AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Kjent hun i seks år, sammen i tre måneder og det dukker opp problemer. Hun har ganske store pupper som hun er fast bestemt på og ikke vise, selv under sex da bruker hun BH. Grunnen er som sagt at de er store og derfor er hun flau/eller et eller annet grunn. Jeg persontog synes det er rart og små vurderer å avslutte forholdet, men er det kanskje bagatell grunn. Mann 37 og hun er 32 (altså voksen kvinne vi snakker om her) Anonymkode: 8839f...69c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Jeg vil si at det er så og si en viktig del selv om den er minimal i et forhold. Du bør nok ha en fullverdig sex ja også se brystene hennes synes jeg Anonymkode: 9302e...f12 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Hva med å hjelpe henne med å få bedre selvtillit? Som jente selv med store pupper tror jeg det kan være fordi hun er usikker fordi hun har pupper som henger. Samfunnet får det til å virke som at faste og pointy pupper er kun det som er fint. Spørr henne heller og finn ut av problemet enn å løpe. Om du faktisk elsker henne da😊 Anonymkode: e7a2d...a3e 11 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 De henger nok, det er derfor hun ikke vil vise dem. Det er forøvrig helt vanlig når puppene er naturlig store, da har de ikke sjans til å stå rett opp og rett ut som med silikon. Det beste du kan gjøre er å trygge henne på at du liker naturlige pupper og at du er inneforstått med at de da nødvendigvis henger litt når de er så store. Anonymkode: eb111...105 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Enig i at du må skape trygghet i henne rundt dette. Er det rart vi jenter med store, hengende pupper blir usikre når menn skriver og sier at de får avsmak av hengepupper? Det var en mann her på forumet som skrev nettopp dette for noen dager siden, og man hører det samme fra ulike kanter til ulike tider.. Anonymkode: c2da1...e2d 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Hengepupper er også ofte sexy om de er store. Snublepupper....da må de virkelig være store som trillebårpupper. Anonymkode: ddfc5...a85 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Jeg var også flau over puppene mine helt til jeg tok brystreduksjon. Anonymkode: 7e3ca...69f 2 1
ClausSaus Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjent hun i seks år, sammen i tre måneder og det dukker opp problemer. Hun har ganske store pupper som hun er fast bestemt på og ikke vise, selv under sex da bruker hun BH. Grunnen er som sagt at de er store og derfor er hun flau/eller et eller annet grunn. Jeg persontog synes det er rart og små vurderer å avslutte forholdet, men er det kanskje bagatell grunn. Mann 37 og hun er 32 (altså voksen kvinne vi snakker om her) Anonymkode: 8839f...69c Flau over store pupper…??? Hva er det som skjer med verden? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Jeg kjente litt på dette tidligere, har store naturlige bryster og jeg husker at venninner snakket om "blyanttrikset" når vi var tidlig i tenårene, og hvor kjipt det ble den dagen vi ble så gamle at det ikke fungerte. Vel, på meg eksploderte utviklingen og dette "trikset" har ikke fungert på meg siden jeg før jeg fylte 13. At jeg i tillegg var tynn som en strek ellers gjorde at jeg stakk meg veldig ut og bryststørrelsen ble kommentert av både jenter og gutter, noe som gjorde alt enda verre og veldig pinlig. Og selvsagt henger det når det kommer over en viss størrelse, alt annet er unaturlig. Ubehaget ved å vise seg uten bh forsvant da jeg møtte en mann som uttalte ekstremt tydelig at han elsket både størrelse og form, og han viste det også på alle måter. Og med årene har jeg funnet ut av ingen menn har vist noe som helst form for skuffelse over hvordan de ser ut, tvert i mot vil jeg si. Jeg kjenner derimot fortsatt på et ubehag når jeg kler av meg i en fellesdusj med andre kvinner. Så mitt råd er at du må være tydelig på at du elsker dem, du er ikke en dum 17-åring som tror at de strutter som store silikonpupper, du er voksen nok til å kjenne til tyngdekraften og det er bare deilig med store pupper uansett form. Ikke mas, bare trygg henne. Igjen og igjen. Spør om det har skjedd noe spesielt som har gjort henne utrygg og ta det derfra. Anonymkode: 5c12b...ef4 3 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ...selvsagt henger det når det kommer over en viss størrelse, alt annet er unaturlig. Anonymkode: 5c12b...ef4 Nei. Men jeg får klage til Gud som gjorde både meg og andre kvinner i familien så "unaturlige" da. Anonymkode: 9234a...e92
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 Spør henne om hun har hatt dårlige erfaringer med tidligere partnere, eller om dette er noe som henger igjen fra mobbing på skolen e.l. Forklar henne at pupper kommer i alle størrelser og fasonger, og at du ikke er en sånn forskrudd unghingst som tror at naturlige pupper ser ut som silikonpupper. Men samtidig bør du gå forsiktig frem så hun ikke føler at det blir for mye fokus på puppene, at det er omtrent det eneste du er opptatt av. Anonymkode: 7426f...736 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei. Men jeg får klage til Gud som gjorde både meg og andre kvinner i familien så "unaturlige" da. Anonymkode: 9234a...e92 Hvor store snakker vi om? Består de faktisk blyanttesten? Anonymkode: b914a...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Men jeg får klage til Gud som gjorde både meg og andre kvinner i familien så "unaturlige" da. Anonymkode: 9234a...e92 Hvordan i alle dager kom du til den konklusjonen? Selvsagt har dere ikke naturlige pupper som ser ut som silikonpupper. Mulig dere er velsignet med spretne, runde pupper, men ingen naturlige pupper ser ut som silikonpupper. Eller omvendt. Selv om man liker å tro det. Anonymkode: 7426f...736 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med å hjelpe henne med å få bedre selvtillit? Som jente selv med store pupper tror jeg det kan være fordi hun er usikker fordi hun har pupper som henger. Samfunnet får det til å virke som at faste og pointy pupper er kun det som er fint. Spørr henne heller og finn ut av problemet enn å løpe. Om du faktisk elsker henne da😊 Anonymkode: e7a2d...a3e Hjelpe henne å få selvtillit? Anonymkode: 2d468...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #15 Skrevet 6. august 2023 Huff nok en gang treffer vi innlegg om Norske psykopatiske damer. Dropp hun der sier jeg bare å skaff deg ei fra utlandet. Kom i den massive forhold dilemma her til lands hvor mine tre forhold ble startet med helvete og endte med helvete. Hu første hadde kropps problemer og mente at hun ikke kunne se hvor pen hun var selv om alle andre så det. Ble avvist siden hun trengte å finne seg selv kom tilbake og vi ble sammen i ca 2 med før jeg orket ikke mer den selvfikserte synet hun hadde. nr 2 hadde dandy issues og vi ble sammen etter en rekke megling gjennom venner. Hun turte ikke å være direkte siden hun var usikker og hadde en historikk med en rekke dårlige opplevelser med menn. hun hadde også høy body count nr hadde tre barn og hadde nettop slått opp med en narkis som var naboen. hun slo opp med meg og ble sammen med han 1 år senere. Nå er jeg sammen med ei fra ungarn og hun har en meget logisk og modent syn på livet. hun forstår alt det viktige og gir blaffen i dersom ikke ere viktig Anonymkode: 7667e...35b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ...Selvsagt har dere ikke naturlige pupper som ser ut som silikonpupper. Mulig dere er velsignet med spretne, runde pupper, men ingen naturlige pupper ser ut som silikonpupper. Eller omvendt... Anonymkode: 7426f...736 Du kan gjerne få overta jobben med å svare folk på spørsmålet "har du tatt silikon"? Anonymkode: 9234a...e92
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #17 Skrevet 6. august 2023 Det er mange som synes det er direkte ubehagelig gå uten bh... Hvorfor ikke heller akseptere at hun synes det er ubehagelig? Jeg stusser veldig over at dette er ett så stort problem for deg at du definerer forholdet som kaotisk, fordi hun vil ha på bh... Anonymkode: 73e74...12a 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor store snakker vi om? Består de faktisk blyanttesten? Anonymkode: b914a...dd8 Vi bruker F-G-cup. Og kan ikke oppbevare noe under puppene våre, nei. Anonymkode: 9234a...e92
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #19 Skrevet 6. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjent hun i seks år, sammen i tre måneder og det dukker opp problemer. Hun har ganske store pupper som hun er fast bestemt på og ikke vise, selv under sex da bruker hun BH. Grunnen er som sagt at de er store og derfor er hun flau/eller et eller annet grunn. Anonymkode: 8839f...69c Det kan også være pga fysisk ubehag og at hun trenger støtte. Anonymkode: f8843...54d 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Skrevet 6. august 2023 Jeg er eldre. Har små pupper og er ikke bekvem med å ikke ha på bh ved sex. De beveger seg for mye, jeg nyter ikke sex da. Er vel eieren av puppene som bestemmer følelsene rundt de Anonymkode: 2147d...bf3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå