Gå til innhold

Tattovering «ingen skal hjem»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tattovering «ingen skal hjem»; ser mange tar den i sommer. Hva slags «kampanje» er dette? Hva er meningen bak?

Anonymkode: 38c19...d7b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 1f557...2a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tattovering «ingen skal hjem»; ser mange tar den i sommer. Hva slags «kampanje» er dette? Hva er meningen bak?

Fy flate så harry 🤣

Anonymkode: ab84f...e18

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Volumet på telefonen er ødelagt, kan noen i korte trekk si hva han snakker om i 100km/t?

Anonymkode: 0626c...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, noe så ubegripelig teit. Har en tatovering blitt trendy fordi noen semikjendiser fant på å tatovere det samme i et utdrikningslag? 

Anonymkode: 56e79...3cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så folk har startet å ta tatoveringen nå i sommer 2023 pga et kjendis-urdrikningslag i 2018 og broiler sang på festivaler nå i 2023. Takk for svar. Tipper alle med den tatoveringen tror de er «unike» og har funnet på det selv. Gøy å se hvordan påvirkning fungerer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så folk har startet å ta tatoveringen nå i sommer 2023 pga et kjendis-urdrikningslag i 2018 og broiler sang på festivaler nå i 2023. Takk for svar. Tipper alle med den tatoveringen tror de er «unike» og har funnet på det selv. Gøy å se hvordan påvirkning fungerer. 

Skrivefeil 2018 skulle være 2019. 

AnonymBruker
Skrevet

Av alle dumme ting…..🙈🙈 dette var nå bare teit, det var jo en intern spøk fra en dritings kompisgjeng….. og nå skal «alle» ha den tatoveringen?? Jeg orker ikke….😵‍💫

Anonymkode: cea15...ea7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Av alle dumme ting…..🙈🙈 dette var nå bare teit, det var jo en intern spøk fra en dritings kompisgjeng….. og nå skal «alle» ha den tatoveringen?? Jeg orker ikke….😵‍💫

Anonymkode: cea15...ea7

Har ikke sett noen med den tattooen. Kanskje en smule overdrevet av ts.

Anonymkode: 5081d...532

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har ikke sett noen med den tattooen. Kanskje en smule overdrevet av ts.

Anonymkode: 5081d...532

Kommer nok litt an på hvor du bor, hvem du bor med og hvilke logaritmer sosiale medier tror du er interessert i. Jeg har sett minst 10 ulike med den tatoveringen. En som er venn av barn sin venn (russ i år, ung men voksen), og resten har poppet opp når jeg scroller på tiktok og Snapchat. Stort sett unge folk i alder 18-29år. Og de har stort sett vært på festivaler tidligere i sommer (tydeligvis der inspoen kommer fra, ref videoen over), og vært på sydentur nå på slutten av ferien, mye syden tatoveringer «ingen skal hjem».

Jeg fikk svar på hvor det kom fra og hva det betydde på videoen over, og synes det er teit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så trist om dette er en "trend" som mange kaster seg på. 

Jeg har heller ikke sett noen eller hørt om noen som har tattovert det, så det må være i veldig små miljøer. Kanskje blant kidsa på TikTok osv, som du skriver. Men hvem bryr seg egentlig om det?

Anonymkode: 9d183...0f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser på storyen til TIX som var i Rhodos at en i kameratgjengen til lillebroren hans tok den tatoveringen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes, det finnes visst ingen grenser for harryskap! 😂

Anonymkode: 18fd3...a2b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hjelpes, det finnes visst ingen grenser for harryskap! 😂

Anonymkode: 18fd3...a2b

En ting er vertfall sikkert , at folk er ikke i mangel på penger , når de bruker tusenvis på tatto , ( løsnegler og løsvipper ) . 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

En ting er vertfall sikkert , at folk er ikke i mangel på penger , når de bruker tusenvis på tatto , ( løsnegler og løsvipper ) . 😂

Stort sett gutter som tar den tatoveringen (så de slipper kostnadene til løsnegler og løsvipper), og en liten tatovering i syden koster som en sixpack med øl i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en dyster betydning av krigen som holder på nå. At de blir drept og ingen skal hjem. Så feil kan man ta.

Anonymkode: e3c49...c0f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trodde det var en dyster betydning av krigen som holder på nå. At de blir drept og ingen skal hjem. Så feil kan man ta.

Anonymkode: e3c49...c0f

Det hadde vært litt «kulere» og dypere mening. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud hvor harry... regner med de mener at ingen skal hjem fra byen og moroa 

Anonymkode: 0626c...b36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Patetiske folk i dag, tatoveringer er så stygt og harry. Før var det bare sjømenn og kjeltringer, og da betydde tatoveringene noe. I dag er det bare tullinger som tar tatto.

Anonymkode: 5e131...094

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tattoveringer i dag er jo i bunn og grunn trender, og personlig synes jeg de fleste av "budskapene" som er trendy er banale.

Så har vi de som har mer personlig preg som datoer for fødsler og dødsfall og slikt, det tolker jeg som enten at de har en kognitiv svikt og trenger hjelp til å huske datoen, eller et skrikende behov for oppmerksomhet.

Anonymkode: 04ee6...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...