Gå til innhold

Kjærestehelg… the hub eller raddison blu Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

skal på kjærestehelg nå i sommer. Er litt i tvil hvilket hotell vi skal velge. Har noen erfaringer med enten the hub eller radisson blu?

vi ønsker et «sexy» hotell med flotte rom, økonomi er ikke hindring for noe, fer vi kan utfolde oss og ha det moro :)

Anonymkode: 30c78...ad2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sommerro er nok mye hyggeligere dersom økonomi ikke er et problem :)

Anonymkode: 85b4e...4ee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av disse. The Hub synes jeg er stress med så mye folk. Hater frokosten der. Radisson (hvis det er Scandinavia du mener) er langt bedre. Men vær obs på en ting: det kan være ganske lytt der på en del rom. Har ligget flere netter og hørt på par på kjærestetur...

Anonymkode: 39761...bb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også tenkt at Sommero er et mer spennende hotell. 

Anonymkode: e654c...080

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen av disse. The Hub synes jeg er stress med så mye folk. Hater frokosten der. Radisson (hvis det er Scandinavia du mener) er langt bedre. Men vær obs på en ting: det kan være ganske lytt der på en del rom. Har ligget flere netter og hørt på par på kjærestetur...

Anonymkode: 39761...bb2

Hørtes koselig og inspirerende ut. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med The Thief eller Sommerro?

Eller Amerikalinjen, det er stilig hotell, rett på Jernbanetorget, dritgod frokost og de har speil på veggene på hotellrommet dersom dere liker å se dere selv ha sex. 

Det finnes flere Radisson Blu hoteller i Oslo, men antar kanskje du mener Plaza? 

Det er et greit hotell, men det er en stund siden det var "the shit" altså.. får mer forretningsfølelse enn romantisk av den. 

The Hub har jeg bare vært på fest på, fin restaurant.

Anonymkode: 46a54...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med The Thief eller Sommerro?

Eller Amerikalinjen, det er stilig hotell, rett på Jernbanetorget, dritgod frokost og de har speil på veggene på hotellrommet dersom dere liker å se dere selv ha sex. 

Det finnes flere Radisson Blu hoteller i Oslo, men antar kanskje du mener Plaza? 

Det er et greit hotell, men det er en stund siden det var "the shit" altså.. får mer forretningsfølelse enn romantisk av den. 

The Hub har jeg bare vært på fest på, fin restaurant.

Jeg har forøvrig ligget på Radisson Blu Scandinavia også, det er også fint nok men igjen mer business-følelelse enn romantisk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dersom dette er alternativene ville jeg helt klart gått for Radisson Blu Scandinavia . Det er ikke det mest sexye hotellet i verden, men det er nyoppusset, rent, du kan få flott utsikt, god frokost og en nydelig skybar. 

Men det er først og fremst et hotell for forretningsreisende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis økonomi ikke er et hinder ville jeg gått for Sommero, Amerikalinjen eller Attstays😊

Anonymkode: 48940...9bd

Skrevet (endret)

Jei

Endret av Bigmullah
AnonymBruker
Skrevet

Hei og takk for svar.. vel, ser for meg fruen helst vil ha litt «moderne stil». Så da blir d sikkert plaza eller hub da.. man skal jo kose seg skikkelig på hotellhelg, med masse sex og god mat. For å styre litt videre, hva blir dere tent av inne på rommet , når dere er sammen med mannen deres? Er det turn off at han går rundt naken, dvs f.eks kommer ut av dusjen « og har liksom glemt av undertøy i kofferten» så dere ser han tydelig har trua på sex?

AnonymBruker
Skrevet

Plaza er ikke «moderne stil» i 2023. Da synes jeg Amerikalinjen er mye mer moderne altså. Plaza føles mer som et forretningshotell, men kan tenke meg at det var «the shit» på 90-tallet. 

Har bodd en del på the Hub og ikke alle rommene har vært like bra, spesielt ikke i de lavere romkategoriene. Bare en stol i tillegg til seng og 6383 puter som da må legges på gulvet. 

Jeg liker menn med insj så tenner meg at han har troa på sex, men å glemt undertøyet i kofferten er jo veldig åpenbart da, så tror jeg hadde syntes det var litt teit. Jeg og mannen driver med rollespill på hotell vi, der han plukker meg opp i baren og tar meg med på rommet 😅

Anonymkode: e5d98...292

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei og takk for svar.. vel, ser for meg fruen helst vil ha litt «moderne stil». Så da blir d sikkert plaza eller hub da.. man skal jo kose seg skikkelig på hotellhelg, med masse sex og god mat. For å styre litt videre, hva blir dere tent av inne på rommet , når dere er sammen med mannen deres? Er det turn off at han går rundt naken, dvs f.eks kommer ut av dusjen « og har liksom glemt av undertøy i kofferten» så dere ser han tydelig har trua på sex?

Jeg må innrømme det er ikke særlig sexy med en mann som fokuserer på en kjærestehelg hvor han skal vise han «trua på sex»… høres ut som en katastrofehelg på vei.

Anonymkode: d1c46...735

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det tror jeg kommer helt an på dama og hvordan forholdet ellers fungerer. Det første kona og jeg gjør når vi kommer inn på hotellrommet er å kle oss nakne og så er vi nakne til vi må ut av rommet igjen. Vi har ikke umiddelbart sex, selv om vi kler av oss, men vi slenger oss på senga og ser TV, eller noe. Men vi er naturister, da, så for oss handler nakenheten veldig mye om komfort. Det er fysisk veldig behagelig uten strammende og klemmende klær på, og det er deilig psykisk å kunne være seg selv, komfortabel og fri i egen kropp. Vi slapper aller best av uten en tråd på kroppen.

For øvrig ville jeg vurdert The Well. Det er et nytt og flott hotell, vegg i vegg med Nordens største og beste spa-anlegg. Litt langt fra storbylivet, men hvem trenger det når man har spaet, hverandre og en god restaurant?

Anonymkode: 9f3b9...55c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også slå et slag for The Well. Rolig og fin stemning, man tusler rundt naken (med badekåpe), og kan ta en tur opp på hotellrommet hvis lysten kommer snikende. Helt genialt. God mat, god drikke, perfekt kjærestehelg. 

Anonymkode: 654de...438

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Leser du egentlig svarene du får? Samtlige har vel anbefalt å gå for andre hoteller. Plaza er ikke moderne, det er utdatert og kjedelig og det minst sexy av alle hotellene som er nevnt i denne tråden. Det eneste som er litt "sexy" for noen med Plaza er at det visstnok er en greie for ekshibisjonister å ha sex i glassheisen som går utenpå bygget.

Dette med å like å gå rundt naken, eller at partner gjør det, er individuelt, og dette burde du jo vite om kona di. Hun ser deg vel naken hver dag. 

For å svare veldig generelt, så tror jeg menn har et mye mer visuelt tenningsmønster, at en mann hadde blitt tent med en eneste gang dersom dama kom naken ut av badet, mens kvinner (generelt) er ikke like der. Så jeg tror kanskje du prøver deg på noe som hadde tent en mann/deg, men ikke nøvdvendigvis en kvinne/kona di. Vet du ikke noe om hva som gir henne sommerfugler i skrittet? Tenk litt, se om du ikke kommer på noe du vet hun har blitt vill av før. 

For min del så trenger jeg ikke for mye slapp pikk i monitor, unngå spesielt å bøye deg over bagasjen og "lete" etter dette undertøyet med rumpa mot henne så vi får den utsikten av anus og pungen som henger der, av en eller annen grunn er dette også veldig lite sexy 😅 Du må isåfall komme ut med ereksjon (men pass på at hun er klar da).

Jeg synes det er mye mer sexy med et håndkle rundt da ;) Det er noe spennende med det som er skjult også. Får mer lyst til å dra det av da! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sommerro eller The Thief. 

The Hub ligger jo i nærheten av absolutt ingenting. 

Hvor gamle er dere? Det er av relevans her

Anonymkode: 4384a...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Hvis disse to er de eneste alternativene ville jeg gått for The Hub. Spesielt hvis det er snakk om Radisson Oslo Plaza, med mindre de har pusset opp hotellet betydelig siden jeg var der sist. 

Anonymkode: 71fce...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem. Jeg vil foreslå Folketeateret, det er moderne stil og veldig koselig frokostområdet. (Og god frokost, får mer kafefølelse enn hotellfrokost)

Anonymkode: 0aa85...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...