Gjest gjesten Skrevet 17. januar 2006 #1 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det noen som kjenner til skobutikker i London som er rimelige som f.eks din sko og økonomisko her hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Del Skrevet 17. januar 2006 Barrats har rimelige (og dårlige) sko. Payless finnes vel bare i Amerika, eller har de det i UK også (husker ikke helt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. januar 2006 #3 Del Skrevet 17. januar 2006 Synes å huske at Next hadde et godt utvalg i sko til helt OK priser. Litt dyrere enn økonomisko. Men jeg tror at de skobutikkene i London som har så billige sko stort sett har litt kjedelige sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #4 Del Skrevet 18. januar 2006 Generellt er sko halve prisen av det du betaler i Norge. En kjede som har meget gode sko til en grei pris er Clarks. De har egne butikker, bla i Regent Street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #5 Del Skrevet 18. januar 2006 Office har veldig kule og billige sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilen Skrevet 18. januar 2006 #6 Del Skrevet 18. januar 2006 Office har veldig kule og billige sko! ← Vet du adressen deres eller link til hjemmesiden deres ? Finner bare internett shoppen deres og ikke noen adresse i Lonon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #7 Del Skrevet 19. januar 2006 Kopier inn denne linken så finner du store directory for Office. http://www.officeholdings.co.uk/abou-dire.shtml Jeg synes forøvrig ikke Office kan sammenliknes med Økonomisko/Din Sko, da de er både dyrere og bedre. Clarks var et bedre tips synes jeg, de har endel kjerring-sko, men også noe mer moderne, og de er utrolig gode å gå i - kjøpte etpar med sinnsykt høye hæler, og de er de beste skoene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 19. januar 2006 #8 Del Skrevet 19. januar 2006 Faith har mer oppdaterte og billige sko. www.faith.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #9 Del Skrevet 19. januar 2006 Dolcis har også rimelige sko, og mye moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå