Gå til innhold

Parajumper til tenåring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå en tenåring i hus (14 år) hun ønsker seg veldig en parajumper da mange andre har det, er det er for dur jakke for hun? De koster ca 3000-4000

Anonymkode: 92684...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke verdt det! Altfor dyr jakke for hun, eller så kan hun kjøpe selv hvis hun absolutt vil ha, 3000 for en jakke til en på 14 er som å kaste penger i søpla nermest

AnonymBruker
Skrevet

Legg borti det som du normalt sett ville kjøpt en jakke for, også får hun spare/bruke egne penger til resten. Greit å lære henne litt om verdien av penger, at de ikke vokser på trær osv. 

Anonymkode: ef7dd...8b5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legg borti det som du normalt sett ville kjøpt en jakke for, også får hun spare/bruke egne penger til resten. Greit å lære henne litt om verdien av penger, at de ikke vokser på trær osv. 

Anonymkode: ef7dd...8b5

Dette. 👆🏼

Anonymkode: 683ea...d74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei hekt ok det

Anonymkode: 2a885...1c6

AnonymBruker
Skrevet
Kariuni skrev (5 minutter siden):

Det er ikke verdt det! Altfor dyr jakke for hun, eller så kan hun kjøpe selv hvis hun absolutt vil ha, 3000 for en jakke til en på 14 er som å kaste penger i søpla nermest

Klart det er verdt det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart det er verdt det

Det var min mening, syntes det blir litt dyrt til barn

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine barn har PJS jakker, de er 11 og 15 år. Eldste fikk jakken vinteren 2021/2022 og tror den kommer til å passe den vinteren som kommer nå også, dvs har han hatt den i tre sesonger. 

Jakkene kan og selges videre eller arves til yngre søsken.

Klart det er dyrt for en jakke og du vil alltid finne noen som synes det er gat, og selvfølgelig finner du og billigere jakker😂

Anonymkode: 12ebe...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har nå en tenåring i hus (14 år) hun ønsker seg veldig en parajumper da mange andre har det, er det er for dur jakke for hun? De koster ca 3000-4000

Det er ikke så ille for en vinterjakke det

Anonymkode: bff33...0e3

• Liker 1
Skrevet

Hun får mer glede av den når hun sparer selv. Du kan sikkert legge inn noe hvis hun mangler litt. Når man er ung vil man gå med ting man syns er kult og ikke nødvendigvis praktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Du finner de enda billigere på finn/tise. Bare se opp for falske kopier, men parajumper har heldigvis qr kode innvendig for å kunne sjekke dette.

Anonymkode: ad216...17b

Skrevet

Synes det er helt ok pris, kan sikkert brukes i flere sesonger, så er den god og varm i tillegg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke så ille for en vinterjakke det

Anonymkode: bff33...0e3

Enig. 3000 er det mange jakker som kostee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser ikke helt problemet. Dersom du har råd til det og ville brukt såpass på en annen jakke så why not

Anonymkode: 137f5...12c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kompisen til min gutt på 14 år fikk jakke til 11 000 i fjor. Det er galskap 

Anonymkode: 19f5a...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Min eldste er nå 16 år, og det har vært noen år hvor hun ønsker dyre jakker, telefoner osv. Dette har hun pent vært nødt til å spare til selv. Jeg kaster ikke bort tusenvis av kroner på noe sånt når jeg selv mener det er totalt bortkastet. Jeg kjøper ikke så dyre klær til meg selv heller. Skal de være high-class så får de finansiere det selv.

Har 2 unger til i tenårene, de er heldigvis ikke sånn. De må også spare til ting som playstation, vr-briller o.l. 

Trenger de ny jakke, ja så får de det innen rimelighetens grenser. Vil de ha noe ekstraordinært så får de betale selv. 

Anonymkode: 46c62...06e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kompisen til min gutt på 14 år fikk jakke til 11 000 i fjor. Det er galskap 

Hvorfir det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfir det?

Sier ikke det seg selv?

Anonymkode: 7905e...ade

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier ikke det seg selv?

Anonymkode: 7905e...ade

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei

Vil ikke ha klysete bortskjemte barn 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...