AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Jada, det er sikkert et i-landsproblem. Men er det flere enn meg som irriterer seg over at det konsekvent redigeres inn flammer i peisen i boligannonser? Flammer er koselig og skaper stemning, men i enkelte tilfeller burde man kanskje droppet å bruke tida å redigere dem inn. Som i dette. Anonymkode: f9ea9...96a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 😂😂 Tvangssalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Haha! Vel, det er kanskje det eneste som kan sies å være et pluss:) Megleren må jobbe med det hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Det gjorde de når jeg solgte en leilighet også. Var redigert inn blå himmel på en overskyet dag. Var flaut rett og slett. Anonymkode: 17ede...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 Ja, jeg er veldig lei av den praksisen. Kunne de ikke heller ha redigert bort hele huset og beplantet med roser og trær? Like mye juks med flammer og innmanipulerte møbler, som planter som ser pene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Spesielt artig er når det står i prospektet at boligen har fyringsforbud, men likevel redigerte flammer i peisen på bildene... Men i eksempelet på bildet var det nok noe unødvendig. Sikkert en del av fastprisen til fotografen 🙂 Endret 6. august 2023 av A-hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 Morsomste jeg så var en gammel etasjeovn hvor det brant lystig i åpningen mellom to av etasjene Brennkammeret er normalt i nederste rom, og et lukket kammer... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 6. august 2023 #8 Del Skrevet 6. august 2023 Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 A-hunter skrev (3 minutter siden): Spesielt artig er når det står i prospektet at boligen har fyringsforbud, men likevel redigerte flammer i peisen på bildene... Men i eksempelet på bildet var det nok noe unødvendig. Sikkert en del av fastprotil fotografen 🙂 Jeg har sett og nilest ganske mange prospekter, men har aldri kommet over at en bolig har fyringsforbud. I hvilke tilfeller kan det være aktuelt? Bare av nysgjerrighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Del Skrevet 6. august 2023 A-hunter skrev (1 minutt siden): Spesielt artig er når det står i prospektet at boligen har fyringsforbud, men likevel redigerte flammer i peisen på bildene... Men i eksempelet på bildet var det nok noe unødvendig. Sikkert en del av fastprotil fotografen 🙂 Ja, husker den saken. De forklarte det med at det forventes at kjøper leser prospektet, om jeg husker riktig. Irriterer meg bare at det brukes tid og penger på dette, og at de tror folk er dumme nok til å la seg påvirke i positiv retning av flammer i peisen, nærbilder av vinglass, fruktskåler og stemningsbilder. Og ja, fyr i peisen i annonser som dette. det blir bare nærmest komisk. Anonymkode: f9ea9...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 cisco1 skrev (3 minutter siden): Link? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=312918726&ci=2 Anonymkode: f9ea9...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Del Skrevet 6. august 2023 1 minutt siden, visp said: Jeg har sett og nilest ganske mange prospekter, men har aldri kommet over at en bolig har fyringsforbud. I hvilke tilfeller kan det være aktuelt? Bare av nysgjerrighet:) Ikke godkjent takstige slik at feiing ikke har blitt utført f.eks. Skader på pipe kan vel også være en grunn (sprekker e.l.), og kanskje om pipa er ulovlig bygd inn/blitt satt opp vegg slik at det er brannfarlig å fyre. Anonymkode: 1e3fd...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Del Skrevet 6. august 2023 De gangene jeg har solgt bolig har megler sagt de må gjøre det så lenge det ikke er fyringsforbud i boligen. Så jeg har trodd det har vært grunnen i alle år....! Anonymkode: 30ee7...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 6. august 2023 #14 Del Skrevet 6. august 2023 visp skrev (7 minutter siden): Jeg har sett og nilest ganske mange prospekter, men har aldri kommet over at en bolig har fyringsforbud. I hvilke tilfeller kan det være aktuelt? Bare av nysgjerrighet:) Mange grunner, f eks feil avdekket på tilsyn, ved feiing eller at feier ikke kom frem til pipen pga manglende sikring og så videre. Dessverre har antall besøk fra feier gått ned etter at staten reviderte forskriften, så det er nok ikke like utbredt som det var tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #15 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=312918726&ci=2 Anonymkode: f9ea9...96a Ser ut som et dukkehus Anonymkode: 144e2...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 6. august 2023 #16 Del Skrevet 6. august 2023 Kunne man heller ikke av respekt for de stakkars menneskene som bodde slik, i det minste ryddet bort personlige eiendelen eller ting som minner om deres siste dag? bruk tiden på å redigere flammen på å heller rydde bort kaffekoppen og brille til person og hans klær som hang på soverommet. det handler om respekt til de som er død, eller som får boligen son tvangssolgt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 6. august 2023 #17 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ut som et dukkehus Anonymkode: 144e2...d42 Eller en leilighet i Oslo. 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut som et dukkehus Anonymkode: 144e2...d42 Ja, det var søtt synes jeg. Er sjeldent jeg ser hus på den størrelsen, så jeg var nysgjerrig på romløsningen. Stor tomt er fint det og. Anonymkode: f9ea9...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. august 2023 #19 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke godkjent takstige slik at feiing ikke har blitt utført f.eks. Skader på pipe kan vel også være en grunn (sprekker e.l.), og kanskje om pipa er ulovlig bygd inn/blitt satt opp vegg slik at det er brannfarlig å fyre. Anonymkode: 1e3fd...09e A-hunter skrev (5 minutter siden): Mange grunner, f eks feil avdekket på tilsyn, ved feiing eller at feier ikke kom frem til pipen pga manglende sikring og så videre. Dessverre har antall besøk fra feier gått ned etter at staten reviderte forskriften, så det er nok ikke like utbredt som det var tidligere. Takk for svar:) Merkelig at de som selger ikke ønsker å ha sånne ting på stell, for det trekker jo veldig ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Del Skrevet 6. august 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: De gangene jeg har solgt bolig har megler sagt de må gjøre det så lenge det ikke er fyringsforbud i boligen. Så jeg har trodd det har vært grunnen i alle år....! Anonymkode: 30ee7...3ea De må? Det kan vel selger bestemme selv? Ble nysgjerrig jeg også nå! Anonymkode: 1e3fd...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå