Gå til innhold

Sier dere fra når det er greit å komme under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du har sex med mannen din, gir du beskjed til han at han kan komme? Eller bare skjer det uten noen klarsignal fra din side?

Anonymkode: de4bb...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh... hvorfor skal en gi klarsignal om det?

Anonymkode: 9f2c4...295

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må komme av seg selv. Vanskelig å komme på «kommando». Ofte merker man når den andre parten nærmer seg og det øker automatisk spenningen hos en selv så man nesten kommer samtidig.

Anonymkode: 7f29c...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger med en nå som ikke gjør noe tegn før han kommer , jeg synes det er litt rart . Plutselig så bare ups der var det over 🙈

Anonymkode: 29e5b...953

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når du har sex med mannen din, gir du beskjed til han at han kan komme? Eller bare skjer det uten noen klarsignal fra din side?

Ja pleier å si:

klar….. ferdig ….. gå!! Og fyrer av en startpistol så det blir skikkelig smell over det.

enklere blir det ikke 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 21
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er noe han styrer selv, og det er heller ikke alltid det kan styres. 

Anonymkode: b181d...cfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å si at nå nærmer det seg (for jenta) eller nå klarer jeg ikke å snu (for mannen).

Å oppfordre den andre til å komme er koselig.

Anonymkode: c638b...5c6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommunikasjon er vel ok i dette tilfelle også, ønsker en en lang eller kort økt? Etterhvert lærer man hverandre å kjenne, men kommuniserer kanskje på andre måter enn ord?

Så fint med kommunikasjon

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger nå ikke si fra om det. Men merker godt når det nærmer seg.

Anonymkode: 5d25d...0c3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt denne.

Når er det «greit» at partner kommer? Jeg bestemmer ikke hva som er «greit» eller ikke.

Snakker du samleie? Oralsex? Alt innen sex?

Anonymkode: 08d4c...b04

Skrevet

Ja visst. Jeg klapper meg på låret og roper ''Komme, da!'' :ler: 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når jeg har sex med swingerskvinner så spør jeg ofte om lov. Aldri med min faste partner. Vi kjenner hverandre så godt. 

Endret av Topper og daler
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker her om samleie. Mange kvinner ønsker at det er langvarig, andre igjen ønsker ikke det. Ofte vet ikke mannen da hva dama ønsker. Noen "gir beskjed" ved å si "kom" eller noe i den duren.

Så spørsmålet er litt - gir du beskjed når du synes det er greit å "avslutte"?

AnonymBruker
Skrevet

Kan man kommandere sånt frem, aldri prøvd. Det er ingen eksamen man skal prestere i 😅 gi tillatelse til og komme, gjelder det begge? Om mannen min sa o fra til meg når det var på tide og komme, tror jeg det hadde hatt stikk motsatt virkning

Anonymkode: 800aa...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bestemme når han kan komme og ikke 😅 Når han ikke får lov å komme blir det ganske pirrende for han for han må prøve å holde seg eller spare til en senere anledning samme dag. Da er han ganske kåt resten av dagen og det er digg 😋😋

Anonymkode: 23abb...3a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker her om samleie. Mange kvinner ønsker at det er langvarig, andre igjen ønsker ikke det. Ofte vet ikke mannen da hva dama ønsker. Noen "gir beskjed" ved å si "kom" eller noe i den duren.

Så spørsmålet er litt - gir du beskjed når du synes det er greit å "avslutte"?

Skjønner.

Jeg gir ikke beskjed om noe. Mannen min vet at samleie mest er for han sin del. Selv får jeg ikke noe særlig ut av det.

Samleiet er oftest en koselig avslutning på sexen for vår del, og da kommer han alltids relativt kjapt. Jeg hadde ikke orket samleie spesielt lenge heller.

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (16 minutter siden):

Ja pleier å si:

klar….. ferdig ….. gå!! Og fyrer av en startpistol så det blir skikkelig smell over det.

enklere blir det ikke 

Savner virkelig en knapp med denne 😂 ler så jeg griner av denne kommentaren din 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner.

Jeg gir ikke beskjed om noe. Mannen min vet at samleie mest er for han sin del. Selv får jeg ikke noe særlig ut av det.

Samleiet er oftest en koselig avslutning på sexen for vår del, og da kommer han alltids relativt kjapt. Jeg hadde ikke orket samleie spesielt lenge heller.

Hva får du noe ut av, da? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men vi kjenner også hverandre så godt at jeg vet når det nærmer seg. Og hvis jeg vil holde på litt til tar jeg bare kontroll og roer tempoet litt. 

Anonymkode: 89722...692

Skrevet
MissCroft skrev (9 minutter siden):

Ja visst. Jeg klapper meg på låret og roper ''Komme, da!'' :ler: 

Klør ham bak øret og sier flink bisk etterpå? 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...