Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Vi har nå vært samboere i over 8 år. Siste året har han ikke tatt på meg, han har ikke tatt initiativ til sex, unngår temaet når jeg tar det opp. Så jeg holder på å gi opp hele forholdet. Likevel så ønsker han å være med på kjærestetur i vinter. Jeg sa til han at jeg hadde kjøpt meg en ny fin BH, han bare gryntet til svar. Hadde forventet noe sånt som "den vil jeg gjerne se". Men han er helt død. Og jeg gidder han snart ikke mer. Hva skal jeg gjøre? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør hvorfor han ikke vil ha sex med deg.

Anonymkode: 726cb...fdf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakke sammen om akkurat dette. 

Gjør endringer som fører til bedring, eller gå fra hverandre. 

Anonymkode: 7f374...de1

AnonymBruker
Skrevet

Konfronter han med det. Si det som det er. Om han ikke har lyst på det, så gidder du ikke mer. 

Riv av plasteret og bli ferdig med det. 

Anonymkode: 5a4ca...61e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har avvist han noen dager. Idag tok han hintet, inviterte meg i armkroken og derfra utviklet det seg til en romantisk tid sammen. Så nå er han herved inne i varmen igjen. ♥️♥️

• Hjerte 3
Skrevet
XOY skrev (På 7.8.2023 den 14.43):

Jeg har avvist han noen dager. Idag tok han hintet, inviterte meg i armkroken og derfra utviklet det seg til en romantisk tid sammen. Så nå er han herved inne i varmen igjen. ♥️♥️

Bare husk at å "straffe" han med sexnekt en periode ikke løser problemet, du bare skyver det foran deg. Dere må snakke sammen om det også for at det skal bli bedre. 

Skrevet

Jeg har ikke straffet han. Han ble avvist på alle fronter. Og jeg hadde kommet til å si noe til han hvis han ikke hadde tatt hintet. Ting er bedre nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 12.06):

Spør hvorfor han ikke vil ha sex med deg.

Anonymkode: 726cb...fdf

Den vanligste grunnen til at menn ikke vil ha sex, er at de har forsøkt selv først 282 ganger over 2 år, og dermed gitt opp. Mens menn er vant til avvisninger, så blir altså damen paff av noe som alle menn opplever dagligdags.

Anonymkode: 9bcd8...87e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Den vanligste grunnen til at menn ikke vil ha sex, er at de har forsøkt selv først 282 ganger over 2 år, og dermed gitt opp. Mens menn er vant til avvisninger, så blir altså damen paff av noe som alle menn opplever dagligdags.

mindblown.jpg.35ced5a6ccf18a53fa07fe38e208fb07.jpg

Anonymkode: 811ec...582

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 8.50):

Det fins mange tilfeller der menn avviser sex selv om damen har høy sexlyst og har forsøkt ofte.

Anonymkode: 4d2fd...d0a

• Liker 3
Skrevet

Ingen sex = ingen forhold

Anonymkode: d5ba3...687

Skrevet

Den vanligste grunnen til at menn ikke vil ha sex er at de etterhvert går lei av partner (seksuelt sett). Lik det eller ei, men sånn er det bare.

Anonymkode: 51b42...ce5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den vanligste grunnen til at menn ikke vil ha sex er at de etterhvert går lei av partner (seksuelt sett). Lik det eller ei, men sånn er det bare.

Dette stemmer nok dessverre.

Anonymkode: 5d01c...80b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror på ingen måte menn går noe mer lei av å ha sex med samme person, enn kvinner. 

Anonymkode: f8679...dd4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror på ingen måte menn går noe mer lei av å ha sex med samme person, enn kvinner. 

Jo, menn er dessverre bygd for å søke kvantitet, mens kvinner er bygd for å søke kvalitet. Så kvinner kan være 100% fornøyd med en bra mann lenge, mens menn søker nytt uansett hvor bra dame de har.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jo, menn er dessverre bygd for å søke kvantitet, mens kvinner er bygd for å søke kvalitet. Så kvinner kan være 100% fornøyd med en bra mann lenge, mens menn søker nytt uansett hvor bra dame de har.

Jeg har hatt samme dame i over 15 år og er ikke lei enda. Jeg søkte kvantitet frem til jeg fant kvalitet. 

Anonymkode: a62df...278

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jo, i biologien kalles fenomenet Coolidge-effekten.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...