Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har altså fått meg kjæreste, en kjempesnill god perfekt en, en sånn som dere her inne har funnet. Så jeg ville bare si at jeg gleder meg utrolig masse til jeg også kan ha sånn telle-ned-dings nederst i signaturen, og diskutere frisører og kjoler og blomster, og kanskje etterhvert også slenge meg på i gravid-tråden!!! Så jeg er bare sånn god-misunnelig og ville hilse på til alle dere heldiggrisene her inne..
Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Ja altså, jeg føler på meg at frieriet ikke er sååååååå langt unna liksom.. Han utrykker hele tiden at han vil gifte seg iallefall!
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Gjør han? Ofte er det dama som "maser"... Blir spennende å se... Hvor lenge har dere vært sammen? Endret 17. januar 2006 av Epica
Gjest Gjest_ninakanin_* Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Ja han er helt sær! Han ser på meg med stjerner i øynene og sier han gleder seg sånn til jeg blir hans for alltid Vi har kjent hverandre over ett år, men vært sammen bare i to måneder.. Han skal selge en leilighet nå, og jeg har en liten mistanke om at det kommer en ring med tung stein på ikke så lenge etter nemlig
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Så søt han høres ut... ....gleder meg til fortsettelsen...
Floja Felíz Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Hihihi, dette blir en fiiiiiiin kjærlighetshistorie! :rosasmil:
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Gjett om jeg skal henge i bryllupsdagboka di da....for du må vel ha en egen bryllupsdagbok hvor vi kan gå helt bananas over kjoler, blomster, fristyrer, ringer, invitasjoner, kirkeprogram, salmevalg, musikkvalg, tiara, slør, støpte negler, ansiktspleie, sminketips osv osv. Herregud så mye man "må" ta stilling til. Endret 17. januar 2006 av Heidi76
Gjest Ninakanin Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Så koselig det ble her da!! Men jaaaah, jeg gleder meg til å bli helt vill med kjoler og blomster og håååår og sminke og...og...jah alt!!! Nå må han bare få solgt den der sørens leiligheten Men det kan jo hende han lar det vente på seg likevel. Det er jo bare en følelse jeg har...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Det er så artig å følge brukere her inne fra type til type. Selv har jeg bare hatt en hele veien, mens andre kommer gang etter gang og forteller om "den beste mannen i verden".
Gjest Ninakanin Skrevet 23. januar 2006 #13 Skrevet 23. januar 2006 Ja du vet, det er ikke alle som er like heldige og finner den rette med en gang Noen av oss må igjennom et par feilsteg, selv om alt man ønsker er at det skal være det rette... Ikke lett alltid!
Caramba Skrevet 23. januar 2006 #14 Skrevet 23. januar 2006 Ja, når tror du han frir, da? He he, vi får bare krysse fingrene for at det blir bling på fingern din snart:-)
Gjest SexyCat Skrevet 23. januar 2006 #15 Skrevet 23. januar 2006 dæven. her gikk det fort i svingene ja. Jeje... Good luck.
Trampe Skrevet 24. januar 2006 #16 Skrevet 24. januar 2006 Så koselig da! Håper du kommer deg inn hit snart
Gjest Ninakanin Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 dæven. her gikk det fort i svingene ja. Jeje... Good luck. ← Du kjenner jo meg, Cat Turbo is the only way!
Gjest Ninakanin Skrevet 13. februar 2006 #18 Skrevet 13. februar 2006 I går, i sofaen: "Årh Nina, jeg skulle nesten ønske at jeg elsket deg litt mindre, for det føles så sterkt hele tiden, så jeg er helt utslitt!!! Når skal det liksom gi seg litt?!" Utrolig søtt sagt... Og mistanken om ring på fingeren når han er ferdig med utdanneldsen til sommeren, den vokser stadig sterkere.... IIIIK!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #19 Skrevet 13. februar 2006 ÅÅHHHH...SUKK.... Så romantisk!! Sånn vil jeg at min kjæreste skal være også....Men min kjæreste synes det er helt perfekt å være samboer, og har ikke noe ønske om å gifte seg, verken nå eller senere.Nå MÅ jeg bare slutte å gå innom disse brylluppssidene, jeg blir jo bare så misunnelig....
Nelle Skrevet 13. februar 2006 #20 Skrevet 13. februar 2006 Jeg gleder meg også til å henge her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå