AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Uten å gå inn på detaljer hvorfor og få mange urelevante innlegg, ønsker jeg bare å vite: hvordan hakker jeg en iPhone? Jeg ser det er forskjellige programmer som man kan laste ned for å endre pinkode og få tilgang. Virker de i virkeligheten? Hvordan få full tilgang til en iPhone uten å ha så mye teknisk erfaring? Anonymkode: 02174...50b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Du finner noe å hakke med, og hakker i vei. tror du egentlig mener «hacke»? Anonymkode: 83f3e...13a 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uten å gå inn på detaljer hvorfor og få mange urelevante innlegg, ønsker jeg bare å vite: hvordan hakker jeg en iPhone? Jeg ser det er forskjellige programmer som man kan laste ned for å endre pinkode og få tilgang. Virker de i virkeligheten? Hvordan få full tilgang til en iPhone uten å ha så mye teknisk erfaring? Anonymkode: 02174...50b Denne hakken ser solid ut hvis man vil gå grundig til verks: Anonymkode: 0c576...080 2
anon01 Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 (endret) Får å få full tilgang til din iPhone må du jailbreake den Du trenger endel teknisk kunnskap. Du mister garantien når du jailbreaker, og det er sjanser for at det går galt. Det finnes oppskrifter der ute du nå følge til punkt og prikke. Lykketil. Endret 6. august 2023 av anon01 1
Fountaine Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Er det egentlig noen som jailbreaker iPhonen sin nå lenger? Husker jeg gjorde det med iPod touch i 2008 eller noe. Fikk da tilgang til masse andre apper og kunne laste ned alle apper gratis. Hvis man ikke gjør det korrekt kan hele iPhonen være ødelagt. Det er vel også en del apper man betaler for etter man har lastet ned nå for tiden, men hva skal du egentlig med jailbreak?
newman01 Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 (endret) 23 hours ago, AnonymBruker said: Uten å gå inn på detaljer hvorfor og få mange urelevante innlegg, ønsker jeg bare å vite: hvordan hakker jeg en iPhone? Jeg ser det er forskjellige programmer som man kan laste ned for å endre pinkode og få tilgang. Virker de i virkeligheten? Hvordan få full tilgang til en iPhone uten å ha så mye teknisk erfaring? Anonymkode: 02174...50b Det er ikke anbefalt å gjøre slikt. Det er teknisk sett utfordrende, det er, litt avhengig av hvilken type jailbreaking du benytter, ikke mulig å restarte telefonen uten å ha en PC tilkoblet. Den vil havne i en evig Recovery Mode loop. Jeg vil tro du mister mulighet for Apple Pay, BankID, Netflix, T-we og veldig mange andre tjenester som forutsetter en ren kernel. Kan du prøve å beskrive hva du planlegger å gjøre med telefonen? Har du glemt pinkode kan du ringe mobiloperatøren din for å få hjelp. Om du skal snoke på kjærestens/barnas telefon er det potensitelt litt vanskeligere. Kan alltids håpe det er en telefon med første generasjons fingeravtrykksleser, da holder det i noen tilfeller med en kattepote Endret 7. august 2023 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå