Gå til innhold

Hengepupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hengepupper og er så utrolig usikker på grunn av det. Kjæresten min sier at han elsker puppene mine, men kan i et annen sekund tulle med at de henger og at de burde være lengre opp.

Vil si at de ligner mest på «low nipples» og «pancake» på første bilde. Og «moderate» på det andre bildet. Er det mulig å få fikset på det? Hjelper puppeløft eller må jeg ta silikon? Vil helst være naturlig men denne usikkerheten spiser meg opp så er villig til å gjøre noe med det. Er normalvektig, trener mye.

A0D2F9D8-0BC3-4E7F-A121-962347201351.jpeg

80C550C7-BD99-423E-8A34-1007F664F974.webp

Anonymkode: 83800...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke kan slenge dem bak på ryggen eller at puppene ser ut som strømpebukseben med klinkekuler nederst så er du good to go :)

Anonymkode: 22aec...d62

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Problemet her er ikke puppene dine, men hva du tenker om dem…

Det kommer alltid til å være noe du ikke er fornøyd med på kroppen din. La oss si at du «fikser» puppene nå. Hva blir da det neste? 

Er det ikke bedre å lære seg å tenke positive tanker om seg selv? 

Jeg vet det høres flåsete ut, men jeg snakker av erfaring. Jeg har hatt veldig negative tanker om kroppen min (særlig magen som aldri ble fin etter fødsel). Jeg har fortsatt ingen fin mage, men nå kjennes det helt greit. Du kan lese litt om hva jeg gjorde her, hvis du vil.

Forresten, jeg synes du skal si til kjæresten din at han ikke bør fleipe om puppene dine siden det er et sårt punkt for deg.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også. Men jeg driter i det. Heldigvis er de små, så jeg merker ikke så mye til det.

Anonymkode: 86768...a40

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke puppene dine det er noe galt med. Det er selvtilliten og mannen din. 

Anonymkode: 50bfb...a61

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke puppene dine det er noe galt med. Det er selvtilliten og mannen din. 

Anonymkode: 50bfb...a61

Kjæresten som sier han elsker puppene hennes er altså endel av problemet?

Anonymkode: b7c73...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge du ikke kan slenge dem bak på ryggen eller at puppene ser ut som strømpebukseben med klinkekuler nederst så er du good to go :)

Anonymkode: 22aec...d62

Tusen takk❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kjæresten som sier han elsker puppene hennes er altså endel av problemet?

Anonymkode: b7c73...c39

Han som samtidig seier dei henger? Ja.

Anonymkode: 1e4cb...d5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men pupper henger. Det er på en måte jobben deres etter fylte 22. Etterhvert henger resten og, så da matcher alt.

Anonymkode: 56eb8...7ba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du tar silikon i hengepupper så får du hengepupper med silikon….. et løft ville vært bedre, problemet er jo at de er for langt nede sant? Ser nok av damer med store pupper som henger nede på navlen😬

Anonymkode: f259b...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har hengepupper og er så utrolig usikker på grunn av det. Kjæresten min sier at han elsker puppene mine, men kan i et annen sekund tulle med at de henger og at de burde være lengre opp.

Vil si at de ligner mest på «low nipples» og «pancake» på første bilde. Og «moderate» på det andre bildet. Er det mulig å få fikset på det? Hjelper puppeløft eller må jeg ta silikon? Vil helst være naturlig men denne usikkerheten spiser meg opp så er villig til å gjøre noe med det. Er normalvektig, trener mye.

A0D2F9D8-0BC3-4E7F-A121-962347201351.jpeg

80C550C7-BD99-423E-8A34-1007F664F974.webp

Med andre ord har du nydelige og sexy pupper etter min smak. Det er slike ting som gjør en kvinne særegen og spesiell. Ikke for å snakke ned noen, men typiske modellkropper  med sprettpupper er gørr kjedelige i min bok 

Anonymkode: d465d...4d4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine henger også. De har alltid hengt, fordi de er store, men vektoppgang og så vektnedgang ødela de dessverre for meg. Nå henger de så mye at jeg vil aldri vise meg uten bh for en mann igjen. 

Brystløft vil selvsagt hjelpe. Ulempen er at du får arr, men disse blir lyse etter hvert og ikke så synlige. Har sett på mange før og etter bilder, og de fleste ser bra ut, men hos noen ser brystvortene litt merkelige ut. De blir jo ofte tatt av og sydd på igjen. Anbefaler deg å søke opp bilder og lese om operasjonen. Du vil også med høy sannsynlighet miste følsomheten i brystvortene, men hos noen bevares det. Sjansen er dog stor for at følsomheten forsvinner, så det er noe du må vurdere. For noen er følsomheten viktig under sex fordi de liker å få brystvortene stimulert. Jeg elsker det, men forakten for egne pupper og det faktum at jeg ikke klarer å slappe av fordi de er så stygge, gjør at jeg lett ofrer følsomheten for estetikken. 

Jeg kommer til å ta brystløft selv når jeg har holdt stabil kroppsvekt over lengre tid. Kommer ikke til å legge inn silikon. Mine ligner også på "moderate" på bilder. Dessverre er min erfaring at på internett finner du menn som sier at de liker slike pupper, men i virkeligheten er det nesten umulig. Hadde en eks som spøka om mine pupper også, at de hang så mye osv. Det var ekkelt og vondt. Forstår meg ikke på enkelte menn, jeg ville aldri spøka med mannens penisstørrelse eller gjort narr av hans kropp. Jeg ville ikke brydd meg så mye om hva mennene sier. Man er aldri bra nok men samtidig bryr de seg ikke, ikke sant. Det er rart det der. 

Skal også sies at jeg tar brystløft fordi puppene rett og slett er ubehagelige fordi de er store, tunge og henger. 

Anonymkode: 613be...1d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Med andre ord har du nydelige og sexy pupper etter min smak. Det er slike ting som gjør en kvinne særegen og spesiell. Ikke for å snakke ned noen, men typiske modellkropper  med sprettpupper er gørr kjedelige i min bok 

Anonymkode: d465d...4d4

Det er dette menn som ikke får seg noe med de pene damene sier. Ikke særlig betryggende. Hadde en kvinne med modellkropp hatt lyst på deg så hadde du takket ja med en gang... 

Anonymkode: 613be...1d3

AnonymBruker
Skrevet

Full on top og full on bottom, og normal på bilde nr 2 er pupper som ser bra ut.

Anonymkode: b7e76...261

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær usikker, hengepættær er digg.

Anonymkode: 574c4...b66

Skrevet

Man har de puppene man har.
De aller fleste liker naturlige pupper og synes de fleste er fine!  At gutten tuller med de er ufint. Han skjønner tydeligvis ikke konsekvensene av kommentarene sine. Men han mener vel ikke noe vondt, vil jeg tro.  Men han trenger beskjed!

At du har brukt tid på å finne skjemaer for å plassere å sammenligne egne bryster og vil spørre fremmede om puppene dine er ganske urovekkende! Det er  selvtilliten som feiler noe her.

• Nyttig 1
Skrevet
cisco1 skrev (På 6.8.2023 den 13.23):

5 og 7 er penest.

Ingen spurte. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 13.32):

Om du tar silikon i hengepupper så får du hengepupper med silikon….. et løft ville vært bedre, problemet er jo at de er for langt nede sant? Ser nok av damer med store pupper som henger nede på navlen😬

Anonymkode: f259b...3f8

Og? 
Det er jo ikke helt sant, men hva så?

Skrevet

Det finnes ikke en pupp i hele verden som ikke er finere  å se på enn en manns skrotum.

Så hvordan våger de å dømme!

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...