AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Når du har det litt vanskelig for tiden, og betror deg til en venninne for å få litt støtte, og hun i dagene etter sender hauger med snap's av typen "love my life.." Slem/ond eller bare mangler sosiale antenner? Anonymkode: ee4fa...c48
Raven.Writingdesk Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Kan være hun opplever deg som negativ og at du trekker mye negativ energi, og at hun mener selv der handler om holdninger og dermed vil vise en annen holdning til livet. Er det noen spesiell årsak til at du har det tungt for tiden? Har det skjedd noe? Hvordan pleier du vanligvis å ha det? - Og ellers ja: kan være både manglende sosiale antenner, og slem/ond eller at hun rett og slett bare har det veldig bra for tiden og mener du må kunne glede deg på hennes vegne selv om du har det tungt i ditt liv akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Full Ugle skrev (2 minutter siden): Kan være hun opplever deg som negativ og at du trekker mye negativ energi, og at hun mener selv der handler om holdninger og dermed vil vise en annen holdning til livet. Er det noen spesiell årsak til at du har det tungt for tiden? Har det skjedd noe? Hvordan pleier du vanligvis å ha det? - Og ellers ja: kan være både manglende sosiale antenner, og slem/ond eller at hun rett og slett bare har det veldig bra for tiden og mener du må kunne glede deg på hennes vegne selv om du har det tungt i ditt liv akkurat nå. Mannen min har gått fra meg, kanskje, og sagt han trenger tid til å tenke hva han vil, så er ganske knust. Og samme kveld fikk jeg snap av at hun hadde fått blomster av verdens beste mann, og skrev "love my life " Følte bare hun godt kunne latt være å sende den til meg.. Og det er ikke fordi jeg ikke gleder meg over andre, til vanlig hadde jeg svart med et hjerte feks, men akkurat nå føles det mer som jeg valgte feil venn å snakke med om hvordan jeg har det om dagene.. Anonymkode: ee4fa...c48
Raven.Writingdesk Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mannen min har gått fra meg, kanskje, og sagt han trenger tid til å tenke hva han vil, så er ganske knust. Og samme kveld fikk jeg snap av at hun hadde fått blomster av verdens beste mann, og skrev "love my life " Følte bare hun godt kunne latt være å sende den til meg.. Og det er ikke fordi jeg ikke gleder meg over andre, til vanlig hadde jeg svart med et hjerte feks, men akkurat nå føles det mer som jeg valgte feil venn å snakke med om hvordan jeg har det om dagene.. Anonymkode: ee4fa...c48 Okey, Hvis hun spesifikk sendte dette til deg vel vitende om at du nettopp sitter i motsatt situasjon så ja: skjønner at det kan oppleves potensielt som Alternativ 2.) «Ond/slem». Det fremstår jo Fullstendig unødvendig, men: kanskje hun sendte til en hel haug og følte det ble unaturlig å ikke sende til deg/glemte å hake deg vekk… - For hun kan jo oppleve begge ting til samme tid: sympati med deg og glede over sin forelskelse/mann. (Og kanskje forsterkes gleden om hun opplever at hun har en mann som behandler henne veldig bra og ser at det er jo menn som ikke gjør det) Du er ekstra sårbar nå også og ting som du kanskje ikke hadde tenkt over før blir nå forsterket. Hvis du ser på henne som en god venninne tror jeg du gjør lurt i å heve deg over det og se på set som en glipp eller ubetenksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Full Ugle skrev (19 minutter siden): Okey, Hvis hun spesifikk sendte dette til deg vel vitende om at du nettopp sitter i motsatt situasjon så ja: skjønner at det kan oppleves potensielt som Alternativ 2.) «Ond/slem». Det fremstår jo Fullstendig unødvendig, men: kanskje hun sendte til en hel haug og følte det ble unaturlig å ikke sende til deg/glemte å hake deg vekk… - For hun kan jo oppleve begge ting til samme tid: sympati med deg og glede over sin forelskelse/mann. (Og kanskje forsterkes gleden om hun opplever at hun har en mann som behandler henne veldig bra og ser at det er jo menn som ikke gjør det) Du er ekstra sårbar nå også og ting som du kanskje ikke hadde tenkt over før blir nå forsterket. Hvis du ser på henne som en god venninne tror jeg du gjør lurt i å heve deg over det og se på set som en glipp eller ubetenksomhet. Du har nok rett i det.. Hun har mange venner, så skal heller tenke at det var en glipp.. Takk for at du tok deg tid til å svare! Anonymkode: ee4fa...c48 1
Raven.Writingdesk Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har nok rett i det.. Hun har mange venner, så skal heller tenke at det var en glipp.. Takk for at du tok deg tid til å svare! Anonymkode: ee4fa...c48 Ta vare på deg selv ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mannen min har gått fra meg, kanskje, og sagt han trenger tid til å tenke hva han vil, så er ganske knust. Og samme kveld fikk jeg snap av at hun hadde fått blomster av verdens beste mann, og skrev "love my life " Følte bare hun godt kunne latt være å sende den til meg.. Og det er ikke fordi jeg ikke gleder meg over andre, til vanlig hadde jeg svart med et hjerte feks, men akkurat nå føles det mer som jeg valgte feil venn å snakke med om hvordan jeg har det om dagene.. Anonymkode: ee4fa...c48 Tenker at hun sannsynligvis ikke "love my life" når hun må presisere det så veldig mye. På fredag kjøpte mannen min ny bil til meg, fordi jeg ønsket meg det, og jeg har enda ikke nevnt det til noen (første gang jeg "nevner" det er her nå på KG). Har ikke et behov for å skryte av det eller vise frem bilen, ei heller rope ut "jeg har verdens beste mann/liv/bil". Ærlig talt, de som alltid ropet ut om slikt er neppe særlig lykkeligeem i forholdene sine. Er jo påfallende mange som er så fryktelig lykkelige på SoMe, men som er skilt et par måneder etter. Anonymkode: 06be9...c74 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 Minner meg om venninna mi hvor noe av det første hun sa etter mitt vonde samlivsbrudd lurte hvordan det ville gå med eksen og meg i hennes kommende bryllup. Var nok bare en "glipp", men det viser at folk flest er mest interessert i seg selv, og kan glemme andre. Anonymkode: 3f73a...e00
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 Jeg tenker at hun må få dele like mye av sine gleder som jeg deler av mine sorger. Vennskap går begge veier, i opp- og nedturer Anonymkode: 9fc02...89e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min har gått fra meg, kanskje, og sagt han trenger tid til å tenke hva han vil, så er ganske knust. Og samme kveld fikk jeg snap av at hun hadde fått blomster av verdens beste mann, og skrev "love my life " Følte bare hun godt kunne latt være å sende den til meg.. Og det er ikke fordi jeg ikke gleder meg over andre, til vanlig hadde jeg svart med et hjerte feks, men akkurat nå føles det mer som jeg valgte feil venn å snakke med om hvordan jeg har det om dagene.. Anonymkode: ee4fa...c48 Dårlig sosiale antenner..... håper hun ikke er slem, bare litt korttenkt. Men det er ikke god venninneskikk..... Anonymkode: b684d...c22
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 Om hun ikke gjør der til vanlig og du nettopp har fortalt henne at du har det vanskelig på det området så tenker jeg usikker bitch. Har en venninne som er litt sånn. Dvs hun elsker å høre om venners elendighet-og gjerne dele videre. Men fra henne selv kommer det bare historier og bilder om et tilsynelatende perfekt liv. Som jeg vet ikke stemmer. Anonymkode: c6ca5...997
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om hun ikke gjør der til vanlig og du nettopp har fortalt henne at du har det vanskelig på det området så tenker jeg usikker bitch. Har en venninne som er litt sånn. Dvs hun elsker å høre om venners elendighet-og gjerne dele videre. Men fra henne selv kommer det bare historier og bilder om et tilsynelatende perfekt liv. Som jeg vet ikke stemmer. Anonymkode: c6ca5...997 Kan legge til at vi ikke er så gode venner lenger,nettopp pga dette Anonymkode: c6ca5...997
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 Folk må få leve videre og være så drita lykkelige de bare vil for min del, jeg kan også finne trøst i at selv om det går rakt åt skogen med mitt forhold, så har min venninne funnet sitt livs kjærlighet. Når det er sagt - noe ufølsomt å sende en "se så sykt bra ektemann jeg har"-snap samme kveld som du har delt at din mann skal forlate deg. Forøvrig får jeg som et par andre her også assosiasjoner til at det går ræva med dem... I min facebook-krets så er flere av de som poster mest blomster og verdens mest fantasiske mann etc. par som jeg vet sliter. Så det tar meg til det neste som kan være et poeng - skilsmisse er smittsomt, brudd hos andre nær en får en til å tenke over eget forhold, bli redd for at det samme kan skje der. Hun kan ha følt på at hun er redd for at hennes mann skal forlate henne, og derfor sinnsykt opptatt av alle tegn på at det aldri vil skje. Anonymkode: 47dec...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå