Gå til innhold

Hårkur

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

System Proffessionals (SP) får du hos frisøren, de har en kjempefin hårkur som opprinnelig er for ødelagt hår, men den funker kjempefint på friskt hår også :blunke:

Håret blir mykt, blankt og kjempelett å stelle!

Eneste minuset er at den tar evigheter å skylle ut av håret :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker en kur som heter Bonacure - total repair treatment fra Schwarzkopf. Den skal virke slik at den reparerer de delene av håret som trenger det. Jeg er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en frisør og finn ut hva slags hårkur du trenger, før du kjøper... Det er så mange forskjellige og det er vanskelig å vite om håret ditt trenger proteiner eller fuktighet?? Dette finner frisøren fort ut av! Kurer er jo ganske dyrt, dumt å kaste bort penger på noe håret egentlig ikke trenger!!

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Kèrastase "Aqua-oleum", fås kjøpt iallfall hos Nikita Frisør. Den er ganske dyr, men absolitt virksom!! Og det som er så fint med den er at du trenger ikke bruke den mange gangene før du virkelig SER forskjellen! Pluss at den har en flott langtidsvirkning så klart...

Denne er hovedsaklig for tørt og sensibelt hår, da...

Jeg begynte å bruke den da jeg fikk masse små antenner på hodet, så ikke ut! Kjøpte denne, brukte den en gang i uka et par-tre ganger og så så jeg forskjell. Da begynte jeg å bruke den annenhver uke, og nå bruker jeg den en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...