Gjest Hippopotamus Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg liker kinesisk mat godt, men har aldri laget noe særlig av det, og det jeg har prøvd har blitt så som så... Men jeg tnkte jeg skulle prøve på nytt i dag, med oppskrift denne gangen. Det burde hjelpe... Så derfor spør jeg deg: har du en god oppskrift på kinesisk karrisaus?
Gjest Hippopotamus Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Altså den sausen som helles over woken før severing. Eventuelt en vanlig soyasaus, så bare tilsetter jeg karri selv.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 mamma er veldig glad i karrisaus til kinesisk, hun lager den av buljong, jevning (maizenna el) og vanlig pulverkarri, enkelt og faktisk veldig godt. kan sikkert ha i litt soyasaus el.
Gjest Hippopotamus Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 mamma er veldig glad i karrisaus til kinesisk, hun lager den av buljong, jevning (maizenna el) og vanlig pulverkarri, enkelt og faktisk veldig godt. kan sikkert ha i litt soyasaus el. ← Da prøver jeg meg fram med det. Tusen takk!
NullHull Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Her har du en enkel og god oppskrift på "Karri-wok" (den er på svensk men håper det er OK) Bruk det du måtte ønske av grønnsaker og kjøtt/fisk/skalldyr.
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Jeg er delvis svensk selv, så det er ikke noe problem Tusen takk til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå