Gå til innhold

Jeg er lei meg pga det han har gjort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi datet så lenge og hadde en relasjon. Han har jugd til meg om så mange ting, både store og småting. Jeg var veldig betatt. Brått avsluttet han forholdet når jeg begynte å finne ut av ting. Har ingen ord for dette. Jeg slet med kraftig kjærglighetssorg og fremdeles sliter med å glemme han, selvom han hadde så dårlige verdier. Likevel falt jeg så fort for han, han var også veldig manipulerende til tider.😣 har alltid vært bra for han og vært ærlig, mens han har bare jugd hele tiden og vært uærlig. 

Anonymkode: 7226c...3d3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad du er uten. Man vil ikke ha sånne til kjæreste. De er ondskapsfulle og ødelegger livet ditt og deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva forventer du når du dater Chad? 

Anonymkode: 0ee8c...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig å bli forelsket i onde mennesker? 
For det er jo det du beskriver! 
Gå i deg selv og Finn ut hva som gjør at du tiltrekkes av ondskap, og så rydder du opp der før du leter etter en ny mann

Anonymkode: bee84...9b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi datet så lenge og hadde en relasjon. Han har jugd til meg om så mange ting, både store og småting. Jeg var veldig betatt. Brått avsluttet han forholdet når jeg begynte å finne ut av ting. Har ingen ord for dette. Jeg slet med kraftig kjærglighetssorg og fremdeles sliter med å glemme han, selvom han hadde så dårlige verdier. Likevel falt jeg så fort for han, han var også veldig manipulerende til tider.😣 har alltid vært bra for han og vært ærlig, mens han har bare jugd hele tiden og vært uærlig. 

Anonymkode: 7226c...3d3

Forståelig reaksjon.

Men det er dessverre blitt slik at man ikke kan stole på folk. Særlig ikke som kvinne i en datingfase, men heller ikke som mann.

Folk juger helt uten sperrer.

Og det må man bare innrette seg etter.

Skrevet

Du valgte han tross alt selv!

AnonymBruker
Skrevet

Husk at du ble forelsket i et glansbilde & ikke den ekte utgaven av han. Så i realiteten savner du ikke han, men den mannen du trodde du hadde møtt. 

Anonymkode: 1857c...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...