Gå til innhold

Nummen klitoris

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har i en god del mnd nå hatt så og si nummen klitoris. Det skjedde helt plutselig, før kunne jeg komme 6-7 ganger på rad, nå er det vidt 1 gang. Blir kjempe bekymret 

noen i samme båt eller har opplevd?

kvinne 32

Anonymkode: 681a0...4bf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonymkode: d02e6...6c5

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt en tur til legen. Ikke for å sjekke nummen klitoris, men helsen din. Sånn ting kan være symptomer på underliggende sykdom, evt. bivirkninger av medisiner.

Anonymkode: 87dac...0f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke på medisiner, jeg har tatt alle hormon prøver man kan ta. Og samt andre blodprøver fir å sjekke verdier, vært hos gynekolog 2 ganger. 
får ingen gode svar

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du hard vibrator? Ta en god pause så ordner det seg selv. 

Anonymkode: e62f1...ede

• Liker 2
Skrevet
On 8/5/2023 at 10:28 PM, AnonymBruker said:

Bilde?

Anonymkode: d02e6...6c5

Hehe! 

Skrevet

Har du nylig født eller utvidet vagina med noe stort? Jeg var nummen i klitoris etter siste fødsel i noen måneder og ble oppriktig bekymret for at dette skulle vedvare, men gradvis ordnet det seg heldigvis og er nå tipp topp igjen 🙂 i denne perioden slet jeg med å få orgasme vaginalt, men jeg klarte å få orgasme lett ved analsex som jeg alltid har gjort. 

Jeg ville ha prøvd å få nok en time hos gynekolog og bedt om å få en grundig og skikkelig utredning på sykehus, tenker på nerver i klem, blodgjennomstrømning osv. 

Jeg håper at det ordner seg for deg også, det er definitivt ikke noe greit å ha det slik. 

Anonymkode: 59919...f66

Skrevet

Gi deg selv en pause. Finn andre veier til nytelse en hardkjør på en del av kroppen. 

Kanskje kommer du ut av dette med et rikere sexliv, og flere veier til orgasmer. 

Prøv dyp penetrering kombinert med bryststimulering, eller anal og samtidig stimulering av framveggen.

Eller en kombinasjon av disse.

Hva med å kjøpe en pumpe, slik at klitoris og lepper får trent gjennomstrømningen av friskt blod. Det vil hele og vitalisere. Menn anbefales dette av penis, ved ED, prostatafjerning og ved skjevhetkorrigering. Det må kunne gi deg samme effekt.

Selv har jeg 20 år med erfaring ved bruk av pumpe, for å vedlikeholde størrelse, og kan med hånden på hjertet si at den nå står sterkt, har utholdenhet og er mer "imponerende" en da jeg var ung. 

Så prøv deg frem, og nyt reisen. Ikke feil å ha det bra.

MVH Høy Ringfinger Pekefinger Index.

Anonymkode: c2853...d7f

Skrevet

Er dette vibrator ”shaming” tråd?

Anonymkode: 5dec0...1f5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gi deg selv en pause. Finn andre veier til nytelse en hardkjør på en del av kroppen. 

Kanskje kommer du ut av dette med et rikere sexliv, og flere veier til orgasmer. 

Prøv dyp penetrering kombinert med bryststimulering, eller anal og samtidig stimulering av framveggen.

Eller en kombinasjon av disse.

Hva med å kjøpe en pumpe, slik at klitoris og lepper får trent gjennomstrømningen av friskt blod. Det vil hele og vitalisere. Menn anbefales dette av penis, ved ED, prostatafjerning og ved skjevhetkorrigering. Det må kunne gi deg samme effekt.

Selv har jeg 20 år med erfaring ved bruk av pumpe, for å vedlikeholde størrelse, og kan med hånden på hjertet si at den nå står sterkt, har utholdenhet og er mer "imponerende" en da jeg var ung. 

Så prøv deg frem, og nyt reisen. Ikke feil å ha det bra.

Blir ikke penis nummen av det da? Kan ikke tro det vil være bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir ikke penis nummen av det da? Kan ikke tro det vil være bra.

Nei, den blir mer markert, mer utholdende og spruter kraftigere.

