AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Vi vil på en 14 dagers bryllupsreise til Thailand i mars. Vår da 13 måneder gamle sønn skal være med. Det trenger ikke være bysentralt, men helst tilgang til strand. Jeg tenker en slags bungalow eller et rom med privat basseng og terrasse. Frokost inkludert, kan også være all inclusive. Rolige omgivelser. Maks 2000,- per natt, helst mindre. Jeg vil bare slappe av, slikke sol og spise god mat. Og hvis barnet er veldig travelt, ha mulighet til å henge på rommet (derav terrasse og basseng). Noen som kan anbefale et sted? Anonymkode: 453cc...783
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Dere ender vel fort på Phuket da, evt Krabi-regionen, rett og slett fordi det er mange resorter der som passer formålet, og ikke minst at det er en veldig enkel plass å reise til (sparer slitsom reisetid). Spørsmålet er likevel om dere vil reise så langt med en på 13 mnd... Anonymkode: 0e4a0...96b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Jeg likte meg på Noppharat Thara i Krabi, der var det fint! Veldig rolig, men fin strand syns jeg og man kan også ta båter til andre øyer om man vil. Var en koselig strandpromenade der med ulike butikker og restauranter, utrolig god mat. Ao Nang er større men er veldig turiststed, og neppe det dere søker. Men kan være artig å dra dit en dag/kveld for å se på litt liv evt, er bare å ta en tuk tuk, tar ca 10 min fra Noppharat Thara. Der er det enda mer utvalg av restauranter, butikker, vannsport og hva dere måtte ønske. Men jeg syntes Noppharat var et mye roligere og avslappende sted. Jeg gikk forbi denne resorten flere ganger, det så utrolig fint ut og jeg kunne gjerne tenkt meg å bo her. Tenker dette kunne passe for dere som skal på bryllupsreise og: Aonang Buri Resort- SHA Extra Plus, Ao Nang Beach – Updated 2023 Prices (booking.com) Anonymkode: 14806...ae2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Kamala på Phuket er rolig og barnevennlig. Bodde på Sunprime og var veldig fornøyd, men det er noen år siden nå. Ligger mange fine resorter langs stranden der. Anonymkode: e6d29...778
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 Banana Fan Village Resort. Men det ligger på Koh Samui da, ikke på fastlandet. Anonymkode: 9b190...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå