Gå til innhold

Om å utnytte noen -tør du innrømme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utnytter dere (nå eller har gjort) et menneske dere "dater"..En person  som er interessert i dere, for å oppnå noe/få goder? Feks skyss, snekkerhjelp, mekke bil, ..og lignende. 

Jeg snakker ikke om å utnytte for kos og sex. 

Hvordan gikk det? Dumpet du til slutt ? Ble venner? Hva  utnyttet du for?

Anonymkode: 596a8...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg gjort. Med en mann jeg var ekstremt forelska i, og i ett halvannet år utnyttet han den svakheten ved meg. Jeg var blind i kjærlighet for denne mannen, inntil det snudde. Det ble nok for meg, det var flere årsaker til det. Mens for han snudde det til motsatt, han ble stormende forelsket i meg, og han elsket meg i mange år etter det. Jeg for min del var ødelagt følelsesmessig, men han var enkel å ty til både for god sex og handy hjelp med snekring og annet oppussingsarbeid i huset mitt. Han ga alt, alt for å få meg til å snu. Han visste at jeg aldri kunne stole på han, aldri kunne elske han igjen. Glad i han ja, som en venn, elsker og hjelper. Og siden han hadde utnyttet min svakhet i de første årene, så var det alt for lett å utnytte han noen år etter det. Han fikk «betale» for det ja, han visste om det, men gikk åpent inn i det å hjelpe meg gang på gang. Han om det, bra for meg. Men trist som faen sett nå i ettertid. 

Anonymkode: 824f3...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...