AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Hei! Rett på sak; Jeg begynner å bli sliten. Sliten av å være eneste som nisjer ovenfor bekjente og venninner. Har lite nettverk. Hoppet av studiene,fått hundre prosent jobb ut august,deretter 75% ut oktober, har derfor lite stabilitet økonomisk.har også ikke hatt jobb på flere år,og levd på arv. Endelig tilbake til litt normalt liv,og ikke minst muligheter. Jeg har holdt ønsker og behov litt skjult. Det er ensomhet, lite nettverk og muligheter det er snakk om. Møtte en gutt gor ca tre og ethalvt år siden. Han hadde fast jobb,stort nettverk,og sterk personlighet som var god på sosiale arenaer. Paradokset er at han var interessert i sex,ham hadde depresjon. Men mange resurser og muligheter. Jeg ble sittende igjen alene,med forsterket opplevelse av alt jeg ikke hadde. Jeg har følt på at jeg ønsker å starte livet; jobbe, få muligheter til å være sosial, dra på ferieturer,hytteturer osv. Insjer ofte til dette,men nå er jeg blitt lei av avslag,og føler jeg tilogmed får kjeft for å være <på ballen>. Det er ikke lett å finne nye venninner,men jeg prøver og har prøvd i tre og ethalvt år. Virker som at de som gidder å løfte en finger,ikke treffer eller lander hos meg. I tillegg merker jeg meg en viss holding i måten å snakke på,hos en venninne. Typ jeg foreslår roadtrip for,alle de som kan.nevner to forskjellige datoer,får til svar at lønning kommer på xx dato. Svaret hennes er at hun fremdeles jobber. Det virket som en missforsåtelse hos de,så jeg presiserte datoer,og jeg nå si jeg begynner å bli sliten og lei av å høre nei,spess fra denne ene jenta,som virker til å ha en holdning. Jeg liker ikke måten hun snakker til meg på. Noen med innspill til hvordan å ta opp? Føler hun dummer seg ut bok selv,men jeg vil også si ifra,for den treffer faktisk. Føler det mangler entusiasme og engasjement for å få igang noe sosialt. Aner ikke hvordan jeg skal ta opp,for vil jo ikke miste gruppen,og tror det kan være sannsynlig dersom det blir dårlig stemning,siden vi enda ikke har gjort ble sammen etter mange måneder paga livet. Føler jeg ikke har folk i livet mitt som setter pris på meg akkurat nå,for å si det rett ut. Og siden jeg intet siste har kranglet med en gutt,og han brukte kommentaren og at han har flere i livet hans som setter pris på han,traff meg på steder det ikke skulle. Jeg. Kan ikke si det samme. Ihvertfall ikke akkurat nå Anonymkode: db182...016
sebra Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 (endret) . Endret 6. august 2023 av sebra Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Kjære deg, du har fått mange gode råd i andre tråder. Disse «venninnene» her signaliserer veldig sterkt at de ikke har lyst til å finne på ting med deg. De anser deg nok som en litt masete bekjent. De svarer jo nei, og tar aldri initiativ til andre aktiviteter, datoer osv. Du må la dem være i fred! Det at du ikke forstår dette selv, viser at de sosiale antennene dine ikke fungerer helt. Jeg vil STERKT anbefale deg å få hjelp. Kanskje noe samtaleterapi/coaching kan hjelpe deg. Anonymkode: d503b...092 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Du har fått mange gode råd i de andre trådene dine, men du er jo ikke villig til å ta til deg noen av de, så jeg forstår ikke helt hvorfor du fortsetter å opprette tråd etter tråd. Anonymkode: ddf9a...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå