Gå til innhold

Er jeg unormal som aldri har fått orgasme med en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På egenhånd kommer de som perler på en snor. Har vært gift med samme mann i 22 år og aldri hatt sex med andre. Jeg faker av og til og vet at kommunikasjonen burde vært bedre med mannen…

Anonymkode: 3f1b0...1b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 76a6f...537

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig normalt. Dessverre. Men alle kan få orgasmer, så dere er bare ikke kompatible. Og dere blir nok ikke det de neste 22 åra heller.

Anonymkode: 827ae...c7c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at kvinnen ikke får vaginalorgasme ved samleie. Søk litt på nettet så vil du snart se at det er helt vanlig at mange er avhengige av at klitoris blir stimulert for å komme.

Anonymkode: 5ff58...13f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! 

Anonymkode: c63c4...d97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i flere både lange og korte forhold, aldri kommet med en mann. Selv de som virkelig har gått inn for saken har ikke kommet i mål. De er liksom ikke i nærheten en gang, det er en helt annen følelse enn når jeg kommer på egenhånd. Et par har vært inne på rett spor, ironisk nok de som ikke stresser masse rundt det og ikke bryr seg så mye. Jeg synes uansett det er deilig, liker å holde på lenge, men det er kroppskontakten, å gi ham glede og nærheten som er poenget. Orgasme kan jeg fikse på 5 min alene, ren sovemedisin. 

Anonymkode: 99060...c3d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dropp fakeinga for din egen del. Aldri kommet vaginalt jeg heller, hatt samme partner i 18 år. Får til å komme innimellom mens han er i meg, ved klitorisstimuli. Krever tid og laaangt forspill. På egenhånd går det lett. Har i det siste bedt om å jobbe mer med at jeg får mer fokus i senga, ikke prøvd så lenge da. Kanskje klarer jeg også å komme oftere med mannen min en vakker dag. 

Anonymkode: 0816b...176

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ,du er ikke unormal. Dessverre så er dette helt normalt. Jeg har sex med både menn og kvinner. Med menn har jeg alltid uten unntak måttet gi meg med å fake. Med kvinner har jeg aldri faket ,og som oftest nådd målet, men jeg har noen ganger måtte si at det ikke går.

Det kunne jeg vel bare ha drømt om å si til en mann uten at han ville ha blitt skuffet. Kvinner derimot har forståelse for det,og skjønner at det ikke nødvendigvis har noe med deres prestasjon å gjøre.

Anonymkode: 29940...d94

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke unormal! Kommer på 1 min alene, kommer ikke under sex med menn, selv med samme klitorisstimuli. Men sex kan være fint fordeom, men du er helt normal ❤️

Anonymkode: 4f858...660

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke unormalt. Jeg ble seksuelt aktiv som 15 åring, og har hatt regelmessig sex siden den gang (alltid faste partnere). Det var først da jeg møtte min mann som 30 åring at jeg klarte å få vaginale orgasmer kun ved hjelp av samleie. Det var partner nummer 5. 

jeg har aldri faket, men de andre har liksom ikke vært så opptatt av min glede ved samleie. En av de var sint på meg fordi jeg ikke klarte å komme, han mente det var min feil. En annen mente det var en universiell sannhet at kvinner ikke kunne komme vaginalt.

Anonymkode: 364f6...224

• Hjerte 1
Skrevet

Det er nok normalt, men gjelder det både om han bruker fingre gjerne med glidekrem for å stimulere deg, med vibrator eller når han stikker deg?

Hva om han koser med kroppen  din, stryker deg, suger på puppene dine, mens du onanerer? 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 

Anonymkode: 5a2f6...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for mange svar, kom gjerne med flere om noen har tanker og innspill🩵Det høres så fint ut å komme vaginalt sammen med partneren, de som opplever slikt er heldige.

Godt på en måte å høre at det ikke bare er meg som aldri har opplevd orgasme med mannen.

AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (38 minutter siden):

Det er nok normalt, men gjelder det både om han bruker fingre gjerne med glidekrem for å stimulere deg, med vibrator eller når han stikker deg?

Hva om han koser med kroppen  din, stryker deg, suger på puppene dine, mens du onanerer? 

Jeg klarer ikke helt å slappe av og nyte, begynner å stresse etterhvert..

ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om noen er unormal er det partneren din. 

Anonymkode: 030ce...05e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

På egenhånd kommer de som perler på en snor. Har vært gift med samme mann i 22 år og aldri hatt sex med andre. Jeg faker av og til og vet at kommunikasjonen burde vært bedre med mannen…

Mener du da at du ikke kommer ved penetrering? Dette er vel i så fall relativt vanlig. Men hva om du stimulerer klitoris med fingrene eller en vibrator mens han er inni deg? Eller om han slikker og fingrer deg? 

Og kommunikasjon er jo et viktig punkt her. Om han ikke får høre hva som funker for deg og du i stedet faker orgasme, da blir han heller ikke bedre. 

• Liker 1
Skrevet

For det første kan du glemme å komme vaginalt når du ikke kommer i det hele tatt. Spør du meg (som er mann) så er det bare en fiks idé at en kvinne skal komme av penetrering alene. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et mål i seg selv for noen av partene.

Hvis man kommer som perler på en snor ved onani men ikke med partner så mener jeg det er verd å tenke gjennom hva grunnen kan være.

Enten gjør de ikke det som må til av fysisk stimulering (dvs klitoris), eller så sitter det i hodet. Når man er alene så er man kanskje avslappet på en annen måte? Man fokuserer bare på seg selv og har full kontroll.

Jeg er enig i at sex er mye mer enn orgasme. Hvis man stresser med det blir det ekstra vanskelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann som er dårlig i senga? 

Anonymkode: 128dc...602

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Et par har vært inne på rett spor, ironisk nok de som ikke stresser masse rundt det og ikke bryr seg så mye.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg klarer ikke helt å slappe av og nyte, begynner å stresse etterhvert..

ts

Anonymkode: 99060...c3d

Det med å ta seg tid er et viktig poeng! Med eksen ble det bare stress, han skulle gjøre så mye forskjellig og skifte stilling hele tida, og "maste" om at jeg måtte komme. Det endte som regel med at jeg mistet fokus totalt og det ble umulig for meg å oppnå orgasme.

Med min nye partner oppnådde jeg multiiorgasmer første gang vi hadde sex. Han tok seg god tid, roet meg ned hvis han merket jeg begynte å stresse, og slikket meg til orgasme først. Da vi hadde samleie etterpå, var det som om noe hadde "løsnet", og jeg kom gang på gang. 

Senere har jeg også av og til opplevd å få orgasme ved vaginal sex, men kun om jeg er godt "oppvarmet". 

Anonymkode: b50f6...841

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Desverre er det helt normalt. Jeg får orgamse med en man om jeg fikser den selv og da med vibrator.

Men så byttet jeg partner, til en som gav meg det lett som bare det. En som bare forstod umiddelbart ang både fungering og slikking. Han brukte tunga på en helt annen måte, og sugde så ekstremt godt på klitoris og jeg kom ganske fort i den mest intense orgasmen jeg noen gang har hatt. La oss kalle det kjemi, for å slippe å kalle noen dårlige i senga. 

Anonymkode: a0b4e...e60

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...