Gå til innhold

Hvordan bli kjent med menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke bli kjent med de på tinder men vanlig gamle måte. Bor i Oslo-Øst. 🥰vil ha en turkompis. Er det hyggelig å hilse f.eks på menn i nærbutikk for høflighet. Vi gjør det med folk vi treffer i skogen. Vil ha en som liker å trene og gå lange turer

Anonymkode: e2b92...92b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig 🙈vil finne noen irl jeg også. Jeg var så modig på det område som ung. Nå etter alle appene vet jeg ikke helt 🤔få naturlige møte plasser. 

Anonymkode: d8850...d3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil ikke bli kjent med de på tinder men vanlig gamle måte. Bor i Oslo-Øst. 🥰vil ha en turkompis. Er det hyggelig å hilse f.eks på menn i nærbutikk for høflighet. Vi gjør det med folk vi treffer i skogen. Vil ha en som liker å trene og gå lange turer

Hadde jeg hilst på ei på skogstur og møtt henne på butikken så hadde det nok blitt et smil og et nikk. Men å legge opp til flørt gjør jeg ikke før jeg vet om hun er singel. Og i sommermånedene er det jo for varmt med singelluene fra DNT, så et annet tydelig signal hadde jo ikke vært feil. Blitt for gammel til å sjekke opp andres dame selv om de sikkert hadde satt pris på komplimentet.

Anonymkode: b83da...78b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Gå tur i skogen, ta freidig kontakt med en mann du møter. Er han alene, er det veldig sannsynlig at han er tilgjengelig. Da jeg var ung, og gikk turer for å fiske i ulike vann, ville jeg mye heller møtt en positiv kvinne, enn å fange en stor ørret😊. Vær positiv, stol på deg selv, kvinner kommer foran absolutt alt, dersom du møter den rette. Ingen normal mann er mer opptatt av frisk luft, o-løp eller fisk, enn en hyggelig kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen fine utesteder i nærheten av Manglerud?

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (24 minutter siden):

Gå tur i skogen, ta freidig kontakt med en mann du møter. Er han alene, er det veldig sannsynlig at han er tilgjengelig. Da jeg var ung, og gikk turer for å fiske i ulike vann, ville jeg mye heller møtt en positiv kvinne, enn å fange en stor ørret😊. Vær positiv, stol på deg selv, kvinner kommer foran absolutt alt, dersom du møter den rette. Ingen normal mann er mer opptatt av frisk luft, o-løp eller fisk, enn en hyggelig kvinne.

Men kan ikke det være litt risikabelt å ta kontakt med fremmede ute i huttiheiti? 

Anonymkode: 97e9c...77f

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men kan ikke det være litt risikabelt å ta kontakt med fremmede ute i huttiheiti? 

Anonymkode: 97e9c...77f

Se på den spennende siden heller. Den er både mer sannsynlig, og atskillig mer forlokkende. Problemer og utfordringer tar du når de kommer, ikke på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...