Gå til innhold

Klær til jente 8. klasse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som skal starte i 8. klasse nå. 
På barneskolen har hun ikke ofret klær en tanke, og jeg har kjøpt det som jeg har oppfattet som pent. 
nå har hun plutselig blitt veldig obs på dette med klær, men vet ikke helt hva som er «kult». 
Hvilke type klær er kult for en 8. klassing nå? 
Og ikke alt for dyrt…

Legg gjerne ved bilder

Anonymkode: 90693...90f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler mye på Zara til min 11 åring. Vide bukser, tanktopp, t-skjorter og collegegensere eller hettegensere er populært her.

Og sånne topper hvor magen synes litt.

Gina Tricot har og en del klær beregnet på ungdom, rimelige klær.

Ellers så tror jeg Juicy Couture fortsatt er populært.

Anonymkode: ce174...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er kult på ungdomsskolen er å velge klærne sine selv. Har to jenter med helt forskjellig stil, hun ene foretrekker vide bukser med mye lommer og store hettegensere. Hun andre liker bedre 50-talls-stil/rockabilly.

Anonymkode: e4608...16b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er svært stedsavhengig. Det som er kult ett sted er ikke nødvendigvis det samme som i nabobyen. 

Det er ikke en idé å ta med din jente og ei venninne eller to på handletur? Når venninne velger klær sammen, så er det jo kult for flere enn én. 

(Selvfølgelig er jo det beste å gå med det man vil osv. Men alle vet at oppstart på ungdomsskolen er en svært sårbar tid. Så det å gå med noe som to-tre venner er enige om er bra, vil jo være mindre skummelt)

Anonymkode: d2f84...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Har ei jente på 12 år. Hun liker vide jeans, gjerne med hull, collegegensere, Juicy, Peak Performance. 

Anonymkode: e02be...a82

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...