Gjest gjesten Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Er det noen som kjenner til skobutikker i London som er rimelige som f.eks din sko og økonomisko her hjemme?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Barrats har rimelige (og dårlige) sko. Payless finnes vel bare i Amerika, eller har de det i UK også (husker ikke helt)?
Væren Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Synes å huske at Next hadde et godt utvalg i sko til helt OK priser. Litt dyrere enn økonomisko. Men jeg tror at de skobutikkene i London som har så billige sko stort sett har litt kjedelige sko...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Generellt er sko halve prisen av det du betaler i Norge. En kjede som har meget gode sko til en grei pris er Clarks. De har egne butikker, bla i Regent Street.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Office har veldig kule og billige sko!
strilen Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Office har veldig kule og billige sko! ← Vet du adressen deres eller link til hjemmesiden deres ? Finner bare internett shoppen deres og ikke noen adresse i Lonon .
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 Kopier inn denne linken så finner du store directory for Office. http://www.officeholdings.co.uk/abou-dire.shtml Jeg synes forøvrig ikke Office kan sammenliknes med Økonomisko/Din Sko, da de er både dyrere og bedre. Clarks var et bedre tips synes jeg, de har endel kjerring-sko, men også noe mer moderne, og de er utrolig gode å gå i - kjøpte etpar med sinnsykt høye hæler, og de er de beste skoene jeg har.
Gjest Tristessa Skrevet 19. januar 2006 #8 Skrevet 19. januar 2006 Faith har mer oppdaterte og billige sko. www.faith.co.uk
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #9 Skrevet 19. januar 2006 Dolcis har også rimelige sko, og mye moderne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå