Majer Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Det logiske er jo å bry seg om begge deler eller ingen av delene siden det er tarmbakterier begge steder. Det virker som få reagerer logisk når det kommer til forhold. Hvordan forklare en ev fremtidig partner at bakterier er bakterier og virus er virus uavhengig av om man får de av en venn, på Sørenga eller ved samleie? Risikoene ved utroskap er tross alt sykdommer.
visp Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Jeg skjønner ikke hva du holder på med.... 14 11
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Håper du har en god psykolog. Anonymkode: c2739...052 14 7
Bålkaffe Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Prøver du å sammenligne det å bade på Sørenga med å være utro mot partneren sin? Eksakt hva er det som gjør at du mener de to tingene er noe av det samme? 5 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Majer skrev (21 minutter siden): Det logiske er jo å bry seg om begge deler eller ingen av delene siden det er tarmbakterier begge steder. Det virker som få reagerer logisk når det kommer til forhold. Hvordan forklare en ev fremtidig partner at bakterier er bakterier og virus er virus uavhengig av om man får de av en venn, på Sørenga eller ved samleie? Risikoene ved utroskap er tross alt sykdommer. Risikoen med utroskap er først og fremst uopprettelig tillitsbrudd. Anonymkode: 41f0f...209 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Det var en veldig merkelig sammenligning, det er ikke akuratt bakterien jeg er redd for om mannen skulle være utro, men og få hjerte knust. Bading på Sørenga 🤣 Anonymkode: 043c1...2e4 8 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Jeg forstår ikke helt sammenhengen mellom å være utro og det å bade? Anonymkode: 9bb85...7cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Man er rimelig enkel hvis man ikke ser forskjellen. Anonymkode: f3f30...6c9 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Det er faktisk ikke sant at en hjernecelle sjelden danser alene. Noen ganger gjør den nettopp det Anonymkode: 2e8c4...e28 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 Får man klamydia og HIV ved å bade på Sørenga?🫣 Anonymkode: c782b...6e3 2 2
ESFP Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 Majer skrev (26 minutter siden): Det logiske er jo å bry seg om begge deler eller ingen av delene siden det er tarmbakterier begge steder. Det virker som få reagerer logisk når det kommer til forhold. Hvordan forklare en ev fremtidig partner at bakterier er bakterier og virus er virus uavhengig av om man får de av en venn, på Sørenga eller ved samleie? Risikoene ved utroskap er tross alt sykdommer. Problemet er at mennesker har følelser og at vi knytter følelsesmessige bånd til hverandre. Livet ville kanskje vært enklere om vi kun brukte logikk, men evolusjonen gikk ikke i den retningen. Vi ville nok ikke vært her om vi ikke knyttet emosjonelle bånd og opererte i grupper. Men det finnes selvfølgelig en del mennesker som ikke knytter disse båndene, for dem er det kanskje vanskelig å forstå hvorfor ikke andre mennesker tenker like logisk.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 Folk spiser tarmbakterier uten å være klar over det. Finnes folk som undersøker dette på varer i butikken, på dørhåndtak , klesbutikk osv ... Det er helt vanlig å få tarmbakterier på hendene. Anonymkode: f2b8c...b34 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 Min ex var utro på Sørenga. Den verste form for utroskap. Anonymkode: bc53a...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Skrevet 6. august 2023 Medfølger det noen instruksjonsbok til denne tråden? Anonymkode: 19d95...9ef 8
Rotemor Skrevet 6. august 2023 #15 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Man er rimelig enkel hvis man ikke ser forskjellen. Anonymkode: f3f30...6c9 Gal, tror jeg er mer presist. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 Jeg er oppriktig bekymret for deg, mtp alle de *kremt* snåle trådene du oppretter. Har tenkt på det flere ganger. Anonymkode: 2d3ab...041 1
GulSitron Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 Vel, jeg blir ikke såret og hjertet mitt blir ikke knust av at noen bader på Sørenga. Tviler også sterkt på at partner kommer hjem fra bading på Sørenga med gonore 🤷🏼♀️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #19 Skrevet 6. august 2023 Man får ikke kjønnssykdommer av å bade? Da skulle i så fall absolutt alle som bader offentlig være smittet av alt av kjønnssykdommer. Og som flere her sier, noe av det værste med utroskap er del følelsesmessige påkjenningen. I tillegg er det risiko for kjønnssykdommer ved utroskap. Anonymkode: f6175...21a
Majer Skrevet 6. august 2023 Forfatter #20 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man får ikke kjønnssykdommer av å bade? Da skulle i så fall absolutt alle som bader offentlig være smittet av alt av kjønnssykdommer. Og som flere her sier, noe av det værste med utroskap er del følelsesmessige påkjenningen. I tillegg er det risiko for kjønnssykdommer ved utroskap. Anonymkode: f6175...21a Man får heller ikke kjønnssykdommer ved å ha sex med en jomfru eller en annen som er fri for kjønnssykdommer. Man kan derimot få masse tarmbakterier av begge deler. Sånn sett kan vel egentlig bading på Sørenga sammenlignes med å være utro i en gangbang🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå