Gå til innhold

Nummen klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan bli nummen på klitoris i perioder, men det er fordi jeg har en skade i pundendalnerven. Dvs nerven som går ut til kjønnsorganet, anus, blære osv. Jeg får behandling med nerveblokade, og da forsvinner den numne følelsen.

Men jeg har mange andre symptomer på nerveskade også, som smerte, overaktiv blære, brennende følelse i skjeden, osv.

Anonymkode: b057d...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan bli nummen på klitoris i perioder, men det er fordi jeg har en skade i pundendalnerven. Dvs nerven som går ut til kjønnsorganet, anus, blære osv. Jeg får behandling med nerveblokade, og da forsvinner den numne følelsen.

Men jeg har mange andre symptomer på nerveskade også, som smerte, overaktiv blære, brennende følelse i skjeden, osv.

Anonymkode: b057d...5b7

Jeg skulle til å si noe om nerveblokade. Jeg tenker jo f.eks problemer med korsryggen.  

Anonymkode: 79ec3...ce6

Skrevet
MissSoxty skrev (11 timer siden):

Hei. 

jeg har sex så og si hver dag med partner, men må si at jeg har ikke vært med en partner på 2 år før han her og jeg lurer på om det er det som gjør det. Har forsåvidt ikke den kåt følelsen heller og det har jeg ikke hatt på maaange år. 
har alltid kunne komme 6-7 ganger på rad med vibrator eller uten. Og nå er det svært vanskelig å komme med noen av delene. Har aldri kommet vaginalt, tror ikke jeg får det til

Høres veldig ut som bivirkning av hormonprevensjon/medisiner dette. Kan beskrive det helt likt hos meg med ulike typer p-piller, minipiller og hormonspiral. Mistet kåthetsfølelse og evnen til å få orgasme.

Anonymkode: 61f5b...85f

Skrevet

Jeg ble sånn her med eksen og har det sånn med ca alle nye jeg har sex med, ca 95 % sikker på at det er noe med følelser å gjøre.

Er fordi man ikke har så sterke følelser for denne personen lengre tenker jeg.  

Skrevet

Ble du overstimulert TS? 😇

Det skjedde nesten hver gang, når noen ville ligge fastbundet med en kraftig Hitachi montert mot klitten. Men da lå de der 2-3 timer, og fikk uante mange orgasmer. Min oppgave var jo bare å passe på, og beroligge dem prat og stimuli og kyss på andre erogene soner. De som forklarte seg etterpå, følte nummenhet i hele underlivet i 2-3 dager. Og de fikk senestrekk i tærne, leggene og lårene rett etterpå, for de krøllet tærne og strammet legger og lår nesten heletiden i løpet av de timene. Klitten ble overstimulert og det føltes litt ondt, men samtidig så ufattelig deilig å nyte orgasmene på denne måten. Mot slutten følte de nesten ingenting av vibreringen, men orgasmene bare fortsatte. For hvert steg de tok rett etterpå, kjentes det ut som de fikk strøm i musa🤭

I sommer har jeg pusset båt, og etter 1 1/2 time med pussemaskina dovnet hele hånden opp til armleddet. Da tenkte jeg på de "stakkars" kvinnene som lå der i 2-3 timer.. Det skal visst være godt for blodsikulasjon og sjela, og de kom tilbake for å oppleve dette på nytt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres veldig ut som bivirkning av hormonprevensjon/medisiner dette. Kan beskrive det helt likt hos meg med ulike typer p-piller, minipiller og hormonspiral. Mistet kåthetsfølelse og evnen til å få orgasme.

Anonymkode: 61f5b...85f

Går ikke på hormonell prevensjon, kåthetsfølelsen forsvant når jeg var 14. orgasme problemene begynte nå når jeg er 32. Frustrert 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...