Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går opplevde jeg å bli klådd på av en mann i slutten av 30årene. Klåingen skjedde under en konsert og var ufrivillig fra min side. Det er snakk om både utenpå klær og under, til tross for at jeg prøvde å dytte han unda og fjerne hendene hans. 

Litt senere på kvelden fant jeg ut at venninnen min kjente han og at han har kone og 2 barn. Burde jeg si noe til konen hans? Hadde dere ønsket å vite det om deres mann klådde og prøvde seg på andre damer? Hadde dere trodd på det om dere fikk en slik melding om deres kjæreste/ektemann? 

Eller burde jeg bare gå videre med livet og late som ingenting, selv om jeg vet jeg kommer til å møte begge ved en senere anledning. (Bor på et lite sted, de bor ikke så langt unda) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er så dust, så tenker jeg at kona vet det godt fra før. Jeg ville ikke blandet meg opp i det vepsebolet der.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun vet det nok. 

Anonymkode: 7e9b8...c27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha vist det ja. Så hadde blitt glad hvis du sa i fra.

Anonymkode: e3015...cf3

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at hun vet. Jeg ville ha visst, for da kunne jeg ha tatt et bevisst valg om å bli eller gå.

Anonymkode: 0a01e...534

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
An-on-ym skrev (12 minutter siden):

I går opplevde jeg å bli klådd på av en mann i slutten av 30årene. Klåingen skjedde under en konsert og var ufrivillig fra min side. Det er snakk om både utenpå klær og under, til tross for at jeg prøvde å dytte han unda og fjerne hendene hans. 

Litt senere på kvelden fant jeg ut at venninnen min kjente han og at han har kone og 2 barn. Burde jeg si noe til konen hans? Hadde dere ønsket å vite det om deres mann klådde og prøvde seg på andre damer? Hadde dere trodd på det om dere fikk en slik melding om deres kjæreste/ektemann? 

Eller burde jeg bare gå videre med livet og late som ingenting, selv om jeg vet jeg kommer til å møte begge ved en senere anledning. (Bor på et lite sted, de bor ikke så langt unda) 

Ville gitt beskjed!

Anonymkode: 95355...802

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er normalt mer enn å prøve seg på andre, han gir jo f i om du vil. Hvis han er voldelige mot fremmede, hvordan tror du han er mot familien sin? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg gjerne visst👍🏼

Anonymkode: b8c66...1c2

• Liker 2
Skrevet

Burde jeg evt snakke med han først eller gå rett til henne?

AnonymBruker
Skrevet
An-on-ym skrev (1 minutt siden):

Gå rett til henne. 

Anonymkode: 43c93...6b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du snakke med en sånn creep?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blandet henne inn i det, men jeg hadde gitt ham beskjed om at det vurderes anmeldelse da slik tafsing ikke er greit.

Anonymkode: f4dc5...82b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor vil du snakke med en sånn creep?

Ville vært for å informere om at det er ulovlig med seksuelle handlinger uten tillatelse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
An-on-ym skrev (5 minutter siden):

Ville vært for å informere om at det er ulovlig med seksuelle handlinger uten tillatelse 

Du tror han ikke vet det? 

AnonymBruker
Skrevet
An-on-ym skrev (31 minutter siden):

Ja si noe!! 

Anonymkode: 3422a...ed5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du tror han ikke vet det? 

For å være ærlig nei, har snakket med flere av kompisene mine om det og dw var ikke klar over hvor lite som skal til før man kan bli dømt til fengsel og/eller bot

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst. Men du bør oppsøke henne, ikke bare sende en sms. 
Hun vil antagelig ha spørsmål å stille.

Anonymkode: 3d524...ec4

AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig nei, har snakket med flere av kompisene mine om det og dw var ikke klar over hvor lite som skal til før man kan bli dømt til fengsel og/eller bot

Isåfall ville jeg utnyttet det at han ikke kan lovverket. Ikke si det til ham før du anmelder. La ham dumme seg ut når politiet snakker med ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kjæreste, samboer, kone ville visst det.

Jeg har ett liv, som jeg vet om, og jeg vil bestemme selv hvem jeg deler det med. 

Anonymkode: 2275e...cff

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...