Gå til innhold

hva skjer han? trodde han hadde crush jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avviste en gammel crush da jeg skulle flytte til Oslo for fem år siden. Turbulent liv med masse drømmer og jakten på alt det beste man kan få, men slik gikk det ikke og jo eldre man ble så verre ble det. Jeg bestemte meg for å flytte tilbake til tettstedet for jeg bodde og der traff jeg selvfølgelig han, men problemet er at han gir aldri klare signaler. Han er ikke direkte avvisende, men ikke helt inviterende heller. Kanskje jeg overdriver med all den dårlige erfaringen jeg har fått i Oslo. tilføye

- To år med tinder endte kun med 35 samleie og 2 kortvarige forhold. Ingen giftemål

- Har ikke tellingen på all den rotingen og flørtene som gikk for langt

Kanskje er disse erfaringene med på å fjerne min uskyldige syn på hvordan han oppfører seg? eller har han bare gått over meg??

Kvinne, 30

Anonymkode: b37c7...35c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal jo være ne positiv greie, altså det med å ha en god del erfaring. Da velger du rett og slett noe som passer deg og filtrer ut det som ikke passer, men altfor mye negativ erfaring kan være med å forme på hvordan du ser verden videre. Tror du må nok tilbake til den "uskyldige" moduset før du flyttet til Oslo

Anonymkode: b3571...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Har du skjekket om han er i forhold da? fem år er mye og mye har skjedd siden da. Man legger liksom ikke livet på vent.

Anonymkode: eb93b...9a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

- To år med tinder endte kun med 35 samleie og 2 kortvarige forhold. Ingen giftemål

35 samleie med 35 ulike menn, på to år..?? 😯

Anonymkode: 06b93...781

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok kommet over deg. De fleste er ikke opptatt av det som skjedde for 5 år siden.

Anonymkode: 275bc...b84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han er nøytral? Tviler på at han tenker på noe som skjedde for 5 år siden. 

Anonymkode: 308d5...20c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og der har du nok grunnen til at han ikke er så gira ja. Blir først avvist for at du så har deg med 35 forskjellige på 2 år. Hadde glatt styrt unna selv

Anonymkode: bc187...500

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men 2 år er jo også lite i forhold til det å finne noen å gifte seg med. Noen er lenge sammen før de kanskje blir fridd til. Så syns ikke det var så ille, tror nok mange er i samme båt.

Om han ikke er interisert, så er det vel andre menn i byen du bor i? 😊 Håper han er interisert da, om du liker han, men 5 år er jo lenge å holde på en crush. 

Anonymkode: 719db...48f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Avviste en gammel crush da jeg skulle flytte til Oslo for fem år siden. Turbulent liv med masse drømmer og jakten på alt det beste man kan få, men slik gikk det ikke og jo eldre man ble så verre ble det. Jeg bestemte meg for å flytte tilbake til tettstedet for jeg bodde og der traff jeg selvfølgelig han, men problemet er at han gir aldri klare signaler. Han er ikke direkte avvisende, men ikke helt inviterende heller. Kanskje jeg overdriver med all den dårlige erfaringen jeg har fått i Oslo. tilføye

- Har ikke tellingen på all den rotingen og flørtene som gikk for langt

Kanskje er disse erfaringene med på å fjerne min uskyldige syn på hvordan han oppfører seg? eller har han bare gått over meg??

Kvinne, 30

Anonymkode: b37c7...35c

Altså, kan du ikke norsk..?

Anonymkode: c53cd...809

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er smart og vet sin verdi? Hvorfor skal en mann vente og være siste valget? Du gikk rundt og lå med øst og vest og ingn av dem ville ha noe permanent med deg.

Anonymkode: 42ab8...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Forventet du at han skulle sitte å vente på deg, mens du testet ut ett titalls andre menn først? 😳

Jeg mener det er helt naturlig at man går videre når man blir avvist. Du har jo sagt at du ikke ville ha han, og at han ikke var god nok for deg.

Anonymkode: e88b1...10f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forventet du at han skulle sitte å vente på deg, mens du testet ut ett titalls andre menn først? 😳

Jeg mener det er helt naturlig at man går videre når man blir avvist. Du har jo sagt at du ikke ville ha han, og at han ikke var god nok for deg.

Anonymkode: e88b1...10f

Nei, hun skulle flytte.

Anonymkode: a1b1d...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flyktet. Aldri puttet en ring på den hånden din. 

Anonymkode: fede8...1a8

AnonymBruker
Skrevet

35 forskjellige menn er mye på 2 år. Om det hadde vært 35 samleier med en og samme mann så hadde han (kanskje) sett igjennom fingrene med det. Du er naiv om du tror du kan sammenstille antall samleier/ menn og tro at det ikke gjør noen forskjell. Dagens unge mennesker har riktignok et litt friere seksualliv, men man bør vokte seg for å tro at tilstandene man ser på realityserier som "Ex on the beach" og lignende er normen og at det er helt greit. Man har faktisk ansvar for hva man gjør og eventuelle konsekvenser. 

Anonymkode: a707c...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og der har du nok grunnen til at han ikke er så gira ja. Blir først avvist for at du så har deg med 35 forskjellige på 2 år. Hadde glatt styrt unna selv

Anonymkode: bc187...500

Men hvordan skulle han vite om det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

TS skriver 35 samleier og 2 kortvarige forhold på 2 år. Jeg tenkte først som flere her inne tenker, men så slår det meg at det ikke er spesifisert om det kun er de to kortvarige forholdene som samlet resulterte i 35 samleier eller om det faktisk er et massivt høyt antall ONS. Kan du klargjøre dette TS?

Anonymkode: e20d4...b65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

35 forskjellige menn er mye på 2 år. Om det hadde vært 35 samleier med en og samme mann så hadde han (kanskje) sett igjennom fingrene med det. Du er naiv om du tror du kan sammenstille antall samleier/ menn og tro at det ikke gjør noen forskjell. Dagens unge mennesker har riktignok et litt friere seksualliv, men man bør vokte seg for å tro at tilstandene man ser på realityserier som "Ex on the beach" og lignende er normen og at det er helt greit. Man har faktisk ansvar for hva man gjør og eventuelle konsekvenser. 

Spørs om han vet om noen av disse mannfolka da, det er heller tvilsomt. Men at han husker godt at hun avviste ham for 5 år siden, det kan jo tenkes. Alle hater avvisning.

Hvis han i det hele tatt er singel, noe som slettes ikke er sikkert (du må jo først og fremst finne ut om han er sammen med noen/har noe på gang med noen), så kan det kan godt tenkes at han er redd for å ikke være god nok for TS - igjen. Og jeg syns du skal tenke deg skikkelig godt om, TS. Hvis du knuser hjertet hans igjen så blir du garantert sterkt mislikt av veldig mange. Ondsinnet sladder går fort på små steder.

Anonymkode: 896af...f7b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ti10 said:

Men hvordan skulle han vite om det?

Tro meg om han er interessert i henne så har han nok fulgt med og fått med seg i alle fall i store trekk hva hun har bedrevet. Var selv interessert i en fyr som først overstrømmet meg med oppmerksomhet og flørtet men "snudde om" og jeg fikk høre om den ene kvinneshistorien etter den andre. Han hilste på meg, inne i mellom, igjen, så var det stille igjen og så fikk jeg høre gjennom en annen at han driver å dater en ny. Slik gikk det videre, fram og tilbake. Så det er visst så alt for mye annet som frister.

Skrevet

Du er 30 år. Fortsetter du å lete etter det beste i livet på samme måte som du har gjort til nå, vil du ha ligget med 200 menn når du er 40. Anbefales å lete etter lykken på en litt annen måte. 

Ingen sitter og venter på en annen i fem år. Har du avvist ham, må du ta ansvar selv for å ta opp kontakten og vise interesse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...