Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg eller ei, tråden er ikke inspirert av Moxnes. Men jeg så en reprise av serien fra OSL der en kvinne på "jentetur" ble tatt til side for å ha stjålet parfyme og diverse fra taxfree. Hvordan ville dere reagert hvis noen dere var sammen med på tur stjal? Ville dere ha blitt igjen/avlyst turen hvis hun ble tatt like før dere skulle gå ombord i flyet? Min første tanke er at jeg hadde blitt meget forbannet og reist på turen uansett om hun rakk å komme med eller ikke. Ville det gjort meg til en dårlig venninne? Har dere noen gang gått i butikker sammen med noen som ble tatt for tyveri, og hvordan reagerte dere da?

Anonymkode: 11bc7...8ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du stjeler på Gardemoen så ville jeg reist likevel. Hvorfor skal jeg miste min tur fordi du er dum nok til å stjele på et bevoktet sted?

Anonymkode: 75c5e...c7c

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde helt klart reist. Og blitt forbanna.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er hun så dum at hun risikerer hele turen for å "spare" en tusing på en dum parfyme så kan hun ha det så greit.

Ikke faen om jeg hadde latt være å dra.

Anonymkode: 1a92f...684

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du stjeler på Gardemoen så ville jeg reist likevel. Hvorfor skal jeg miste min tur fordi du er dum nok til å stjele på et bevoktet sted?

Ja, sånn jeg tenker også. Og man får vel ikke akkurat igjen på forsikringen hvis man må bli igjen med en kleptoman venninne.

Skrevet

Jeg ville reist, 

Hvorfor skulle jeg ofret noe for noen som svikter min tillit?

Jeg har aldri vært sammen med noen som har stjålet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist selv og det hadde blitt en venninne mindre, kjeltringer og andre kriminelle har jeg ikke plass til i mitt liv.

Anonymkode: 708f8...ec3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, sånn jeg tenker også. Og man får vel ikke akkurat igjen på forsikringen hvis man må bli igjen med en kleptoman venninne.

Det vil jeg ikke tro. Er en grense for hva forsikringen ønsker å dekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...