Det viktigste for min del er at det kapilære vevet stimuleres, og at svamplegemene får fylt seg maks. En annen effekt er at de venøse blodårene og blir større, noe som får den til å se og føles sterk ut.

20 minutt et par ganger i uken er bra. Hun jeg lever med sier ikke neitakk til resultatet.

En kukring etter pumping gjør den knallhard, og effekten er at olon napper henne i åpningen, før, mellom og etter orgasmer liker hun å ri på tuppen før hun lar den treffe alle vegger og bunn. 

Hun har knekt koden ut over klitoris. Det og å nyte potensialet en mann kan ha.

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

:ler:

Anonymkode: 8240b...0d1

Skrevet

Aldri hørt om, men at du får såpass mange orgasmer etter hverandre kan være det rett og slett er overstimulert der. Vi har så mange nerver i det områder så kan bli at det kan bli sårt og noe som må leges litt. Gå selvfølgelig til en gynekolog og ta en sjekk og prat også. Men at det er parlamenent om du ikke har bedrevet med noe ekstremt på selve klitoris som og stikke ting igjenom der og sånt. Mange liker ting ekstremt så derfor jeg nevner det

ps litt misunnelig på alle disse orgasmene du klarer og få 😅 føler jeg klarer det store om jeg får til 2 🫣

Anonymkode: b6faf...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri hørt om, men at du får såpass mange orgasmer etter hverandre kan være det rett og slett er overstimulert der. Vi har så mange nerver i det områder så kan bli at det kan bli sårt og noe som må leges litt. Gå selvfølgelig til en gynekolog og ta en sjekk og prat også. Men at det er parlamenent om du ikke har bedrevet med noe ekstremt på selve klitoris som og stikke ting igjenom der og sånt. Mange liker ting ekstremt så derfor jeg nevner det

ps litt misunnelig på alle disse orgasmene du klarer og få 😅 føler jeg klarer det store om jeg får til 2 🫣

Permanent ikke parlament 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 22.26):

Hei, jeg har i en god del mnd nå hatt så og si nummen klitoris. Det skjedde helt plutselig, før kunne jeg komme 6-7 ganger på rad, nå er det vidt 1 gang. Blir kjempe bekymret 

noen i samme båt eller har opplevd?

kvinne 32

Hva mener du med helt plutselig? Ble du plutselig nummen under sex, eller fungerte alt fint den ene dagen for så å bli numment neste gang du hadde sex? Har du prøvd både alene og sammen med partner? Har du prøvd flere måter eller kun vibrator? Har du gjort noe spesielt i det siste som kunne ha skadet nerver i nærheten av underlivet?

Skrevet

Womanizer? Stopp all stimulering av klitoris i noen uker...all!

Anonymkode: 8fa0b...bfd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 22.30):

Går ikke på medisiner, jeg har tatt alle hormon prøver man kan ta. Og samt andre blodprøver fir å sjekke verdier, vært hos gynekolog 2 ganger. 
får ingen gode svar

Du går ikke på p-piller heller?
Hvor ofte har du hatt sex i det siste? I følge denne artikkelen kan det å ikke ha sex (verken alene eller sammen med noen) gjøre at klitoris mister sensitiviteten. Så ikke hør på forståsegpåerne som mener du må slutte å bruke vibrator. Hvis du liker vibrator og pleier å komme lett av det, så begynn heller å bruk den mer :) Bare vær seksuelt aktiv og stimuler klitorisen alt du orker! Vinn-vinn!

https://www.healthline.com/health/womens-health/clitoral-atrophy

Skrevet (endret)

Hei. 

jeg har sex så og si hver dag med partner, men må si at jeg har ikke vært med en partner på 2 år før han her og jeg lurer på om det er det som gjør det. Har forsåvidt ikke den kåt følelsen heller og det har jeg ikke hatt på maaange år. 
har alltid kunne komme 6-7 ganger på rad med vibrator eller uten. Og nå er det svært vanskelig å komme med noen av delene. Har aldri kommet vaginalt, tror ikke jeg får det til

Endret av MissSoxty
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 16.16):

Har vært hos flere gynekologer/leger etc. de sier ikke så mye, mener det er psykisk fordi jeg er kvinne og det er visst normalt for oss 🤔 men jeg vet ikke, håper det går tilbake til sånn det alltid har vært snart 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...