AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Hva leker deres jenter i alderen 4-6 år mest med? Jeg ønsker å skaffe leker som blir brukt over lang tid, er holdbare og som helst ikke tar veeeeldig mye plass. Men om dukkehus er en stor hit vil jeg kanskje prioritere dette. Alle innspill tas imot med takk! Anonymkode: 7b6f1...86f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Det er nok ganske forskjellig. Har ei jente på fem, men hun leker ikke med noe spesielt egentlig. Hun liker best å sitte med hobbysaker, ellers er det av og til litt rollespill med barbie, dukker eller bamser. Anonymkode: 34874...cdb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Biler, dukker og dinosaurfigurer av leker, men går mest i tegnesaker Anonymkode: 9cac7...509
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva leker deres jenter i alderen 4-6 år mest med? Jeg ønsker å skaffe leker som blir brukt over lang tid, er holdbare og som helst ikke tar veeeeldig mye plass. Men om dukkehus er en stor hit vil jeg kanskje prioritere dette. Alle innspill tas imot med takk! Anonymkode: 7b6f1...86f Babyborn dukke med utstyr- dukkeklær, vogn, etc. Veldig populært her. Lekekjøkken med utstyr. (Det tar litt plass, men er det hun desidert har lekt mest med fra hun kunne stå på egne bein). Anonymkode: 39e3e...3fd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Baby born paw patrol barbie Anonymkode: fc27b...f80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Lite konstruksjonsleker blant jenter altså. Ingen jenter som liker å bygge noe? Anonymkode: 7b6f1...86f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Togbane, duplo, lego, Paw patrol, rollelek, Barbie, Sylvanien, kulebane, små figurer (som Hatchimals), Babyborn, puslespill, Hama-perler.. to jenter på 7 og 5. Begge elsker å leke og varierer ofte på hva som er poppis. Anonymkode: 1a3e0...57e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Lego Magna Tiles Barbie Gabbys Dukkehus Anonymkode: 8cc4e...bca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå