AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Har hatt den i noen år, sikkert 5. Merker jeg blør mer for hver mens. Betyr det at den må byttes? Betyr det st den ikke er effektiv, kan jeg risikere graviditet? Vil den fremdeles fungere som en vanlig spiral? Anonymkode: 75d57...b08
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Hvilken spiral har du? Mirena kan du ha i 5 år, det samme med Kyleena mens Jaydess må byttes innen 3 år. Anonymkode: ba1a8...68b 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken spiral har du? Mirena kan du ha i 5 år, det samme med Kyleena mens Jaydess må byttes innen 3 år. Anonymkode: ba1a8...68b Ja på alle dine spørsmål, unntatt det siste, der sier jeg nei. Anonymkode: ba1a8...68b
Kalevala Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Mirena kan du ha i 8 år. (Det er nytt, tidligere var det 5 år - men nye studier har vist at den er effektiv i 8.) Men hvis du opplever at effekten minsker er det heller ikke noe i veien for å bytte den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå