De sa de hadde forsinkelse på kortet. Anonymkode: 89ed5...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 TS her, jeg har endelig fått kortet! Så lang tid tok det altså for et kort som var "rett rundt hjørnet" Men det gamle Komplett Bank kortet har fungert fint til nå, så den eneste forskjellen er at jeg endelig har et kort med korrekt logo nå. Anonymkode: 05d57...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Del Skrevet 30. september 2023 Her kom kortet endelig også! Anonymkode: 89ed5...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Del Skrevet 30. september 2023 Det var leveringsproblemer fra kortprodusenten som nå er løst, så alle får kortene sine nå i disse dager. Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var leveringsproblemer fra kortprodusenten som nå er løst, så alle får kortene sine nå i disse dager. Anonymkode: ccd76...faa Vel, det er ikke god nok unnskyldning for meg. Bytter vekk fra dem. Anonymkode: 89ed5...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Del Skrevet 30. september 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, det er ikke god nok unnskyldning for meg. Bytter vekk fra dem. Anonymkode: 89ed5...60f Man bør ha flere kort i bakhånd, men hvis man først har fått kortet er det vel ingen grunn til å gå glipp av bonus. Anonymkode: e0b0e...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, det er ikke god nok unnskyldning for meg. Bytter vekk fra dem. Anonymkode: 89ed5...60f 4% bonus hos Komplett, 2% på annen netthandel og 1 % på alt annet jeg kjøper er god nok grunn for meg til å ha kortet. At det tok en stund å få det nye kortet spiller ingen rolle for min del, for det gamle fungerte jo helt fint i mellomtiden. I tillegg har jeg sparekonto uten vilkår hos Morrow med 4,5% rente. Liker Morrow jeg. 😊 Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest5656 Skrevet 30. september 2023 #11 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 4% bonus hos Komplett, 2% på annen netthandel og 1 % på alt annet jeg kjøper er god nok grunn for meg til å ha kortet. At det tok en stund å få det nye kortet spiller ingen rolle for min del, for det gamle fungerte jo helt fint i mellomtiden. I tillegg har jeg sparekonto uten vilkår hos Morrow med 4,5% rente. Liker Morrow jeg. 😊 Anonymkode: ccd76...faa Det er jo litt artig at jeg har to kort nå, for jeg har ikke hørt noe om at det gamle blir deaktivert? Da har jeg jo gratis reservekort som jeg kan ha liggende på hotellrommet om jeg skal reise noe sted. Har alltid det etter at noen klarte å stjele lommeboka til en kompis med å true med kniv i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Del Skrevet 30. september 2023 25 minutter siden, Gjest5656 said: noen klarte å stjele lommeboka til en kompis med å true med kniv i Frankrike. Da dreier det seg om et ran, og ikke et tyveri. Men tanken på et reservekort er god, jeg har alltid et alternativ kort knyttet til mobilen min, i tillegg til å alltid ha med minst to andre kort (som oftest et visa og et mastercard+). Det omtalte kortet virker noe interessant, men jeg føler ikke vilkårene er noe å virkelig juble over. Som ufattelig mange i området kjenner jeg mangt en person som gir ansattrabatt på komplett, og den er vesentlig høyere Og jeg likte heller ikke begrensningene, 500 kroner cap på bonus i løpet av et år i andre butikker, 2000 kroner på komplett. Men likevel høyt, sånn relativt, det var i hvert fall det frem til Trumf endret vilkårene til nyttår. Anonymkode: c1339...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Del Skrevet 30. september 2023 Gjest5656 skrev (31 minutter siden): Det er jo litt artig at jeg har to kort nå, for jeg har ikke hørt noe om at det gamle blir deaktivert? Da har jeg jo gratis reservekort som jeg kan ha liggende på hotellrommet om jeg skal reise noe sted. Har alltid det etter at noen klarte å stjele lommeboka til en kompis med å true med kniv i Frankrike. Du kan jo bare sjekke i appen om begge er aktive. Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da dreier det seg om et ran, og ikke et tyveri. Men tanken på et reservekort er god, jeg har alltid et alternativ kort knyttet til mobilen min, i tillegg til å alltid ha med minst to andre kort (som oftest et visa og et mastercard+). Det omtalte kortet virker noe interessant, men jeg føler ikke vilkårene er noe å virkelig juble over. Som ufattelig mange i området kjenner jeg mangt en person som gir ansattrabatt på komplett, og den er vesentlig høyere Og jeg likte heller ikke begrensningene, 500 kroner cap på bonus i løpet av et år i andre butikker, 2000 kroner på komplett. Men likevel høyt, sånn relativt, det var i hvert fall det frem til Trumf endret vilkårene til nyttår. Anonymkode: c1339...2ee Det er maks 500 kr i bonus pr måned, ikke år. Totalt maks 2000 kr de siste 12 mnd. Anonymkode: 78c0e...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #15 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da dreier det seg om et ran, og ikke et tyveri. Men tanken på et reservekort er god, jeg har alltid et alternativ kort knyttet til mobilen min, i tillegg til å alltid ha med minst to andre kort (som oftest et visa og et mastercard+). Det omtalte kortet virker noe interessant, men jeg føler ikke vilkårene er noe å virkelig juble over. Som ufattelig mange i området kjenner jeg mangt en person som gir ansattrabatt på komplett, og den er vesentlig høyere Og jeg likte heller ikke begrensningene, 500 kroner cap på bonus i løpet av et år i andre butikker, 2000 kroner på komplett. Men likevel høyt, sånn relativt, det var i hvert fall det frem til Trumf endret vilkårene til nyttår. Anonymkode: c1339...2ee Tror du har misforstått noe.Grensen er 500 kr i bonus pr måned og 2000 pr år, uansett hvor bonusen opptjenes. Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #16 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da dreier det seg om et ran, og ikke et tyveri. Men tanken på et reservekort er god, jeg har alltid et alternativ kort knyttet til mobilen min, i tillegg til å alltid ha med minst to andre kort (som oftest et visa og et mastercard+). Det omtalte kortet virker noe interessant, men jeg føler ikke vilkårene er noe å virkelig juble over. Som ufattelig mange i området kjenner jeg mangt en person som gir ansattrabatt på komplett, og den er vesentlig høyere Og jeg likte heller ikke begrensningene, 500 kroner cap på bonus i løpet av et år i andre butikker, 2000 kroner på komplett. Men likevel høyt, sånn relativt, det var i hvert fall det frem til Trumf endret vilkårene til nyttår. Anonymkode: c1339...2ee Om en som jobber på Komplett lar deg bruke din ansattrabatt kan vedkommende forresten miste jobben og anmeldes for svindel om det blir oppdaget. Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #17 Del Skrevet 30. september 2023 sin ansattrabatt Anonymkode: ccd76...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå