AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Hun er veldig flink til å si fra når hun må tisse, og går på do uten problemer. Sier også fra når hun må bæsje, men tør da ikke å gå på do. Har gitt henne bleie, men denne vil hun ikke ha på. Opplevde dette med storebror også, men han godtok bleie når han måtte bæsje. Så nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre for å hjelpe henne. Håper noen har tips 🤞🏻 Anonymkode: 9dfcd...421
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 MIn turde heller ikke det, men potte gikk bra. Så etterhvert turde han de små doene i bhg. Er nå snart fire og tør stor do om jeg holder ham Anonymkode: 9944d...e46
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): MIn turde heller ikke det, men potte gikk bra. Så etterhvert turde han de små doene i bhg. Er nå snart fire og tør stor do om jeg holder ham Anonymkode: 9944d...e46 Da skal vi prøve det, takk for tips! Anonymkode: 9dfcd...421
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Men hva gjør hun? Holder seg? Ha alternativer, do, potte og bleie, så hun forhåpentligvis går for en av dem så løser det seg etterhvert. Det verste er om hun bare holder seg og ender opp med forstoppelse… Anonymkode: e1121...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva gjør hun? Holder seg? Ha alternativer, do, potte og bleie, så hun forhåpentligvis går for en av dem så løser det seg etterhvert. Det verste er om hun bare holder seg og ender opp med forstoppelse… Anonymkode: e1121...6f9 Hun holder seg veldig lenge, men hun godtar heldigvis ofte bleie etterhvert, selv om hun egentlig ikke vil. Så det tar mange timer fra hun har sagt at hun må på do, så det blir lang tid med unødvendig vondt. Skal kjøpe potte i morgen. Har bare brukt doring til nå. Anonymkode: 9dfcd...421
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun holder seg veldig lenge, men hun godtar heldigvis ofte bleie etterhvert, selv om hun egentlig ikke vil. Så det tar mange timer fra hun har sagt at hun må på do, så det blir lang tid med unødvendig vondt. Skal kjøpe potte i morgen. Har bare brukt doring til nå. Anonymkode: 9dfcd...421 Sikkert lurt. Mine to har faktisk brukt sommeren til å lære å bæsje på do. Starta med at potte var eneste som fungerte(der får de bedre sitte-stilling også) til gradvis over til do. Anonymkode: e1121...6f9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikkert lurt. Mine to har faktisk brukt sommeren til å lære å bæsje på do. Starta med at potte var eneste som fungerte(der får de bedre sitte-stilling også) til gradvis over til do. Anonymkode: e1121...6f9 Da prøve vi det, takk for svar😊 Anonymkode: 9dfcd...421
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Potte er lurt, og så kan du kanskje ha et ekstra lokkemiddel - f eks en leke som bor på badet og som bare får brukes enten mens hun er på potta eller etter avslutta pottebesøk? Anonymkode: e7d4d...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Potte er lurt, og så kan du kanskje ha et ekstra lokkemiddel - f eks en leke som bor på badet og som bare får brukes enten mens hun er på potta eller etter avslutta pottebesøk? Anonymkode: e7d4d...0f8 Vi har prøvd litt slik, uten særlig hell. Men igjen, ikke prøvd det sammen med potte. Anonymkode: 9dfcd...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå