AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Ca fem år siden jeg avsluttet et turbulent dårlig avstandsforhold med en som hadde sterke narsissistiske trekk. Han var ikke snill, og var utro og hadde svart belte i løgner og gaslighting. Han lever en litt rocka livsstil… Gjerne tar seg en fest, med whiskey og øl, sene netter, og er storrøyker. Han tar ingen vitaminer, bruker aldri tanntråd(🤢), spiser ikke grønnsaker (ikke engang salatblad på burgeren) og lever stort sett på Pizzabakeren og «plain» burgere. Vann «er ikke godt», grønnsaker brekker han seg av, fisk er totalt uaktuelt i hus, og han drikker stort sett coca cola til daglig. Han spiser altså stort sett fire ting; pizza, burger, sjokolade og potetgull… Han trener ikke, og mens vi var sammen, var han veldig ofte sliten. Vi gikk ingen fjellturer eller noe som helst… Eneste gangen han rører seg, er når han må klippe plena… Holder seg likevel slank, men er storrøyker så kan vel være derfor. Kom dessverre i fare for å komme over et bilde av han i sosiale media. Og jeg fikk sjokk. Han ser helt syk ut. Han ser faktisk ut som en 70-åring mens han er i de sene 40-årene. Rynker, enormt på hals og hender samt ansiktet. Det så veldig skrøpelig ut. Håret er tynt og pistrete og hele fyren lyser feilernæring og usunnhet. (Fullt nylig han er alvorlig syk, ser jo sånn ut) Og jeg kan ikke annet enn å tenke karma, når jeg vet hvor viktig «likes» og oppmerksomhet fra alskens damer er så viktig for han, og det å få tilbakemelding på utseende etc, til tross for at han er i forhold (også nå) 🤣 Så til dere single menn der ute: Spis sunt! Ta vitaminene deres! Ikke røyk! Rør dere! Og litt sol på kroppen av og til skader faktisk ikke! 💀 😎 Anonymkode: 6c31e...de5 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Sprite skrev (7 minutter siden): Hva er poenget med dette innlegget? Les en gang til. Anonymkode: 6c31e...de5 2
Gjest Sprite Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les en gang til. Anonymkode: 6c31e...de5 Ja?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Han er en eks,slutt å bry deg! Greit at det høres ut som et elendig kosthold,men mannen kan jo være syk også?Og slutt å slenge ut påstander om at han ser ut som en 70 åring.Nei, alle 70 åringer ser ikke slik ut! Anonymkode: 329c2...096 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er en eks,slutt å bry deg! Greit at det høres ut som et elendig kosthold,men mannen kan jo være syk også?Og slutt å slenge ut påstander om at han ser ut som en 70 åring.Nei, alle 70 åringer ser ikke slik ut! Anonymkode: 329c2...096 Bryr meg virkelig ikke, det bildet av han dukka opp tilfeldigvis. Har blokkert vedkommende overalt, han er en forferdelig destruktiv person man virkelig ikke vil ha i livet sitt. Er bare et innlegg for å vise hvordan det går om man driver rovdrift på kroppen sin, og ikke tar vare på seg selv. Et tips til de single menn der ute… Anonymkode: 6c31e...de5 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Skrevet 6. august 2023 Sprite skrev (5 minutter siden): Ja? Hun gir jo helt nederst noen gode helsemessige råd. Det er vel poenget. Anonymkode: d26d2...14e 2 2
Gjest Sprite Skrevet 6. august 2023 #8 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun gir jo helt nederst noen gode helsemessige råd. Det er vel poenget. Anonymkode: d26d2...14e Haha ok 😂
Flintis Skrevet 6. august 2023 #9 Skrevet 6. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ca fem år siden jeg avsluttet et turbulent dårlig avstandsforhold med en som hadde sterke narsissistiske trekk. Han var ikke snill, og var utro og hadde svart belte i løgner og gaslighting. Han lever en litt rocka livsstil… Gjerne tar seg en fest, med whiskey og øl, sene netter, og er storrøyker. Han tar ingen vitaminer, bruker aldri tanntråd(🤢), spiser ikke grønnsaker (ikke engang salatblad på burgeren) og lever stort sett på Pizzabakeren og «plain» burgere. Vann «er ikke godt», grønnsaker brekker han seg av, fisk er totalt uaktuelt i hus, og han drikker stort sett coca cola til daglig. Han spiser altså stort sett fire ting; pizza, burger, sjokolade og potetgull… Han trener ikke, og mens vi var sammen, var han veldig ofte sliten. Vi gikk ingen fjellturer eller noe som helst… Eneste gangen han rører seg, er når han må klippe plena… Holder seg likevel slank, men er storrøyker så kan vel være derfor. Kom dessverre i fare for å komme over et bilde av han i sosiale media. Og jeg fikk sjokk. Han ser helt syk ut. Han ser faktisk ut som en 70-åring mens han er i de sene 40-årene. Rynker, enormt på hals og hender samt ansiktet. Det så veldig skrøpelig ut. Håret er tynt og pistrete og hele fyren lyser feilernæring og usunnhet. (Fullt nylig han er alvorlig syk, ser jo sånn ut) Og jeg kan ikke annet enn å tenke karma, når jeg vet hvor viktig «likes» og oppmerksomhet fra alskens damer er så viktig for han, og det å få tilbakemelding på utseende etc, til tross for at han er i forhold (også nå) 🤣 Så til dere single menn der ute: Spis sunt! Ta vitaminene deres! Ikke røyk! Rør dere! Og litt sol på kroppen av og til skader faktisk ikke! 💀 😎 Anonymkode: 6c31e...de5 Og han er fortsatt i forhold, så det er andre ting som gjelder. Dvs. han er slank da. Selv må jeg nok satse på sommerkroppen 2025. Endret 6. august 2023 av Flintis 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Skrevet 6. august 2023 Har du hevet kvaliteten på hvem du innleder og er i forhold med da, eller er tapere fortsatt favoritten din? Anonymkode: d5501...223 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Skrevet 6. august 2023 Vel, han er i et forhold!! ❤️ Det er noe jeg kan se langt etter. Har aldri savnet det å ha kjæreste så mye som nå. Meg som har datet litt på Tinder og blitt mye avvist. Er til og med ei søt og feminin dame i følge andre. Langt hår og slank, men kjæreste har jeg ikke klart å få, nå to år etter samlivsbruddet. Så jeg misunner ham, jeg 😅😔 Anonymkode: b3391...89a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du hevet kvaliteten på hvem du innleder og er i forhold med da, eller er tapere fortsatt favoritten din? Anonymkode: d5501...223 «Taper» var aldri favoritten men enkelte ting finner man ikke ut før man er en stund i forholdet. Anonymkode: 6c31e...de5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #13 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, han er i et forhold!! ❤️ Det er noe jeg kan se langt etter. Har aldri savnet det å ha kjæreste så mye som nå. Meg som har datet litt på Tinder og blitt mye avvist. Er til og med ei søt og feminin dame i følge andre. Langt hår og slank, men kjæreste har jeg ikke klart å få, nå to år etter samlivsbruddet. Så jeg misunner ham, jeg 😅😔 Anonymkode: b3391...89a Tro meg, bedre alene enn sammen med en som ødelegger livet ditt og deg. Han der var ren poison. Det finnes også mange kjekke, oppegående menn som er snille og gode og som har litt mer mellom ørene enn «kvinner, whiskey og rock n roll»… Anonymkode: 6c31e...de5 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #14 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ca fem år siden jeg avsluttet et turbulent dårlig avstandsforhold med en som hadde sterke narsissistiske trekk. Han var ikke snill, og var utro og hadde svart belte i løgner og gaslighting. Han lever en litt rocka livsstil… Gjerne tar seg en fest, med whiskey og øl, sene netter, og er storrøyker. Han tar ingen vitaminer, bruker aldri tanntråd(🤢), spiser ikke grønnsaker (ikke engang salatblad på burgeren) og lever stort sett på Pizzabakeren og «plain» burgere. Vann «er ikke godt», grønnsaker brekker han seg av, fisk er totalt uaktuelt i hus, og han drikker stort sett coca cola til daglig. Han spiser altså stort sett fire ting; pizza, burger, sjokolade og potetgull… Han trener ikke, og mens vi var sammen, var han veldig ofte sliten. Vi gikk ingen fjellturer eller noe som helst… Eneste gangen han rører seg, er når han må klippe plena… Holder seg likevel slank, men er storrøyker så kan vel være derfor. Kom dessverre i fare for å komme over et bilde av han i sosiale media. Og jeg fikk sjokk. Han ser helt syk ut. Han ser faktisk ut som en 70-åring mens han er i de sene 40-årene. Rynker, enormt på hals og hender samt ansiktet. Det så veldig skrøpelig ut. Håret er tynt og pistrete og hele fyren lyser feilernæring og usunnhet. (Fullt nylig han er alvorlig syk, ser jo sånn ut) Og jeg kan ikke annet enn å tenke karma, når jeg vet hvor viktig «likes» og oppmerksomhet fra alskens damer er så viktig for han, og det å få tilbakemelding på utseende etc, til tross for at han er i forhold (også nå) 🤣 Så til dere single menn der ute: Spis sunt! Ta vitaminene deres! Ikke røyk! Rør dere! Og litt sol på kroppen av og til skader faktisk ikke! 💀 😎 Anonymkode: 6c31e...de5 Hvordan kunne du i det heletatt finne en sånn en kjekk? Høres helt jævlig ut. kvinne Anonymkode: 60966...138 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #15 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): «Taper» var aldri favoritten men enkelte ting finner man ikke ut før man er en stund i forholdet. Anonymkode: 6c31e...de5 Hvor langt inn i forholdet måtte du for å finne ut at mannen røykte, ikke spiste grønnsaker og ikke gikk på fjelltopper? Rakk dere å hilse før dere var i et forhold egentlig? Tips til deg: Bruk litt tid på å bli kjent med folk før du er i et forhold. Det er faktisk ikke så vanskelig. Anonymkode: d5501...223 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #16 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kunne du i det heletatt finne en sånn en kjekk? Høres helt jævlig ut. kvinne Anonymkode: 60966...138 Har jeg sagt at jeg syns han var kjekk? Han var snill, i begynnelsen. Brukte sjarm. Anonymkode: 6c31e...de5
senior Skrevet 6. august 2023 #17 Skrevet 6. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så til dere single menn der ute: Spis sunt! Ta vitaminene deres! Ikke røyk! Rør dere! Og litt sol på kroppen av og til skader faktisk ikke! 💀 😎 Gjelder kanskje for damene også . . ? Både single og ikke single . . . 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor langt inn i forholdet måtte du for å finne ut at mannen røykte, ikke spiste grønnsaker og ikke gikk på fjelltopper? Rakk dere å hilse før dere var i et forhold egentlig? Tips til deg: Bruk litt tid på å bli kjent med folk før du er i et forhold. Det er faktisk ikke så vanskelig. Anonymkode: d5501...223 Et godt stykke, da det ikke var noe han fortalte, og i begynnelsen var ikke maten et tema pga det var helg og i helgene spiser man gjerne mer «kosemat». Anonymkode: 6c31e...de5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #19 Skrevet 6. august 2023 senior skrev (1 minutt siden): Gjelder kanskje for damene også . . ? Både single og ikke single . . . 🙂 Selvfølgelig. Normalt, sunt og variert kosthold. Ikke-prosessert mat. Anonymkode: 6c31e...de5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #20 Skrevet 6. august 2023 Så bra dere ikke er sammen lenger da. Nå kan du ta tak i deg selv, og drite i ham. Samme skal jeg gjøre. Ta lærdom av egne feil, og holde meg unna min eks. Men jeg skal ikke skrive noe om hans utseende eller utilstrekkeligheter. For det gjenspeiler bare min egen dømmekraft, eller tidligere mangel på den. Du kan snakke drit om ham, men du går samtidig ned med ham. Det er som p sminke seg med avføring, før man går ut. Det ser ikke pent ut. Anonymkode: cb8ef...a69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå