AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Vi har et lite slektstreff og jeg har gjemt meg på et bad, på nippet til å grine eller dra hjem. Det startet bra, så kom det frem at arv kunne vært litt annerledes fordelt, så begynner folk å ta sider og diskutere, så er det noen som har lånt penger og ikke betalt tilbake. Så sa han det og hun det, og de tolket det slik og slik. Jeg prøvde å holde stemninga rolig og fokusere vekk fra det som unødvendig egget opp stemninga. Moren min begynte å grine fordi en tante sa hun hadde passet besteforeldrene mer osv. Jeg gikk min vei og fatter ikke hvordan vi skal overleve et par dager til, jeg er misunnelig på de som har familier som ser etter løsninger fremfor krangel! Ble jo selvsagt ti ganger verre når en blandet inn en tur i baren i går og. Jeg er så lei meg. Anonymkode: b7e2e...4bc 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Familie er ikke enkelt. Av og til hjelper det dessverre bare å distansere seg. Anonymkode: 05b75...bec 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Det er vel lov til å avbryte slektstreffet? Anonymkode: 5534a...1aa
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Trenger du bli? Anonymkode: 6f380...708 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Hvorfor reiser du ikke? Anonymkode: ca911...be2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Jeg er her med min lettere demente mor, da måtte jeg ha tatt henne med, og hun er så opprørt over uttalelsene tll sine søsken og vil ordne det. Jeg trodde ikke det skulle bli slik,og det er nok siste gang jeg er med. Anonymkode: b7e2e...4bc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er her med min lettere demente mor, da måtte jeg ha tatt henne med, og hun er så opprørt over uttalelsene tll sine søsken og vil ordne det. Jeg trodde ikke det skulle bli slik,og det er nok siste gang jeg er med. Anonymkode: b7e2e...4bc Da sier du bare til din mor at du er blitt syk/et barn er blitt syk/de har ringt fra jobben eller hva som helst. Så reiser dere. Anonymkode: ca911...be2 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Mye galskap i min familie. Har en onkel som er schizofren, 2 alkoholikere, ei kusine som har barn med ein eks-inngiftet-onkel, det er skillsmisser, barn på tvers, de er høylytte, bråkete, tidvis jævlig morsomme i all tragedien, har en fetter som er inn og ut av fengsel og mye mer jeg kunne fortalt. Familietreffene vi har er ofte ren og skjær galskap. Jeg er ikke så ofte hjemme Anonymkode: 9552d...03f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 meldte meg ut og flytta langt vekk for mange år siden. Fikk allerede mer enn nok i ungdomsåra. Møkkafamilie. Anonymkode: 91a0c...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #10 Skrevet 10. mai 2024 Jeg kommer fra en Dramilie med mange søsken - mine, dine og våre. Hver gang vi møtes er det noen (typisk to av mine søstre) som begynner å krangle, får sammenbrudd og skal snakke om hvor vanskelig vi har det. En eller begge søstrene mine får hveeer gang hele familien er samlet raseriutbrudd og/eller emosjonelt sammenbrudd. I tillegg er flere litt for glad i flaska. Veldig ubehagelig, og stressende dynamikk. Jeg har vært mye utrygg og engstelig i disse settingene og har tatt avstand for en del år siden, deltar på de viktigste arrangementene og prøver å bidra positivt og samtidig stå opp for meg selv men holder meg ellers mest mulig unna. Anonymkode: 8dfe1...42c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Skrevet 10. mai 2024 Min familie er helt blåst 🤣. Jeg skal gifte meg i sommer og 3 av 4 har takket nei. Bare det sier sitt Anonymkode: a9086...4a7 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #12 Skrevet 10. mai 2024 On 8/6/2023 at 11:11 AM, AnonymBruker said: Vi har et lite slektstreff og jeg har gjemt meg på et bad, på nippet til å grine eller dra hjem. Det startet bra, så kom det frem at arv kunne vært litt annerledes fordelt, så begynner folk å ta sider og diskutere, så er det noen som har lånt penger og ikke betalt tilbake. Så sa han det og hun det, og de tolket det slik og slik. Jeg prøvde å holde stemninga rolig og fokusere vekk fra det som unødvendig egget opp stemninga. Moren min begynte å grine fordi en tante sa hun hadde passet besteforeldrene mer osv. Jeg gikk min vei og fatter ikke hvordan vi skal overleve et par dager til, jeg er misunnelig på de som har familier som ser etter løsninger fremfor krangel! Ble jo selvsagt ti ganger verre når en blandet inn en tur i baren i går og. Jeg er så lei meg. Anonymkode: b7e2e...4bc Len deg tilbake i sofaen med en drink. Bedre å le av det hele enn å grine. Anonymkode: 51586...fae
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #13 Skrevet 10. mai 2024 mer enn nok av merkelige folk i min familie også ja! men heldigvis har vi ikke særlig stor familie da, så vii slipper i alle fall å måtte håndtere dette i særlig stor grad. Anonymkode: 1cd6e...e10
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #14 Skrevet 10. mai 2024 Familiedrama? Ja, rene såpeopera Ting som har kommet frem i lyset de siste årene (eller iallfall blitt.påstått fra flere hold): * Min bestefar skal ha begått seksuelle overgrep mot sine tre døtre. * Min bestemor ble selv misbrukt av sin far * Min ene onkel langer drugs * Min andre onkel er sammen med en filippinsk dame som er to år eldre enn datteren sin * Min tante er piøleavhengig, gift med en kronisk utro mann, og datteren deres ble "tatt" av barnevernet * Min andre tante er gift for fjerde gang. Ro ekteskap med menn, siste var voldelig. Deretter kom hun ut som lesbisk. * Siste onkel er ufør, alltid blakk, skylder alle i familien penger og skjønner ikke hvorfor ingen lenger vil hjelpe ham Anonymkode: 73738...36d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #15 Skrevet 10. mai 2024 Familien er crazy. Dramaqueens hele gjengen. Glad jeg slipper å ha kontakt mer. En gjeng kritiske, giftige, negative kjeftsmeller. Anonymkode: 224aa...f70
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #16 Skrevet 10. mai 2024 En gjeng med dysfunksjonelle … jeg vet da søren … her også!🤣 Jeg jobber med å ta avstand fra dem! Anonymkode: 4e0c8...e1b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #17 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Familiedrama? Ja, rene såpeopera Ting som har kommet frem i lyset de siste årene (eller iallfall blitt.påstått fra flere hold): * Min bestefar skal ha begått seksuelle overgrep mot sine tre døtre. * Min bestemor ble selv misbrukt av sin far * Min ene onkel langer drugs * Min andre onkel er sammen med en filippinsk dame som er to år eldre enn datteren sin * Min tante er piøleavhengig, gift med en kronisk utro mann, og datteren deres ble "tatt" av barnevernet * Min andre tante er gift for fjerde gang. Ro ekteskap med menn, siste var voldelig. Deretter kom hun ut som lesbisk. * Siste onkel er ufør, alltid blakk, skylder alle i familien penger og skjønner ikke hvorfor ingen lenger vil hjelpe ham Anonymkode: 73738...36d En god såpeoperamanusskriver klarer fint å få til fem sesonger av bare det der 😂 beklager at jeg ler altså, men det blir bare for mye - hadde ikke overlevd i den der familien uten galgenhumor Anonymkode: 517a6...f69 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #18 Skrevet 10. mai 2024 Gå en tur med henne og så kan dere høre på den klassikeren que sera sera, den kjenner hun nok. Det som blir det blir. Penger blir fordelt. Uansett hvordan så blir det nok gjort korrekt og dere greier dere uansett. Anonymkode: 3f973...48b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #19 Skrevet 10. mai 2024 Mye galskap og drama her og.. Nå velger vi å ikke ha noe kontakt med mennesker som ikke oppfører seg. Livet er for kort, har vi blitt enige om. Anonymkode: a3fb4...8f5
Daisy-love Skrevet 11. mai 2024 #20 Skrevet 11. mai 2024 Gammel tråd som er dratt opp igjen, men håper det gikk greit nok med deg TS 💚 Jeg følte også med å lese her at min familie ikke er så gal 🤪😆🥴🫣 Uff, her er det mye for mange 💚 Er det hos meg også, men det kunne helt klart vært verre. Tror som annen var innpå at her kunne nok flere vært inspirasjon til årelange såpeoperaer 🤪😆 Ikke lett med familie nei, men en kan heldigvis velge å ikke ha så mye kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå