Gå til innhold

fly første klasse: Hva er bedre; natt eller dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann - jeg skal snart ut å fly en litt lengre strekning. Har ikke bestilt billetten enda og vet ikke helt om jeg skal velge å fly gjennom dagen, eller gjennom natta. 

Men én ting jeg har bestemt meg for er at jeg skal fly første klasse for å ha litt mer plass og komfort. 

Så mitt spørsmål er; dere som flyr første klasse på nattestid; er det behagelig? Har man god plass og mulighet til å sove? Det kommer vel an på flere faktorer også, som f.eks hvilke naboer man har og hvilket flyselskap. I mitt tilfelle blir det turkish airlines og en stille bønn om å ikke sitte ved siden av en bæljende baby 

Anonymkode: ef5d1...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heisann - jeg skal snart ut å fly en litt lengre strekning. Har ikke bestilt billetten enda og vet ikke helt om jeg skal velge å fly gjennom dagen, eller gjennom natta. 

Men én ting jeg har bestemt meg for er at jeg skal fly første klasse for å ha litt mer plass og komfort. 

Så mitt spørsmål er; dere som flyr første klasse på nattestid; er det behagelig? Har man god plass og mulighet til å sove? Det kommer vel an på flere faktorer også, som f.eks hvilke naboer man har og hvilket flyselskap. I mitt tilfelle blir det turkish airlines og en stille bønn om å ikke sitte ved siden av en bæljende baby 

Anonymkode: ef5d1...377

Siden du skal fly med Turkish regner jeg med du skal til Østen. Og da er det vel bare nattflygninger som gjelder. Men hadde jeg vært deg ville jeg vurdert business fremfor 1 klasse. Veldig bra standard og en god del rimeligere 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (1 minutt siden):

Siden du skal fly med Turkish regner jeg med du skal til Østen. Og da er det vel bare nattflygninger som gjelder. Men hadde jeg vært deg ville jeg vurdert business fremfor 1 klasse. Veldig bra standard og en god del rimeligere 

Tror ikke det er noe skille mellom 1 klasse og business class på Turkish Airways. Det har det hvertfall ikke vært når jeg har reist. Avhenger kanskje hvor lang flyreisen er. 

Jeg reiser en del med jobben til østen, og reiser business class. Blant annet med Turkish. Det er god plass til bena, og man får nesten lagt seg helt ned. De legger ned setet for deg når du skal sove.

Jeg preferer å reise på natta slik jeg kan sove. Maten er ganske god på Turkish, men standarden er ikke like god som på diverse andre flyselskap. Aldri opplevd unger eller babyer på business class (heldigvis). 

Anonymkode: e9ffc...6d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil si at du får litt mer valuta for pengene på natta

Anonymkode: 2662c...427

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler heller ikke at det er så enorm forskjell på business og første klasse. For min del er det viktigste å få seng på flyet.

Anonymkode: 2662c...427

Skrevet

Jeg er av dem som alltid sover lett på flyet, også på turistklasse. Derfor reiser jeg helst om natten. På 1.klasse og på business er det etter min mening alltid god plass og greit å få sove.

Dersom du er av dem som ikke sovner så lett på reise, må vel dagfly være å foretrekke . . ?

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke vært lov å ha ed baby på førsteklasse, der man betaler for alt ekstra samt at det skal være rolig. Hadde kanskje reist om natten hvis du ska på lang reise 🙂

Anonymkode: c8d5c...c6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...