Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Hvilken lilla blonde-shampoo er den beste..? Har prøvd KMS, vurderer nå bumble&bumble. Noen som har prøvd sistnevnte?
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Hvis du vil holde fargen blond, er en kur med lillapigmenter det aller beste. Da jeg hadde blonde striper, var jeg veldig fornøyd med Color Extend Injection i fargen Platinum, fra Redken. Den gjør i tillegg håret silkemykt. Kan brukes med alle shampoer.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har brukt den lilla shampoen for blondt hår i L'Oreal Professional serien
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar! Kuren du snakker om hadde nok vært midt i blinken Elphaba! Men sjekka på lookfantastic, de hadde den ikke. Kanskje den er gått ut av produksjon?
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar! Kuren du snakker om hadde nok vært midt i blinken Elphaba! Men sjekka på lookfantastic, de hadde den ikke. Kanskje den er gått ut av produksjon? ← Neida, bare litt tricky å finne. Se her:
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Aha, kjempeflott!! (jeg som syns det er så hjelpeløst når folk ikke finner fram til slike ting selv hihihi..) Takk for raskt svar, da skal det bestilles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå