Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som reagerer sterkt på utroskap i form av sex, men ikke bading på Sørenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det logiske er jo å bry seg om begge deler eller ingen av delene siden det er tarmbakterier begge steder. Det virker som få reagerer logisk når det kommer til forhold. Hvordan forklare en ev fremtidig partner at bakterier er bakterier og virus er virus uavhengig av om man får de av en venn, på Sørenga eller ved samleie? Risikoene ved utroskap er tross alt sykdommer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du holder på med....

• Liker 14
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Håper du har en god psykolog.

Anonymkode: c2739...052

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Prøver du å sammenligne det å bade på Sørenga med å være utro mot partneren sin?

Eksakt hva er det som gjør at du mener de to tingene er noe av det samme?

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (21 minutter siden):

Det logiske er jo å bry seg om begge deler eller ingen av delene siden det er tarmbakterier begge steder. Det virker som få reagerer logisk når det kommer til forhold. Hvordan forklare en ev fremtidig partner at bakterier er bakterier og virus er virus uavhengig av om man får de av en venn, på Sørenga eller ved samleie? Risikoene ved utroskap er tross alt sykdommer. 

Risikoen med utroskap er først og fremst uopprettelig tillitsbrudd.

Anonymkode: 41f0f...209

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var en veldig merkelig sammenligning, det er ikke akuratt bakterien jeg er redd for om mannen skulle være utro, men og få hjerte knust. Bading på Sørenga 🤣

Anonymkode: 043c1...2e4

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt sammenhengen mellom å være utro og det å bade?

Anonymkode: 9bb85...7cf

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er rimelig enkel hvis man ikke ser forskjellen.

Anonymkode: f3f30...6c9

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke sant at en hjernecelle sjelden danser alene. Noen ganger gjør den nettopp det

Anonymkode: 2e8c4...e28

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Får man klamydia og HIV ved å bade på Sørenga?🫣

Anonymkode: c782b...6e3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Majer skrev (26 minutter siden):

Problemet er at mennesker har følelser og at vi knytter følelsesmessige bånd til hverandre. Livet ville kanskje vært enklere om vi kun brukte logikk, men evolusjonen gikk ikke i den retningen. Vi ville nok ikke vært her om vi ikke knyttet emosjonelle bånd og opererte i grupper. Men det finnes selvfølgelig en del mennesker som ikke knytter disse båndene, for dem er det kanskje vanskelig å forstå hvorfor ikke andre mennesker tenker like logisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk spiser tarmbakterier uten å være klar over det. Finnes folk som undersøker dette på varer i butikken, på dørhåndtak , klesbutikk osv ... Det er helt vanlig å få tarmbakterier på hendene.

Anonymkode: f2b8c...b34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min ex var utro på Sørenga. Den verste form for utroskap.

Anonymkode: bc53a...3ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Medfølger det noen instruksjonsbok til denne tråden?

Anonymkode: 19d95...9ef

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Man er rimelig enkel hvis man ikke ser forskjellen.

Anonymkode: f3f30...6c9

Gal, tror jeg er mer presist.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppriktig bekymret for deg, mtp alle de *kremt* snåle trådene du oppretter. Har tenkt på det flere ganger. 

Anonymkode: 2d3ab...041

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 1c399...af1

Skrevet

Vel, jeg blir ikke såret og hjertet mitt blir ikke knust av at noen bader på Sørenga. Tviler også sterkt på at partner kommer hjem fra bading på Sørenga med gonore 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke kjønnssykdommer av å bade? Da skulle i så fall absolutt alle som bader offentlig være smittet av alt av kjønnssykdommer. Og som flere her sier, noe av det værste med utroskap er del følelsesmessige påkjenningen. I tillegg er det risiko for kjønnssykdommer ved utroskap. 

Anonymkode: f6175...21a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man får ikke kjønnssykdommer av å bade? Da skulle i så fall absolutt alle som bader offentlig være smittet av alt av kjønnssykdommer. Og som flere her sier, noe av det værste med utroskap er del følelsesmessige påkjenningen. I tillegg er det risiko for kjønnssykdommer ved utroskap. 

Anonymkode: f6175...21a

Man får heller ikke kjønnssykdommer ved å ha sex med en jomfru eller en annen som er fri for kjønnssykdommer. Man kan derimot få masse tarmbakterier av begge deler. Sånn sett kan vel egentlig bading på Sørenga sammenlignes med å være utro i en gangbang🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...