Gjest Gjest_she_* Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Hei Har funnet en fin kjole med denne fargen. Er litt usikker på hvor godt jeg klær den. Har blondt/askeblånd hår og blå øyne. Blir fort brun. Noen med tips? Lurer og på hvilke farger på blomster og skjorte slips til mannen. Han skal forøvrig ha mørk dress.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 hadde champangefarge - passer den veldig bra jeg - men jeg har brune øyne, bli brun og brunt håt... Han hadde smoking - hvit skortje og sort sløyfe - ble veldig bra! jeg hadde rosa og champange roser
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Til deg som hadde champange og rosa roser i bukettern. Har du bilde av buketten din?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 http://foto.vg.no/show_album.php?aid=983081
Gjest gjest Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Ja nettop, bestilt på nettet og den var faktisk fin synst jeg. Nå gjenstår bare blomster og slips til mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå