AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Hvilket produkt anbefaler du for noen som vil begynne å ta prebiotika og probiotika? Synes Puori er så dyr med 400,- for en måneds bruk... Vet du om noen kjerringråd for bedre tarmhelse? Anonymkode: eac99...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Det eneste produktet jeg har god erfaring med, som virkelig har hjulpet, er dette https://detox.no/search?q=megasporebiotic&options[prefix]=last&type=product%2Carticle%2Cpage Jeg tror man skal begynne med probiotika først, og resten senere, husker ikke. Jepp, det er dyrt, men det virker. Jeg har tatt i 3 mnd og har fått en ny hverdag. Skal ta en pause og ta et par mnd til i løpet av høsten. Kostholdet ditt er også veldig viktig for tarmen. Kutte ut ultraprosessert mat, sukker, junk, brus, osv, og ha fokus på mat fra bunnen. Omega fettsyrer er viktig for tarmen, så spis fet fisk regelmessig. Anonymkode: f013d...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå